Menestys ja ulkonäkö
Menestyykö kaunis/ komea kirjailija tai kuvataiteilija paremmin kuin 'vaatimaton'?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä!
No, katsokaa Ilkka Remeksen kuvaa kirjan takakannessa ja siviilipersoonan kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä!
No, katsokaa Ilkka Remeksen kuvaa kirjan takakannessa ja siviilipersoonan kuvaa.
😀
Tutkimusten mukaan kauniimmat ihmiset menestyvät paremmin ja saavat parempaa palkkaa. Mutta toisissa duuneissa vaikutus on suurempi kuin toisissa.
Kulttuurihommissa komeus tai vähintään karismaattisuus on valttia.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos on suomalainen miespuolinen näyttelijä.
No Eikös Sanna oke tästä hyvä esimerkki.pää täynnä tyhjää ja tyhjää taistelua.
Vierailija kirjoitti:
No Eikös Sanna oke tästä hyvä esimerkki.pää täynnä tyhjää ja tyhjää taistelua.
Onko tämä Sanna kirjailija vai kuvataiteilija? En oikeasti tiedä.
Hyvää Narsistien Päivää Kaikille!
Olemme Ihania, Eikös Niin?
Mitä narsismi tähän liittyy? Tunnen monta narsistia (työni vuoksi) ja yksikään ei ole erityisen kaunis, komea...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos on suomalainen miespuolinen näyttelijä.
Suomalaisen miesnäyttelijän kannattaakin olla ruma ja/tai tylsä. Sopivat hyvin niihin huonoihin käsikirjoituksiin.
Naisnäyttelijöiltä kyllä Suomessakin selvästi vaaditaan joko kauneutta tai hyvää suoritusta.
Siis jos osaaminen on samaa tasoa niin kaunis menestyy taatusti paremmin. Mutta kumpi pärjää paremmin ruma ja osaava vai kaunis ja osaamaton :D
En minä ainakaan valitse lukemisiani kirjailijan ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Kauniit/komeat saavat enemmän julkisuutta? Ja näin valitset kuitenkin eli ne, joista kuulet ja joiden elämäntarinoita julkaistaan lehdissä ja joita haastatellaan televisio-ohjelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit/komeat saavat enemmän julkisuutta? Ja näin valitset kuitenkin eli ne, joista kuulet ja joiden elämäntarinoita julkaistaan lehdissä ja joita haastatellaan televisio-ohjelmissa.
Ei pidä paikkaansa minun kohdallani. Ainutkaan lukemistani kirjailjoista ei ole varsinaisesti julkkis, ainakaan Suomessa.
Kyllä!