Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voitte olla olematta kateellisia kauniille ja hyväosaisille ihmisille?

Vierailija
18.09.2025 |

Jotka esittelevät upeita talojaan ja perheidylliään telkkarissa.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha katkeroitua elämästä, jota ei ole koskaan elänyt.

Elää vain sitä omaa elämäänsä, parhaaksi näkemällään tavalla. 

T: Tuntematon 

Vierailija
62/71 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olis se kiva joskus vaikka päästä seksiä harrastamaan tai tuntea edes halaus . Rumana miehenä tämä ei ole mahdollista . Kaikesta jää paitsi . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin kaunis ja hyvin toimeentuleva. Miksi olisin kenellekään kateellinen?

Vierailija
64/71 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele heitä telkkarissa tai somessa.

Ei elämästä tulisi mitään, jos olisin aktiivisesti kateellinen kaikesta mitä muilla on. Tuolla on hieno hattu ja tuolla on hieno hame ja tuolla on hieno laukku ja tuolla on hienot hiukset ja tuolla on hieno talo ja tuolla on kallis auto ja tuolla on täydellinen iho ja tuolla on kivat kynnet ja tuolla on hieno telkkari ja tuolla on sitä ja tätä ja miksei mulla oooooo!! Maailma on täynnä haluttavia asioita.

Vierailija
65/71 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen, en usko, että kenenkään elämä on täydellistä. Tykkään tästä omastani. Rikkaat ja kauniit ovat kaukana meikäläisen maailmasta, eivätkä heidän kotinsa liity minuun mitenkään. Nautin siitä, että osaan tehdä itse monenlaista ja koko ajan oppii jotakin uutta. Maailmassa on niin paljon mahdollisuuksia nykyään. Olen onnellinen näin, ei tarvitse esittää, eikä mahtailla kenellekään. 

Vierailija
66/71 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil tuo telkkari ruukaa olla kiinni. Lapsi pelaa siinä toisinaan pleikkarilla. Mut alle 3 tuntia viikossa.

Viimeksi taisin katsoa siitä mm lätkää.

Kateudesta en ymmärrä. En materiaalisesta ainakaan. Varakkaan perheen lapsena ne lelut olivat lama aikanakin itsestään selvyyksiä. Mut silti järkeä opetettiin. Rahoilla ei leveillä. Ja sillä ostetaan vain sitä mikä itselle on tärkeää ja tuottaa mielihyvää. Miksi siis pitäisi olla materiasta kateellinen. Sillä se mitä minulla ei ole tai en tee töitä sen eteen, jotta saisin sen.

Sitä en tarvitse.

En ymmärrä kateutta.

Vierailija
67/71 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisuus myrkyttää vain oman elämäsi ,ei muuta.

Vierailija
68/71 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska prameissakin kodeissa on väkivaltaa, surua ja epäonnea. Eivät pelkät puitteet onnelliseksi tee. 

Näitä on rumissakin kodeissa ja varmaan vielä enemmän. Ei tuo ole mikään joko tai valinta. Mun elämä on huonoa, ja olen 100 % varma siitä, että se olisi parempaa, jos saisin potea tätä ankeutta kauniimmissa puitteissa tai vaikka omalla pihalla. Olispa edes sauna.

Ap

Ymmärrän. Pieni haave kannattaa pitää  asioista, joita haluaa, sillä itse olen todennut, että se alitajuisesti vie haaveen toteutumisen suuntaan usein. Jos ei haaveile miten voi pyrkiä edes muutokseen.  Toisaalta elämä ei voi täyttyä haaveilusta tai antaa sen estää elämää.

Vierailija
69/71 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kadehdittu kadehtimasi menettäisikin, ei se silti sinulle siirtyisi. Ajattele sen sijaan niitä, joilla kaikki on paljon huonommin kuin sinulla: Intian silvottuja katulapsia, pedofiilien sieppaamia lapsia, bordelliin myytyjä lapsia, ihmiskaupan uhreja, kodittomia, päihteiden orjia, viemäreissä eläviä katulapsia, aids-orpoja, Afrikassa sissit leikkaavat ihmisiltä peukalot, etteivät nämä kykenisi työntekoon. Antaa perspektiiviä, että sittenkin sinulla on asiat aika hyvin. 

Jokainen saa sellaisen kehon ja elämän kuin ansaitsee, sisäisesti rumat saavat ruman ulkonäön, paranna luonnettasi, niin ehkä tulevissa elämissä saatat päätyä kauniiksi ja jos oikein hyvä karma on, niin saat rikkauksia ja unelmatalon ja -elämän.

Ja muista, että näet ihmisten elämistä vain pinnan - alla voi olla paljon tragediaa, surua ja sairautta, joista et tiedä. Tiedän yhden kaunottaren, jolla elämä näytti ulospäin kiiltokuvalta, mutta oli vakavasti sairas ja elämässä paljon vaikeuksia ja surua.

Vierailija
70/71 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen vähän kateellinen kauniille, pitkille naisille, ja joskus mietin, miltä tuntuisi olla sellainen eikä mies, joka olen.

Suuri osa miehistä on itseasiassa kaltaisiasi. Ovat hirvittävän kateellisia kaikille naisille, varsinkin vähänkin kauniille ja tämä kumpuaa hirvittävänä katkeruutena, vihana, ilkeytenä ja haluna tappaa kaikki kauniit naiset! Toisilla se pursuaa ihan käytökseen ja tekoihin asti!

Vierailija
71/71 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta jotenkin säälittävää, jos elämässä onnistumisen kriteereitä ovat suuri talo ja kaunis perhe! Voisikohan se olla rohkeus omannäköiseen elämään, läheiset ja pitkäaikaiset ystävyyssuhteet ja kokemus siitä, että on saanut rakastaa ja tulla rakstetuksi..?

Voisi. Valitettavasti vaan rahattomana ei ole mahdollista elää "omannäköistä elämää" eikä rumana ole samanlaisia mahdollisuuksia löytää rakkautta vaikka kuinka väitätte, että sisin on tärkein. Sitä sisimpäänsä vaan ei pääse esittelemään, jos ulkonäkö ei miellytä.

Ap

Sinä kyllä itse itsesi tuomitset niin ettei mitään positiivista voi tapahtuakaan. Lueppa oma tekstisi ajatuksella ja kuka kovaäänisimmin kieltää sinulta kaiken. Tuo on vähän kuin kertotaulu. 10 000 kertaa kun toistat että olet ruma, tyhmä ja et ansaitse rakkautta niin kun elämä tuo tilaisuuden niin automaattisesti tyrmäät sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä