Löytyykö kohtalotovereita: vuoden kuluttua synnytyksestä vielä 5 kg ylimääräistä?
5kg kun saisi pois. Joka maanantai aloitan ruokaremontin, eli makeat pois. Muuten syönkin terveellisesti...
Kommentit (6)
imetysaikana on tullut molemmilla kerroilla +10kg. Se siitä imetyksen laiduttavuudesta mun kohdalla.
. ja kymmenen kiloa jäljellä ja lisää tuntuu tulevan koko ajan. aloita laihis, vielä kun jaksat!
ja minua imetys laihdutti 23kg:n verran ekana vuonna, ja jatkuu edelleen. Suosittelen esim soutulaitetta ja säännöllisiä kävelylenkkejä! Parantavat aineenvaihduntaa, muokkaavat lihaksistoa ja antavat luonnollisia endorfiineja:)
8 v synnytyksestä-
lihavat on lepposia ap:::)))
Kunhan lapsi on 5-vuotias, on sinulla 20 kiloa ylimääräistä ja kaipaat päästä noihin nykyisiin mittoihisi.
Tämä ei todellakaan ole maailman vakavin asia, mutta ajattelinpahan vain kysäistä miten muilla? En ole jaksanut aloittaa laihdutuskuuria. Syön normaalia kotiruokaa. Kuntoilen kyllä säännöllisesti. Tiedän, että pitäisi syödä vähemmän ja kuntoilla vielä enemmän.
Lieneekö iästäkin kiinni tämä laihtuminen, meinaan aineenvaihdunta jo erilaista vanhemmalla iällä. Olen kohta 40-v.