Miten voitte olla olematta kateellisia kauniille ja hyväosaisille ihmisille?
Jotka esittelevät upeita talojaan ja perheidylliään telkkarissa.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Tiedän olevani heitä fiksumpi ihminen jo ihan sen vuoksi, että en ole julkisuustyrkky. Ei mitään kadehdittavaa moisissa.
Ihan tavallisia ihmisiä noissa kotiohjelmissa on eikä mitään julkisuustyrkkyjä.
Koska olen kaunis ja hyväosainen itse. Hyvä me, kova työ kannatti!
Keskittymällä omaan elämään. En vertaile elämääni muihin eikä sellainen kiinnostakaan. En myöskään itseäni. Ei kaunis tai komea ole sen arvokkaampi ihmisenä kuin ei niin kaunis ja komea. Jokaisella on omat asiansa miten ne kulkeutuvat tai haluavat elämältä.
Kaikki jotka somessa jotain postaa niin kaunistelevat totuutta. En jaksa olla kateellinen.
Koska olen syntynyt niin. En arvota ihmistä sen perusteella miten paljon materiaa tämä kykenee keräämään oli se kierrätys kamaa roskiksista tai miljoonan antiikkia. Niin hyväosaisten kauniselämä on minusta keräilyä siinä missä pullojenkin kerääminen eri kuvakulmassa vain.
En osaisi nauttia siitä ylihintaisesta materiasta (jonka ostamiseen vain turtuu kellä on mitä eniten), design-talosta jota inhoaisin, meikatusta kuminaamaisesta vaimosta (joka menee sitten nuoremman kollin kanssa sänkyyn firman pikkujouluissa sitten joskus) ja välttämättömistä ulkomaanmatkoista jotta on somebody eikä nobody työpaikan kahvihuoneessa. Näitä kuvataan someen jotta on somebody.
Rikkaatkin ovat systeemin vankeja, ilman rahantuottoa he ovat nobodyjä kuten oikeat köyhätkin. Köyhät tosin ovat vapaita systeemistä. Eikö ole kiehtova ajatus?
Onnekseni minulla on aina ollut omakin elämä elettävänä, hyvine ja pahoine puolineen. En ehdi, enkä jaksa pohtia muiden elämää.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen syntynyt niin. En arvota ihmistä sen perusteella miten paljon materiaa tämä kykenee keräämään oli se kierrätys kamaa roskiksista tai miljoonan antiikkia. Niin hyväosaisten kauniselämä on minusta keräilyä siinä missä pullojenkin kerääminen eri kuvakulmassa vain.
En osaisi nauttia siitä ylihintaisesta materiasta (jonka ostamiseen vain turtuu kellä on mitä eniten), design-talosta jota inhoaisin, meikatusta kuminaamaisesta vaimosta (joka menee sitten nuoremman kollin kanssa sänkyyn firman pikkujouluissa sitten joskus) ja välttämättömistä ulkomaanmatkoista jotta on somebody eikä nobody työpaikan kahvihuoneessa. Näitä kuvataan someen jotta on somebody.
Rikkaatkin ovat systeemin vankeja, ilman rahantuottoa he ovat nobodyjä kuten oikeat köyhätkin. Köyhät tosin ovat vapaita systeemistä. Eikö ole kiehtova ajatus?
Erikoinen ajatus sulla kauneudesta ja hyväosaisuudesta.
Ap
Mulla on rakas perhe, mielekäs työ ja kivat harrastukset sekä vahva usko. Ne riittävät minulle.
Olen tyytyväinen omaan elämääni, siten.
Jokaisen pitää tulla toimeen ja olla tyytyväinen millaiset eväät elämä on antanut sekä millaiset mahdollisuudet on itselleen hankkinut.myös omaan ulkonäköön pitää olla tyytyväinen koska sitä ei voi muuksi muuttaa.
Kyllä olen vähän kateellinen kauniille, pitkille naisille, ja joskus mietin, miltä tuntuisi olla sellainen eikä mies, joka olen.
En katso telkkaria. Minua ei kiinnosta muiden elämä. Keskityn parantamaan omaa elämääni.