Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonkohan ainoa nainen maailmassa, joka tykkää lyhyistä miehistä?

Vierailija
18.09.2025 |

Olen itse 175 cm pitkä.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole.

Pitkää on mukavampi katsella ja kätevä, jos pitää kurotella ylähyllylle, mutta lyhyt ja vanttera puskee päälle kuin vesipuhveli.

Ja siitähän sinä tykkäät! 🐃

Vierailija
62/65 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin jo aiemmin tähän ketjuun, mutta tarkennan omaa vastaustani. Tykkään lyhyistä miehistä, mutta pituutta tärkeämpi ominaisuus itselleni on leveys. Tykkään olla harteikkaan miehen syleilyssä ja sellainen mies miellyttää omaa silmää. Kaposista ja laihoista miehistä en syty. 

Eli olet lyhyt, ja pidät "lyhyistä miehistä" (karvan alle keskipituisista, ja miehen on yhä oltava sinua pidempi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä pituisesta miehestä?

165->

Lyhyillä miehillä on mun mielestä sopusuhtaisemmat mittasuhteet ja tosi usein myös paremman näköiset kasvot.

Ap

Ei todellakaan ole. Lyhyt näyttää helposti myös tanakalle.

Vierailija
64/65 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin jo aiemmin tähän ketjuun, mutta tarkennan omaa vastaustani. Tykkään lyhyistä miehistä, mutta pituutta tärkeämpi ominaisuus itselleni on leveys. Tykkään olla harteikkaan miehen syleilyssä ja sellainen mies miellyttää omaa silmää. Kaposista ja laihoista miehistä en syty. 

Leveys on pahinta 😮💨

Vierailija
65/65 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen aina naisena tätä joidenkin naisten pituusekoilua, "mun täytyy tuntea itseni naiseksi, miehen pakko olla pidempi etten tunne itseäni isoluiseksi". Siis mitä ihmettä, sinähän olet jo nainen?

Joillekin naiseus on projekti, ei stabiili olotila.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan