Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FWB -suhde, kokemuksia etenkin naisilta

Vierailija
18.09.2025 |

Miten kauan suhde kesti, miltä tuntui, kumpi lopetti, miksi

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilun vuoden. Kivaa oli, mutta elämä tuli väliin. 

Miehellä oli omat kiireet, joiden loppumista saa vielä odottaa. Itselleni tuli eräs toinen mies vastaan. Ystävyys syveni romanttiseksi. 

Vaikkei mistään olla sovittu, en tahdo roikkua enkä roikottaa ketään mukanani. 

Vierailija
2/7 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vielä sellaista mutta vakavassa harkinnassa 🤔 Tosin pitää olla 100% luotto toiseen ja voi olla ettei siltikään mee toteutusasteelle mut näin lähellä se ei oo koskaan ollut :D Leikkimielistä vihjailua ollut tosta erään hengailumiehen kanssa. Harmi vaan et mies ei tiedä et hän olisi mun eka seksikumppani joten tuskin hän siitä kamalasti irti mitään saisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpais mulle, m59v 02a

Vierailija
4/7 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellaisessa ollut pidempään mutta olen huomannut, että tarvitsen myös tunnesidettä, joten nyt harkitsen vakavasti sinänsä kivan miehen jättämistä

Vierailija
5/7 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sellaisessa ollut pidempään mutta olen huomannut, että tarvitsen myös tunnesidettä, joten nyt harkitsen vakavasti sinänsä kivan miehen jättämistä

Sellainen, tai ainakin tarpeeksi yhteistä aikaa. Ei vain pikaiset kun sopiva hetki löytyy. Ennemmin tai myöhemmin siihen väsyy. 

Vierailija
6/7 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vuoden kesti aktiivi vaihetta, mutta etäisyys estää nykyisin. Välimatkaa muuton vuoksi on noin 900km. Varmasti naidaan kun tavataan.

Vierailija
7/7 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos olisi tosi vahva ystävyystunneside fwb-mieheen? Kaatuisiko tosiystävyys kun toinen/molemmat löytäisi vakavampaa seuraa vai osaisiko olla onnellinen toisen puolesta? 🤔  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä