Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonkohan ainoa nainen maailmassa, joka tykkää lyhyistä miehistä?

Vierailija
18.09.2025 |

Olen itse 175 cm pitkä.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tykkää miehekkäistä miehistä, toiset taas sellaisista pikku tontuista, semmosista maskoteista, pikku tateista.🤗🤭

🎅🤶

Vierailija
42/65 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle 175 cm on maksimi. Olen alle 160 cm, joten miehet ovat aina minua reilusti pidempiä. Nuorekas, hoikka, urheilullinen olemus ja vähän yli 170 cm on ihanteellinen. Ison miehen rinnalla tuntuu kuin olisin isäni kanssa liikkeellä oleva lapsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 169 cm normaali vartaloinen mies, mutta isolla hevosen varustuksella.

Pitkien + 185 naisten kanssa on helpompaa touhuta, kun on etäisyyttä, paitsi lähärissä. Siksi pidän itse pitkistä naisista, mutta todella vaiketa löytää...

Vierailija
44/65 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään ymmärrä näitä naisten pituusjuttuja suuntaan tai toiseen. Oikeasti mitä ihmettä aikuiset naiset?

Vierailija
45/65 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et. Olet palstatrolli. Vaikka naisilla onkin omien sanojensa mukaan monipuolinen miesmaku, en ole koskaan tavannut naista joka erityisesti pitäisi itseään lyhyemmistä miehistä. 

Voisiko johtua siitä, että et ole tavannut kuin murto-osan Suomen naisista?

On tavannut äitinsä. Siinä se. 

Vierailija
46/65 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 184cm pitkä ja pidän itseäni lyhyemmistä miehistä.

-Vihreä33

Oletko 150 kg? Miksi kannatat kansallisosialismia ja ekoterrorismia?

Vierailija
47/65 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Mies on DI niin saa olla vaikka 113cm pitkä. Ei haittaa.

Se on teillä ä m m i l l ä  se 5 erilaisen leikkeleiden himo niin kova, että niiden vuoksi voi tyytyä ihan mihin vain :D

Vierailija
48/65 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lyhyt? Minusta alle 160cm mies on lyhyt.

Vierailija
49/65 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Mies on DI niin saa olla vaikka 113cm pitkä. Ei haittaa.

Se on teillä ä m m i l l ä  se 5 erilaisen leikkeleiden himo niin kova, että niiden vuoksi voi tyytyä ihan mihin vain :D

No ei kyllä.

Vierailija
50/65 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta Labubut.

Vierailija
51/65 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 168 cm nainen kaunis nainen. Pidän myös lyhyistä miehistä, jos ovat atleettisia. Eli varsin lihaksikas pitäisi olla. Ja miehekäs sekä karismaattinen. Toki keskipituinen mies kelpaa myös, sillä pituus ei ole minulle erityisen tärkeä kriteeri. Ainut mikä ei sytytä, on tosi pitkä mies. Sanotaan yli 185 cm. Ja jos vielä on laiha eikä yhtään lihaksia. Semmoinen maajussi Ville (tämän hetken Maajussille morsian ohjelmassa) tyyppinen mies sytyttää näin keski-iässä ja nuorempanakin olisi sytyttänyt nuorempi versio Villestä. Tosin toivoisin vähän enemmän lihaksia ja voimaa, jotta ulkonäköihanteeseeni vastaisi täysin. Mutta muutoin Ville olisi täydellinen kokonaisuutena. Komea, luova, herkkä, silti maskuliininen, menestyvä, hyvät käytöstavat, kiva pukeutuminen jne. 

Vierailija
52/65 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkään melko pienikokoisista miehistä. Mieheni on vain 4 cm minua pidempi.

Vierailija
53/65 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo! Mäkin tykkään! Oon itse kylläkin 163cm, mutta jostain syystä katselen aina lyhyitä miehiä ihaillen, vaikka ovat he usein varmaan vähän itseäni pitempiä.

Vierailija
54/65 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypilliset vastaukset näihin:

- no mä tykkään lyhyistä miehistä, sellainen 175cm on just hyvä kun olen itse 153cm

- kyllä mä voin tykätä myös lyhyestä miehestä jos se on komea, atleettinen, rikas, kuuluisa, karismaattinen, maskuliininen mutta herkkä, ja omaa pari muutakin kompensoivaa ominaisuutta

Vierailija
55/65 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä 170cm miehillä on sellaiset kasvot jotka ei unohdu. Ne on kauniita miehiä. 

Pitkät näyttää kolhoilta tai taikinanaamoilta. Sopusohtainen animeprinssin vartalo kauniilla tai komeilla kasvoilla on uniikkia nostalgiaa. 

Vierailija
56/65 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on lyhyt? Minusta alle 160cm mies on lyhyt.

Minusta 170 cm pitkä mies on lyhyt. Olen 171 cm pitkä nainen ja sisarusparveni ylivoimaisesti lyhyin. Sisareni ovat 177 cm, veli 184 cm pituisia. 

Nämä pituusmieltymykset ovat niin suhteellista. Silti minulle joku 175-177 cm on oikein hyvä pituus miehelle. Lyhyillä miehillä on outoja komplekseja.

Vierailija
57/65 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna: "Ei se pituudesta ole kiinni! Lyhyillä miehillä on ihme komplekseja. Tosin mulle kävisi vain pitkä mies kun olen pitkä nainen. Lyhyen miehen kannattaa etsiä lyhyt nainen"

Liisa: "Se on just noin! Itsevarmuus ratkaisee. Tosin mä olen niin lyhyt, että mun kanssani tulisi lyhyitä lapsia jos mieskin olisi lyhyt. Kannattaa esiä suurin piirtein keskipituinen nainen"

Kaisa: "Joo sen takia lyhyet miehet ei saa naisia kun niillä on päähänpinttymä siitä pituudesta. Mulle riittää kun mies on vähän pidempi kun käytän korkkareita ja ottaa huomion, että mun hiukset tuo lisää pituutta. Joku 180cm riittää oikein hyvin, ei tartte olla kaksimetrinen!"

Vierailija
58/65 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin jo aiemmin tähän ketjuun, mutta tarkennan omaa vastaustani. Tykkään lyhyistä miehistä, mutta pituutta tärkeämpi ominaisuus itselleni on leveys. Tykkään olla harteikkaan miehen syleilyssä ja sellainen mies miellyttää omaa silmää. Kaposista ja laihoista miehistä en syty. 

Vierailija
59/65 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidosti kiva kuulla. Mukava ettei jokainen nainen ole niin pinnallinen. t. Mies, joka sai pakit 20 cm lyhyemmältä naiselta puhtaasti pituuden takia

Vierailija
60/65 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tämä on hyvä uutinen miehille. Liekö muitakin. Pitkillä tosin ego jyrää, että lyhyempi voi olla mukava joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi