Joulukalenterit 2025
Oletko jo ostanut omasi? Onko tänä vuonna Suomessa Bonne Maman hillokalentereita, kukaan huomannut?
Kommentit (27)
Joko olet laittanut tonttuoven? Minä en vielä, mutta jos sitten lokakuussa laittaisi.
Ehkä. Haluaisin, mutta toisaalta haluaisin olla ostamatta mitään ylimääräistä ja turhaa - vaikka aina niistä on kyllä iloa ollut. No saa nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Joko olet laittanut tonttuoven? Minä en vielä, mutta jos sitten lokakuussa laittaisi.
En. Tonttulakin laitan.
Käytän vanhoja kalentereita. Kuvakalenteri ja 1 itse täytettävä. Itse täytettävään tulee mm. muutama konserttilippu, hierontalahjakortti ja sellaista.
Kosmetiikkakalentereita ollut mulla monena vuotena ja yhä on käytössä niitä minikokoisia tuotteita. Teekalenteri on ollut, samoin välipalakalenteri. Viime vuonna oli Yankee Candlen kalenteri, ihan kiva oli. Valikoima tuntuu koko ajan suurenevan. En kyllä mitään osta vielä kovalla hinnalla, odotan edes jonkinlaista alennusta.
Suomessa on aika pieni valikoima kuitenkin edelleen, kun katsoo youtubessa, esim. Englannissa tuntuu olevan hirveä määrä erilaisia kalentereita ja mm. kosmetiikka-aiheisia todella paljon erilaisia.
Viime vuonna olin ajatellut ostaa Body Shopin kalenterin, halvimman niistä kolmesta, mutta kalenteria oli viime vuodeksi muutettu, eikä ollut sellaista jonka olisin halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on aika pieni valikoima kuitenkin edelleen, kun katsoo youtubessa, esim. Englannissa tuntuu olevan hirveä määrä erilaisia kalentereita ja mm. kosmetiikka-aiheisia todella paljon erilaisia.
Viime vuonna olin ajatellut ostaa Body Shopin kalenterin, halvimman niistä kolmesta, mutta kalenteria oli viime vuodeksi muutettu, eikä ollut sellaista jonka olisin halunnut.
Onpas hieno tämä, laatikostoa voi käyttää muuhunkin myöhemmin.
CHARLOTTE TILBURY BEAUTY ADVENT CALENDAR 2025 UNBOXING & REVIEW 💖 | MISS BOUX
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna olin ajatellut ostaa Body Shopin kalenterin, halvimman niistä kolmesta, mutta kalenteria oli viime vuodeksi muutettu, eikä ollut sellaista jonka olisin halunnut.Onpas hieno tämä, laatikostoa voi käyttää muuhunkin myöhemmin.
Varmaan on kalliskin. Mä aina pöyristyn kun näen netissä näitä monen sadan joulukalentereita heh. Mutta jos on rahaa niin mikäs siinä sitten! (Olen itsekin ostanut joskus vähän yli satasen kalenterin, mutta siinä ollaan jo mun kipurajalla.)
Sitten ostan kun pesut häviää isänmaamme kartalat,SUOMESTA.
Harrodsin kalenterin avaus ja sisältö arvotaan kolmen videota tykänneen ja kommentoineen kesken, osallistua saa ympäri maapallon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna olin ajatellut ostaa Body Shopin kalenterin, halvimman niistä kolmesta, mutta kalenteria oli viime vuodeksi muutettu, eikä ollut sellaista jonka olisin halunnut.Onpas hieno tämä, laatikostoa voi käyttää muuhunkin myöhemmin.
Varmaan on kalliskin. Mä aina pöyristyn kun näen netissä näitä monen sadan joulukalentereita heh. Mutta jos on rahaa niin mikäs siinä sitten! (Olen itsekin ostanut joskus vähän yli satasen kalenterin, mutta siinä ollaan jo
Black Friday-myynneissä voi olla halvemmalla.
-Black Friday-myynneissä voi olla halvemmalla.-
Vastaus: Monen vuoden pettymyksistä olen oppinut vihdoin olemaan odottamatta mitään hyvää Black Friday -tarjousta.
Vierailija kirjoitti:
https://www.thebodyshop.fi/lahjat/tuotetyypin-mukaan/kosmetiikkajouluka…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna olin ajatellut ostaa Body Shopin kalenterin, halvimman niistä kolmesta, mutta kalenteria oli viime vuodeksi muutettu, eikä ollut sellaista jonka olisin halunnut.https://www.thebodyshop.fi/lahjat/tuotetyypin-mukaan/kosmetiikkajouluka…
Taas puuttuu se halvin mikä on ollut paras niistä.
Vierailija kirjoitti: Viime vuonna olin ajatellut ostaa Body Shopin kalenterin, halvimman niistä kolmesta, mutta kalenteria oli viime vuodeksi muutettu, eikä ollut sellaista jonka olisin halunnut.
annattaa oastaa samalla rahalla sitä mitä haluaa.
Littlest pet shop kalenterin ajattelin itselleni ostaa. Viime vuonna odotin liian myöhään ja ne loppui kaikkialta.
Itse aion ostaa jonkun kalenterin, en ole vielä päättänyt minkä. Saatan ostaa toisenkin, jos siltä tuntuu.
Yleensä katson youtubesta vähän etukäteen mitä kalenteri sisältää.
AP