Miksi seksi on monille keski-ikäisille naisille ihan evvk?
Onko haluttomuus synnynnäistä vai onko niiden miehet vaan ollu huonoja panemaan? Mistä on kyse?
Kommentit (136)
Itse rakastan seksiä, se on ehdottomasti parisuhteen suola ja seksi on vain parantunut kun ikää on tullut
n49
Seksiä kyllä tekee mieli, mutta harvoin sellaisen miehen kanssa joka ei kohtele minua naisena. Kun hemmottelee kunnolla päivittäin niin ne halut pysyvät. Ja tietysti niiden orgasmien tulee olla hyviä, mieluummin vähintään kaksi. Silloin jää toivomaan lisää.
Onneksi nykyinen mieheni kohtelee minua kuin prinsessaa, haluja tuntuisi minulla riittävän enemmän kuin hän jaksaa hoidella. Edellisten tapauksien kanssa halut ovat kadonneet tyystin.
Vierailija kirjoitti:
Minullekin seksi keski-ikäisen tantan kanssa on täysin EVVK.
Tämähän on sitten täysin win-win :))). Hienoa!! Keski-iän parhaita puolia ehdottomasti.
En tiedä. Mulla on haluja.
Eivät olleet ennenkään kovin halukkaita?
55v.
Mistä me muiden haluttomuudet tiedetään?
En tiedä, kertokaa mulle.
Olen 48-vuotias ja seksi ei kiinnosta käytännössä juuri lainkaan. Hellyyttä kaipaan kyllä, mutta seksiä. Meh.
Jotenkin ihan toisenlaiset asiat elämässä nyt tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on miehille usein yhdyntä. Se ei tunnu oikein miltään tai jopa vähän ikävältä jos jatkuu pitkään. Laukemiseen tarvii klit-kiihotuksen mikä vastaa miehen pen'stä. Siihen käy esm. satisfyer ja homma on nopeasti hoidettu. Miehen kanssa kestää ja kestää eikä lopputulos ole varma. Pitää keskittyä itsen lisäksi mieheen kun itse tehdessä vain itseen.
Tämä juuri ja sitten miehiä ihmetyttää kun naista kiinnosta seksi, kun seksi on yhdyntää ja kun mies tulee niin se oli siinä.
Vierailija kirjoitti:
"Ei ikinä halunnut silloin kun minä halusin"
Tästä lauseesta tuli mieleen, että biologisesti miehet on sillain erilaisia, että toinen pystyy seksiin milloin vaan ja toinen vain kun seisoo. Vaikea se on miehen suostua, jos ei vaan alapää suostu yhteistyöhön.
Erot on onkin päänupin sisällä. Mikä estää naisia haluamasta, kun pienellä liukkarilla vastaavaa kiihottumista ei edes tarvitse?
Lue kirjoittamasi viimeinen kappale uudestaan. Et taida ymmärtää naisia tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla sellainen sirkus siellä sängyssä että seksi olisi naiselle hyvää ja moni mies ei tähän pysty. Pellehermanneja jotka tööttäilee ynnä muuta
Ei edes tarvitse. Naisen pitäisi vaan olla kiihottunut. Kiihotutko itse naapurin koirasta? Niinpä.
Miehet ovat kerta kaikkisia ali-ihmisiä jos heitä kiihottaa vaan nainen. Ehkäpä olisi syytä vähän pohdiskella, että mikä siinä omassa laadussa on niin pahasti pielessä, ettei saa naista kiihottumaan. Ja miksi itse kiihottuu joka naisesta? Paitsi tietysti jos hyväksyy olevansa ali-ihminen, niin siinähän sitten olette.
Eli toisin sanoen pitää olla kärrynpyörää tekevä pellehermanni joka tööttäilee torvella. Vai tarkoititko kenties että miehen tarvitsee olla vain lihaksikas Henry Cavill? Sittenhän se toki ei ole yhtään p
Ei kuulosta kiihottavalta tuollainen. Naisen halujen ja tarpeiden huomioiminen on kiihottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on miehille usein yhdyntä. Se ei tunnu oikein miltään tai jopa vähän ikävältä jos jatkuu pitkään. Laukemiseen tarvii klit-kiihotuksen mikä vastaa miehen pen'stä. Siihen käy esm. satisfyer ja homma on nopeasti hoidettu. Miehen kanssa kestää ja kestää eikä lopputulos ole varma. Pitää keskittyä itsen lisäksi mieheen kun itse tehdessä vain itseen.
