Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako kaloria syötte jotka ette syö kahta ateriaa päivässä?

Vierailija
05.09.2024 |

Muutamaan kertaan olen nähnyt täällä kommentteja ettei aikuinen tarvitse kahta (isoa) ateriaa päivässä. Voisko he kertoa että mitä siis syötte päivän aikana ja omien laskujenne mukaan montako kaloria? En tarkoita nyt heitä joilla ei ole varaa ja näkevät nälkää, vaan niitä joiden mielestä 1 ateria on tarpeeksi. Mä syön 2 ateriaa ja aamupalankin ja musta tuntuu että en kyllä vähemmällä pärjäisi. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laske mitään kaloreita. Syön mitä syön ja en stressaa kaloreista.

Vierailija
2/15 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön lounaaksi purkin rahkaa ja illalla lämpimän aterian. Olen 167cm/54kg. Jaksan hyvin ja sama paino ollut vuosikaudet. Kalorit vaihtele varmastikin kun välillä syön kevyempää ruokaa ja välillä tuhdimpaa. Veikkaan että n. 1700 keskimäärin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön tasan 2346 kaloria päivässä.

Hiilareita en syö, enkä proteiinia.

Vierailija
4/15 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä että tuleeko tosiaan 1700 kaloria rahkasta ja yhdestä ateriasta? Mitä se ateria on vai onko sitä rahkaa hirveän iso määrä?

Vierailija
5/15 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakeutua hoitoon jos laskee kaloreita.

Vierailija
6/15 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n linjoilla. 2 lämmintä ateriaa plus aamupala, välipala ja iltapala. 

Siis järjestyksessä:

aamupala

lounas

välipala

päivällinen/illallinen/whatchamacallit

iltapala

Muuten ei jaksa urheilla, olla eikä elää. 

Vierailija
7/15 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä että tuleeko tosiaan 1700 kaloria rahkasta ja yhdestä ateriasta? Mitä se ateria on vai onko sitä rahkaa hirveän iso määrä?

Laitan rahkaani öljyö ja pähkinöitä vähän. Veikkaan että n. 300-400kcal? En pahemmin laske. Illalla syön pastaa ja lihaa kermakastikkeessa esim.

Vierailija
8/15 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme, pureskelen huolella.

Vierailija
9/15 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1200 kaloria. Syön ehkä leipää, jonkun hedelmän, ehkä jogurttia tai vastaavaa ja yhden aterian. En pahemmin liiku. Paino putoaa tällä keinoin nopeasti ja jouluun mennessä olen normaalipainoinen. Ei ole pahemmin nälkä ollut, tai se menee ohitse. Helpointa on, kun jättää sen epäterveellisen safkan ostamatta. 

Vierailija
10/15 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laske mitään kaloreita. Syön mitä syön ja en stressaa kaloreista.

Valitettavasti mä vähän stressaan koska aineenvaihdunta on niin hidas ja perä on levinnyt vähän liikaa. 

Vierailija
11/15 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tai mitä on whatchamacallit?

Vierailija
12/15 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon aamulla ison kupin kahvia ja syön päivällä yhden aterian, enkä mitään muuta. Päivän aikana ryystän vettä ja teetä. En ikinä laske ateriani kaloreita, vaan syön mahan täyteen mitä nyt satun syömään.

Jotkut käyttää tätä OMAD tyyliä diettinä, minulle se on vaan jäänyt päälle. Sopii niin hyvin mun keholle.

N35, 166/60.

Vierailija
13/15 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon aamulla ison kupin kahvia ja syön päivällä yhden aterian, enkä mitään muuta. Päivän aikana ryystän vettä ja teetä. En ikinä laske ateriani kaloreita, vaan syön mahan täyteen mitä nyt satun syömään.

Jotkut käyttää tätä OMAD tyyliä diettinä, minulle se on vaan jäänyt päälle. Sopii niin hyvin mun keholle.

N35, 166/60.

Tämä on mielenkiintoista. Mulle sanottiin etta pitkin päivää minun pitää syödä proteiinia tai salilla käymisestä ei ole hyötyä. Koitan siis kasvattaa lihaksia että aineenvaihdunta nopeutuisi. Menetkö ulos päivälliselle joskus? Siis illalla ja silti ei haittaa vaikka päivällä et syö mitään? 

Vierailija
14/15 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tai mitä on whatchamacallit?

Vaimiksikäsitänytkutsutaan

Vierailija
15/15 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun tähän yksi suurempi ateria päivässä ryhmään ja syön sen aina illalla. Päivät voivat mennä ihan pelkällä vedellä ja kahvilla. Ruisleipä pala tai pieni salaatti tai hedelmä muuten. Ei makeaa. En laske kaloreita, arvio 1500 per/pvä. Olen pienikokoinen nainen toimisto töissä, arkiliikunta ja pilates. Hyvin riittää. Suomessa ei ole ihme, että on niin paljon ylipainoisia kun syödään enemmän kuin on tarve.