Oonkohan ainoa nainen maailmassa, joka tykkää lyhyistä miehistä?
Kommentit (45)
Jos tykkäät myös pienistä munista, olen sinun unelmamiehesi.
No olet siinä pienessä joukossa joka tykkää lyhyestä miehestä. Miljoonassa naisessa on korkeintaan 3 naista joka haluaa lyhyen miehen.
Olen 184cm pitkä ja pidän itseäni lyhyemmistä miehistä.
-Vihreä33
Tykkään, että kasvot ovat miltei samalla tasolla. Koska olen vain 165 cm pitkä, tarkoittaa tämä melko lyhyttä miestä. 175 cm alkaa olla maksimi.
Mutta pikkuseikkahan tämä on. Kun rakastuu, ei siinä pituus merkkaa.
Minäkin, koska olen itsekin lyhyt.
Minä myös. Olen yli 180 cm ja mieheni olleet 10 cm lyhyempiä.
Onhan sitä kaikenlaisia fetissejä. Joillain lyhyillä miehillä on fetissi pitkiin (jättiläis) naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkäät myös pienistä munista, olen sinun unelmamiehesi.
Lihava, lyhyt, pienimunainen mies jolla ruma nenä! 🥰
Et ole.
Pitkää on mukavampi katsella ja kätevä, jos pitää kurotella ylähyllylle, mutta lyhyt ja vanttera puskee päälle kuin vesipuhveli.
Minä taas itse olen lyhyt ja pidän pitkistä miehistä. Johtuu varmaan lapsuudesta sillä isäni oli lyhyt ja ei aina niin kiva ihminen.
Et ole ainoa, meitä on paljon. Pitkä mies on jotenkin luonnottoman näköinen, ei kiitos sellaiselle. Lyhyet miehet ovat ihania! Jos leffassa on seksikäs lyhyt mies, vaikka Tom Hollander tai David Dencik, niin minun on aivan pakko katsoa <3
Lompakko ratkaisee pituusongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Minkä pituisesta miehestä?
165->
Lyhyillä miehillä on mun mielestä sopusuhtaisemmat mittasuhteet ja tosi usein myös paremman näköiset kasvot.
Ap
Jos Mies on DI niin saa olla vaikka 113cm pitkä. Ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas itse olen lyhyt ja pidän pitkistä miehistä. Johtuu varmaan lapsuudesta sillä isäni oli lyhyt ja ei aina niin kiva ihminen.
Miksi juuri pituus eikä muut isäsi ominaisuudet ole olennaisia tuolta kannalta?
Vierailija kirjoitti:
Jos Mies on DI niin saa olla vaikka 113cm pitkä. Ei haittaa.
Toimitusjohtajan minimipituus on korkeintaan 145cm. Riippuen tuotujen leikkeleiden määrästä.
Ai kuten Petteri Urposta ?