Sinulle se on noin.
Mulle yhdyntä on tärkeintä seksissä. Mulla se tuntuu hyvälle ja nautin panemisesta. Saan orgasmin. Klitan koskettelusta en tykkää.
Tekeeköhän ap jotain väärin? M51
Tylsä, yksitoikkoinen kumppani. Jos vielä muutenkin yksioikoista puuhaa aivot narikassa, ketä se kiinnostaa. Nuorena ihmisellä on enemmän miellyttämisen halua ja suostuu. Myöhemmin itseluottamus ja itsearvostus vaikuttaa, ei viitsi yksipuolisesti palvella.
Elämässä on paljon muitakin asioita, kun se seki si. Ollaan ehditty harrastaa sitä tähän ikään mennessä niiiiiiiin paljon.
N49
Tuli sitä nuorena vakituisessa parisuhteessa harrastettua. Jossain vaiheessa sitä vaan huomasi, että itseasiassa elämä on helpompaa ilman kumppania ja ilman seksiä. Sen kerran kun tekee mieli niin omat kädet tai lelut toimii ihan hyvin.
Mutta yleisesti ottaen aika yliarvostettu toimitus, ellei tavoitteena ole lisääntyminen. Ihmisen elämä on täynnä kaikkea muutakin mistä saa mielihyvää.
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että monella naisella keski-iässä orgasmit heikkenee niin paljon, ettei seksiä jaksaisi enää harrastaa, mutta kokeilkaas naiset ja miehet seuraavaa, jos teillä naisilla on taito saada monta orgasmia. Ensin orgasmeja naiselle, sitten miehelle, ja sitten taas naiselle. Eka kierros naiselle lisää verenkiertoa, ja toisella kierroksella orgasmit on jo paljon parempia. Voi olla kokeilun arvoista.
Minulla ensimmäinen orgasmi on aina räjähtävän voimakas. Myöhemmät hillitympiä.
Ja mitä vanhemmaksi tulen, sitä parempia näin kokonaisuutena.
Sun analyysi meni minun kohdallani ainakin siis aivan täysin metsään.
Vierailija kirjoitti:
Elämässä on paljon muitakin asioita, kun se seki si. Ollaan ehditty harrastaa sitä tähän ikään mennessä niiiiiiiin paljon.
N49
Kyllä on muutakin mutta ei se estä seksin harrastamista. Seksi kuuluu parisuhteeseen. ja halut on tallella.
N55
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Mulla on haluja.
Eivät olleet ennenkään kovin halukkaita?
55v.
Olin nuorena, mutta 50 ikävuoteen mennessä halut vähenivät huomattavasti.
Ei välttämättä seksi sinänsä ole evvk. Uuden ja oikeanlaisen kumppanin kanssa se kyllä kiinnostaa. Sama ongelma kuin miehillä. Kaikkeen kyllästyy ja jos on vielä huonoa, kyllästyy lopullisesti.
Miehet eivät usein ymmärrä että nainen saattaa tarvita koko päivän kestävää ja kokonaisvaltaista virittelyä.
Jotain yhteistä mukavaa tekemistä, vaikka juoksulenkki, alle, siihen vaikkapa päälle lupaus myöhemmin illalla romanttisesta ravintolaillallsesta... Ja siis tuollaisia eleitä pitää olla vähintäänkin viikottain jotta parisuhde pysyy sellaisella tolalla että halut eivät katoa.
Aivan käsittämätön suhtautumistapa. Mutta, sä et varmaan etsikään sitten parisuhdetta mihin sisältyy seksi.
pahinta on jos päätyy suhteeseen ihmisen kanssa jolla ei ole enää haluja. Monella suhteen alussa on, vai esittääkö sitten.. en tiedä.
olen nyt 41vuotias, toivottavasti en koskaan lakkaa nauttimasta seksistä