Joulukalenterit 2025
Oletko jo ostanut omasi? Onko tänä vuonna Suomessa Bonne Maman hillokalentereita, kukaan huomannut?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Odotan vieläkin innolla Brunbergin suklaapusu-kalenteria, jossa joka päivälle on eri maku.
Voisivat käyttää sitä samaa laatikkokonseptia, jossa nytkin on pusuja, kartonkiin vain jouluaihe ja eri väriset kääreet joka eri maun pusulle.
Loistava idea!! Ostaisin heti.
Ei näy Bonne maman, ihan kuin Suomi olisi Venäjä jota boikotoidaan, koska monet tuotteet ovat täältä kadonneet.
Vierailija kirjoitti:
Odotan vieläkin innolla Brunbergin suklaapusu-kalenteria, jossa joka päivälle on eri maku.
Voisivat käyttää sitä samaa laatikkokonseptia, jossa nytkin on pusuja, kartonkiin vain jouluaihe ja eri väriset kääreet joka eri maun pusulle.
24 eri makua? Vau, sellasen mäkin haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisivat käyttää sitä samaa laatikkokonseptia, jossa nytkin on pusuja, kartonkiin vain jouluaihe ja eri väriset kääreet joka eri maun pusulle.24 eri makua? Vau, sellasen mäkin haluaisin.
Se tuntuisi joululta. 🥰🥰🥰🥰
Vierailija kirjoitti:
Ei näy Bonne maman, ihan kuin Suomi olisi Venäjä jota boikotoidaan, koska monet tuotteet ovat täältä kadonneet.
Joku suomalainen hillovalmistaja voisi myös tehdä joulukalenterin erikoismauilla.
Jäätelökalenterit on kivoja, mutta pakastimessa harvoin on tilaa niin paljon että sellainen mahtuisi. Jos niitä saisi vaikka kolmessa eri osassa, jotka voisi ostaa sitten yksi kerrallaan.
Kaikissa kaupoissa ei vielä ole kalenterit myynnissä.
Näitä joulukalentereihin liittyviä ketjuja lukiessa tai videota nähdessä tajuan, miksi monet miehet vihaa naisia. Ällöttäviä lapsentasoisia bimboja. Muakin ärsyttää aikuisiksi kasvamattomat pojat ja miehet, mutta naisissa näitä on näköjään vielä moninkertainen määrä. Pilaatte koko sukupuolen
Vierailija kirjoitti:
Käytän vanhoja kalentereita. Kuvakalenteri ja 1 itse täytettävä. Itse täytettävään tulee mm. muutama konserttilippu, hierontalahjakortti ja sellaista.
Kätsää!
Bonne maman kalentereita on vielä, mutta niitä ei tuoda Suomeen!
Miksi k-ketju valehtelee ja väittää että niiden valmistus on lopetettu https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/bonne-m-hillo-tee-joulukal-17x30g-6… "Tuotteen valmistus on lopetettu"
Mieheni täyttää ne luukut, jotka minä aukaisen ja minä täytän ne luukut, jotka mieheni aukaisee. Niin molemmille tulee yllärinä luukun sisältö. Lisäksi Ostin hyvän mielen joulukalenterin joissa on kannustava mietelause ja tarra, joka luukussa.
Kissa saa varmaan taas oman kalenterin
Ritter sportin suklaakalenteri löytyy.
Ostin. Tämän viikon maanantaina (vähän outoa). Suklaakalenteri, joka maksoi 1.99e. Keittiötasolle "ajastin" kauniilla kuvalla (suklaasta viis). Edellisvuonna jäin ilman, kun olin vasta marraskuun viimeinen päivä liikkeellä. Käyn kerran viikossa kaupassa. Onhan tämä mennyt ihan mahdottomaksi. Kolme viikkoa on ollut kaupasta loppu taskullinen seinäkalenteri, ja nyt on lokakuu! Muitakin esimerkkejä on. Liikaa.