Pitkä avioliitto päättymässä, surutyö jo tehty loppuvaiheen kitumisen vuosissa.. OLEN VAPAA ETSIMÄÄN ONNEA
10 vuotta siinä meni ja nyt alkaa uusi sivu elämässäni!
onko vinkkejä miten oppia elämään yksin? milloin kannattaa deittailla? mistä löytää miehen joka puhuu ja pussaa?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä itse olet oman onnesi seppä omassa elämässäsi. Älä odota että joku muu tuo sinulle onnea tai elämänsisältöä. Tuo yksin elämisen opettelu on hyvä tavoite. Kohta huomaat, että viimeinen jonka haluat kotiisi, on joku piereskelevä formulantapittaja. Nauti siitä jumalaisesta rauhasta, jonka vain yksin asuessa voi saada osakseen. Nyt sinulla ehkä jossain selkäpiissä kutkuttelee ajatus, että olet jäänyt jostain paitsi, ja kohta törmäät johonkin tajunnan räjäyttävään prinssiin? Ei sellaista tapahdu. Ne on ne samat nysvääjät toisella kierroksella, 20 vuotta vanhempina. Sorry siitä.
Deittailu ei tarkoita sitä että miettisi yhteen muuttamista ;)
EI tarvitsekaan muuttaa yhteen, että se lojuu siinä sun sohvallasi kaljottelemassa perjantai-illasta maanantaiaamuun.
Ymmärrän tarkoituksesi, ja onnea matkaan, mut älä ihan hirveästi ylläty....
Mitä hittoa? Jos mun sohvalle ilmestyisi perjantaina mies kaljoittelemaan ja katsomaan formuloita niin miksi se olisi siinä vielä lauantaiaamuna, saati maanantaina?
Hemmottele itseäsi oikein kunnolla, olet sen ansainnut. Lomailua, hyvää ruokaa, ostat jotain kivaa itsellesi. Mitä vaan itse haluat.
Vierailija kirjoitti:
Hemmottele itseäsi oikein kunnolla, olet sen ansainnut. Lomailua, hyvää ruokaa, ostat jotain kivaa itsellesi. Mitä vaan itse haluat.
Kiitos, minä hemmottelen! Ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tapailla muslimimiehiä. Kohtelevat kuin kuningatarta.
Saaban kuningatarta!
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä koskaan kieltänyt vaimoa ostamasts mitään itselleen avioliiton aikana. Kumma mies joka näin on tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä koskaan kieltänyt vaimoa ostamasts mitään itselleen avioliiton aikana. Kumma mies joka näin on tehnyt.
Osa miehistä maksattaa ruoat, lasten kulut jne vaimon pienestä palkasta eli käytännössä tuollainen ei ole mahdollista, mutta tämähän ei välttämättä koske sinua eikä myöskään ap:ta
Vierailija kirjoitti:
Samassa tilanteessa, mutten aio etsiä uutta miestä ainakaan vuoteen. Haluan nauttia tästä uudesta oman näköisestä kodista, kuntosalista, itseeni tutustumisesta, luonnossa liikkumisesta, omasta huumorista ja arjen hemmotteluhetkistä. Elämä on ihanaa!
T. 2 vuotta kitunut, N37
Huonossa suhteessa olet kyllä ollut, jos et noita juttuja voinut tehdä parisuhteessa.
Eipii, onko parasta ennen päiväys menny. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin kiinnostaa missä ne puhuvat ja pussaavat miehet liikkuu
Ne puhuvat ja pussaavat lapsiaan. Naista halutaan kairata kuin halpaa h uoraa.
Lopettakaa fantasiointi ja selvittäkää mitä miehet ovat ennen kuin kohdistatte heihin kauniita ajatuksianne
Ikävää että olet saanut traumoja mutta yleistät aika paljon
Miehillä on käyttöaika. Ennen seksiä ja ennen lapsia. Näiden jälkeen mies on kelvoton.
Itse olen siitä reilu etten ota käyttööni näytä käyttämättömiä miehiä vaikka voisin. En viitsi, kun en halua tarjota loppuelämän kotia.
Olen tavannut vanhoja ihmisiä, jotka ovat kokeneet paljon enemmän kuin voisi kuvitellakaan. Silti ovat positiivisia, rauhallisia olemukseltaan. Otan mieluummin neuvoja ihmisiltä jotka ovat onnistuneet pysymään onnellisina vaikka elämä olisi kolhinut miten. Yksi saamani neuvo on, että aina pitää unelmoida, ja pienet elämän nautinnot ovat tärkeitä. Ja että katkeroituminen kalvaa eniten ihmistä itseään. Ap
Katkeran voi olla myös vaikea löytää tervettä uutta parisuhdetta, jos sellaista kaipaa... esimerkiksi voimme miettiä, kuka nainen haluaisi incelin itselleen? Jap. Sama koskee naisia, katkeruus kyllä haisee enemmin tai myöhemmin ja haju karkottaa onnen tiehensä.
Vierailija kirjoitti:
Eipii, onko parasta ennen päiväys menny. 🤗
Sinullako on mielestäsi sellainen? Kannattaa katsoa itseään armollisemmin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Manuaalinen pään irroitus hartioilta, elävänä, tai muuten kunnianirhatuksi tuleminen, sehän se on "kuin kuningatarta kohtelisi" :D
Mutta mikäpä minä olen tuomitsemaan kenenkään tykkäämisiä ja haluamisia, ihmettelen vain ääneen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manuaalinen pään irroitus hartioilta, elävänä, tai muuten kunnianirhatuksi tuleminen, sehän se on "kuin kuningatarta kohtelisi" :D
Mutta mikäpä minä olen tuomitsemaan kenenkään tykkäämisiä ja haluamisia, ihmettelen vain ääneen....
Tilastojen mukaan, jos väkivaltaa haluaa vältellä, ei kannata myöskään kantasuomalaista katsella
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt mitään miestä mieti.
Miksi en?
Älä nyt hlvetti uutta äijää ota 😲
Minä tekisin tuossa tilanteessa kaikki ne reissut ja pienet tai suuret päätökset joita en voinut suhteessa tehdä kun piti tehdä kompromisseja
Nykyään kyllä mieskulttuurissa on muodissa läiskiminen ja kuristaminen ja kaikenlainen naisviha. Mutta on niitä puhuvia ja pussaavia sentään olemassa, jotka ovat muodeista sopivasti pihalla. Minä löysin sellaisen. Tärkeää on tutustua kaikessa rauhassa ja kiinnittää huomiota siihen, millaiset jutut miehellä on ja millä tavalla hän naisista puhuu. Ja tietysti tärkeää on pitää hyvää huolta itsestään kaikin tavoin, se tuppaa pitkässä ja huonossa suhteessa unohtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt hlvetti uutta äijää ota 😲
Olisi ihana saada hellyyttä, jota ilman olen mennyt liian pitkän ajan! Ap
Puhuvana ja pussaavana miehinä vähän aikaa tällaista ajatuksen juoksua ihmettelin. Sitten tein järkiratkaisun ja aloin homoksi.
Olen tavannut vanhoja ihmisiä, jotka ovat kokeneet paljon enemmän kuin voisi kuvitellakaan. Silti ovat positiivisia, rauhallisia olemukseltaan. Otan mieluummin neuvoja ihmisiltä jotka ovat onnistuneet pysymään onnellisina vaikka elämä olisi kolhinut miten. Yksi saamani neuvo on, että aina pitää unelmoida, ja pienet elämän nautinnot ovat tärkeitä. Ja että katkeroituminen kalvaa eniten ihmistä itseään. Ap