Oonkohan ainoa nainen maailmassa, joka tykkää lyhyistä miehistä?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
No olet siinä pienessä joukossa joka tykkää lyhyestä miehestä. Miljoonassa naisessa on korkeintaan 3 naista joka haluaa lyhyen miehen.
Ai että 150 cm kääpiöakatkin haluavat 180 cm miehen? On aika koominen näky kun on noin lyhyt akka ja noin pitkä ukko yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen aina naisena tätä joidenkin naisten pituusekoilua, "mun täytyy tuntea itseni naiseksi, miehen pakko olla pidempi etten tunne itseäni isoluiseksi". Siis mitä ihmettä, sinähän olet jo nainen?
Mäkin ihmettelen. Ei mun naiseus ole kiinni kenenkään toisen ihmisen ulkonäöstä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen aina naisena tätä joidenkin naisten pituusekoilua, "mun täytyy tuntea itseni naiseksi, miehen pakko olla pidempi etten tunne itseäni isoluiseksi". Siis mitä ihmettä, sinähän olet jo nainen?
Itsekin olen ihmetellyt tätä. Naisia on myös pitkiäkin. Eikö heidän mielestään pitkä nainen ole nainen?
Vierailija kirjoitti:
Lompakko ratkaisee pituusongelmat.
Huo-rilla ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen ihmetellyt tätä. Naisia on myös pitkiäkin. Eikö heidän mielestään pitkä nainen ole nainen?
Ainoastaan silloin, kun vierellä on pitkä mies?
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkäät myös pienistä munista, olen sinun unelmamiehesi.
Pieni mies kasvaa oksansa viereen. Ainoat pienet munat olen nähnyt pitkillä miehillä. Työni puolesta olen nänyt paljon munia ja en ole seksityöläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni mies kasvaa oksansa viereen. Ainoat pienet munat olen nähnyt pitkillä miehillä. Työni puolesta olen nänyt paljon munia ja en ole seksityöläinen.
Poikkeukset vahvistaa säännön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ammatissa tuijotellaan päivät mulkkuja?
Vierailija kirjoitti:
No olet siinä pienessä joukossa joka tykkää lyhyestä miehestä. Miljoonassa naisessa on korkeintaan 3 naista joka haluaa lyhyen miehen.
Höpöhöpö, mulla on n 20 kaveria, jotka ovat 160-170 cm ja heillä on samanpituiset miehet. Ihan jo kauppareissullakin näkee arviosi virheellusyyden🤔
Et. Olet palstatrolli. Vaikka naisilla onkin omien sanojensa mukaan monipuolinen miesmaku, en ole koskaan tavannut naista joka erityisesti pitäisi itseään lyhyemmistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Et. Olet palstatrolli. Vaikka naisilla onkin omien sanojensa mukaan monipuolinen miesmaku, en ole koskaan tavannut naista joka erityisesti pitäisi itseään lyhyemmistä miehistä.
Voisiko johtua siitä, että et ole tavannut kuin murto-osan Suomen naisista?
En tykkää erityisesti minkään pituisista, mutta mietin joskus, miksi joillekin pitää olla pitkä. Niin että se on ykköskriteeri. Mikä juttu siinä on? Kiihottaako se jotenkin? Vai kuvitteleeko läskiperse näyttävänsä jotenkin kapeammalle jos mies on PITKÄ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, mulla on n 20 kaveria, jotka ovat 160-170 cm ja heillä on samanpituiset miehet. Ihan jo kauppareissullakin näkee arviosi virheellusyyden🤔
Kaikile ei riitä muilla tavoin sopivanlaisia pitkiä miehiä. Jos olisit kysynyt näiltä naisilta miehen unelmapituutta ennen kuin he pariutuivat, vastaus olisi ollut muu kuin 160-170cm.
Mieltymystä pienikokoisiin kuivanjänteviin miehiin esiintyy etenkin tietyillä alueilla Itä-Suomessa. Tähän on ihan biologiset syyt; tämä miestyyppi kestää parhaiten nälkää, joten he ovat pysyneet rajaseudulla paremmin hengissä kuin yleensä suositummat suurikokoiset.
Et ole. T: 168cm mies jolla aina ollut paljon naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole urologi, mutta voin vilkaista:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei missään kaiken päivää, mutta urologina esim aika usein. T.eri, mutta tunnen heitä.
Jotkut tykkää miehekkäistä miehistä, toiset taas sellaisista pikku tontuista, semmosista maskoteista, pikku tateista.🤗🤭