Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä avioliitto päättymässä, surutyö jo tehty loppuvaiheen kitumisen vuosissa.. OLEN VAPAA ETSIMÄÄN ONNEA

Vierailija
20.09.2025 |

10 vuotta siinä meni ja nyt alkaa uusi sivu elämässäni!

onko vinkkejä miten oppia elämään yksin? milloin kannattaa deittailla? mistä löytää miehen joka puhuu ja pussaa?

Kommentit (172)

Vierailija
161/172 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki!

Kiitos kaikille jotka olette vastanneet, on ollut mielenkiintoista lukea erilaisia näkökulmia ja kokemuksia.

Ymmärrän että kysymykseni deittailusta saattoi kuulostaa joillekin teille liian innokkaalta. Tosielämässä en varmaan uskaltaisi kysyä tuollaista ääneen kuin parhailta ystäviltäni, mutta tämmöisessä anonyymissä keskustelussa tuntui että voi puhua rehellisesti niistäkin asioista joita oikeasti miettii. Se on kai näiden foorumien tarkoitus että saa kysyä niitäkin kysymyksiä joita ei muualla kehtaa?

En ole missään kiireessä enkä etsi mitään pikavoittoa onneen. Lähinnä olen utelias miltä tuntuu olla taas vapaa tekemään omia valintoja. Ja ihan rehellisesti, kaipaan sitä että joku välittäisi ja osoittaisi hellyyttä. Eikö se ole aika inhimillistä pitkän kylmän kauden jälkeen?

Otan mielelläni vastaan neuvoja ihan kaikkeen. Miten järjestää elämä uusiksi, mitä harrastuksia kokeilla, miten oppia olemaan yksin ilman että tulee yksinäinen, mihin matkustaa. Tai vaikka sitä miten löytää uusia kavereita aikuisena, sekin tuntuu hankalalta kun pitkässä suhteessa ei ole ollut niin paljon tilaa uusille ihmisille.

Anonyymisti voi tosiaan puhua kaikesta, jopa niistä ajatuksista jotka tuntuvat ehkä typeriltä tai sopimattomilta. Kiitos että jaatte kokemuksianne, vaikka ne olisivat kipeitäkin.

Ap

Vierailija
162/172 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten kommenteista huomaa, hirveen onnellisen oloisia nää eronneet naiset on! 😃 Syy aina muissa.

Mistäs sinä olet katkera kun käytät sunnuntaisi siihen että muut ihmiset eivät saisi erota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/172 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinulla on aikaa tutustua itseesi.

Vierailija
164/172 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten kommenteista huomaa, hirveen onnellisen oloisia nää eronneet naiset on! 😃 Syy aina muissa.

Mistäs sinä olet katkera kun käytät sunnuntaisi siihen että muut ihmiset eivät saisi erota?

Missä on sanottu ettei saisi erota?

Vierailija
165/172 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sinulla on aikaa tutustua itseesi.

Miksei huonossa suhteessa voisi tuntea itseään?

Vierailija
166/172 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia kavereita saa tapahtumista ja harrastuksista.

Vierailija
167/172 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rehellinen: kaikki tulee olemaan jonkin aikaa hyvin vaikeaa. Tsemppiä

Vierailija
168/172 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin löytyy enää sopivaa jos ihminen on itse aiheuttanut epävakaudellaan eronsa.

Jokainen suhde tuon jälkeen jää pidemmän päälle vajaaksi.

Vierailija
169/172 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin löytyy enää sopivaa jos ihminen on itse aiheuttanut epävakaudellaan eronsa.

Sinun erosi johtui jomman kumman epävakaudesta? Vai et uskalla erota koska olet epävakaa?

Vierailija
170/172 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun erosi johtui jomman kumman epävakaudesta? Vai et uskalla erota koska olet epävakaa?

Siinä sitä onkin pohdittavaa.

Vierailija
171/172 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin muu elämä kuntoon, sitten voit pikkuhiljaa miettiä uutta suhdetta.

Vierailija
172/172 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saat deittailla, anna mennä! Nyt on aika nauttia elämästä. Et siedä yhtään tylsää tai huonoa miestä, otat vaan parasta mitä löytyy, flirttailet ja naurat kunnolla. Ehkä sieltä tarttuu joku, ehkä ei. Mutta ei tarvi vetäytyä yksinäisyyteen suorittamaan itsestään jotain täydellistä eronnutta naista, saa olla myös iloa elämässä! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan