Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Trump ja USA: Antifa määritellään terroristijärjestöksi!

Vierailija
18.09.2025 |

Nyt koittaa vasemmistolla kivat ajat🤣🤣🤣🤣🤣

Kommentit (170)

Vierailija
141/170 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan täys oksymoroni sanoa että henkilö puolustaa vapautta ja samaan aikaan haluaa rajoittaa sellaisten ihmisryhmien oikeuksia jotka eivät sovi omaan maailmankuvaan. Vaan logiikka ei ole aina konservatiiveilla kovin hyvin hallussa. 

Sinusta Antifan mellakat ja väkivalta on hyvä asia?

Persun tunnistaa aina siitä, että vaihtaa puheenaihetta ja on omasta mielestään onnistunut trollauksessa.

No tässä tapauksessa se trollaus kyllä osui ja upposi paljastaen kaksoisstandardin.

Mikä se kaksoisstandardi siis oli? Vasemmisto ei edes väitä että se haluaisi sallia kaiken ja antaa rajoittamattoman sananvapauden. Oikeisto taas kyllä väittää jolloin on aika noloa että se alkaa näitä heti tilaisuuden tullen kuitenkin kaventaa.

Vierailija
142/170 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anti-fasismi määritellään terrorismiksi? Käänteisesti fasismin puolustaminen on siis terrorisminvastaisuutta ja hyvä juttu? Kylläkyllä. Yhdysvaltojen imperiumin laskusuhdanne jatkuu, imperiumin rapistuessa hyvää vauhtia sisältä ja ulkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/170 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anti-fasismi määritellään terrorismiksi? Käänteisesti fasismin puolustaminen on siis terrorisminvastaisuutta ja hyvä juttu? Kylläkyllä. Yhdysvaltojen imperiumin laskusuhdanne jatkuu, imperiumin rapistuessa hyvää vauhtia sisältä ja ulkoa.

Miten siinä aina käy niin että kun yksi porukka mielenosoituksissa käyttää mustia vaatteita ja kommandohuppuja ja tekee väkivaltaisuuksia, he myös kertovat olevansa antifasisteja?

Vierailija
144/170 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on muotia julistaa itselle epämiellyttävien mielipiteiden esittäjiä terroristeiksi. Ei tarvi edes tehdä mitään. Terroristikäsite on kärsinyt inflaation.

Vierailija
145/170 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten siinä aina käy niin että kun yksi porukka mielenosoituksissa käyttää mustia vaatteita ja kommandohuppuja ja tekee väkivaltaisuuksia, he myös kertovat olevansa antifasisteja?

Kai anti-fasisteillekin sallitaan esteettiset valinnat? Mutta anti-fasisti voi toki olla ilman mustia vaatteitakin.

Vierailija
146/170 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Italian fas cistit olivat mustapaitoja. Siitä varmaankin on peruja. Myös Venäjän mustasotnia.

Vierailija
147/170 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa enemmän että miksi jokainen joka haluaa vastustaa fasismia leimataan tuon pienen porukan perusteella?

En usko että Trumpiakaan kovasti lopulta kiinnostaa muutama pieni mustissa vaatteissa riehuva porukka vaan hän haluaa tällä verukkeella painaa vasemmistoa laajasti alas.

Vierailija
148/170 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä julistan myös Magan terroristijärjestöksi. Sekä että.

Vierailija
149/170 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tulee 30-luvun Saksa mieleen.

Jännä miten koululaisia saa ampua mielin määrin ja mitään ei tapahdu, mutta kun äärioikeistolainen vihapuheen levittäjä ammutaan, niin johan alkaa säpinä.

Tämä. Tämä lienee yksi syy miksi täällä palstalla joskus viettää aikaa. Välillä on pakko nähdä, että jollakin muullakin on aivot päässä. Liian suuri osa ihmisistä alkaa olla aivopestyjä riehumaan laitaoikeistolaisen kultin hengessä, ihan kuin sata vuotta sitten.

Sun mielestä laitavasemmisto on jotenkin parempi? Mä en fanita kumpaakaan puolta, mutta ite koen, että te olette vasemmalla puolella syypäitä tähän, että nyt oikeistokin keittään kunnolla yli. Kova voima luo entistä kovemmat vastavoiman. Ei hyvältä näytä. Mä en tykkää kummankaan puolen äärityypeistä

Vierailija
150/170 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten koululaisia saa ampua mielin määrin ja mitään ei tapahdu, mutta kun äärioikeistolainen vihapuheen levittäjä ammutaan, niin johan alkaa säpinä.

Tämä. Tämä lienee yksi syy miksi täällä palstalla joskus viettää aikaa. Välillä on pakko nähdä, että jollakin muullakin on aivot päässä. Liian suuri osa ihmisistä alkaa olla aivopestyjä riehumaan laitaoikeistolaisen kultin hengessä, ihan kuin sata vuotta sitten.

Sun mielestä laitavasemmisto on jotenkin parempi? Mä en fanita kumpaakaan puolta, mutta ite koen, että te olette vasemmalla puolella syypäitä tähän, että nyt oikeistokin keittään kunnolla yli. Kova voima luo entistä kovemmat vastavoiman. Ei hyvältä näytä. Mä en tykkää kummankaan puolen äärityypeistä

mä en oo sitä enkä tätä paitsi kumminkin olen...

Vierailija
151/170 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata harjoittaa terrorismia, jos ei halua tulla määriteltyä terroristijärjestöksi.

Ei kannata äänestää persuja, jos ei halua tulla määritellyksi tyhmäksi ja helposti aivopestäväksi.

Sinä voit määritellä minut ihan miten haluat, itse tiedän mitä olen: Korkeakoulutettu älykäs nainen ja persu. Vassujen länkytykset ei kiinnosta. 

🤣

Vierailija
152/170 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja?

Ja persut. 

Vierailija
153/170 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä laitavasemmisto on jotenkin parempi? Mä en fanita kumpaakaan puolta, mutta ite koen, että te olette vasemmalla puolella syypäitä tähän, että nyt oikeistokin keittään kunnolla yli. Kova voima luo entistä kovemmat vastavoiman. Ei hyvältä näytä. Mä en tykkää kumma

Niin mitä olen? Sano nyt lause loppuun, kun aloitit vai osuiko hermoon?

Vierailija
154/170 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata harjoittaa terrorismia, jos ei halua tulla määriteltyä terroristijärjestöksi.

Ei kannata äänestää persuja, jos ei halua tulla määritellyksi tyhmäksi ja helposti aivopestäväksi.

Sinä voit määritellä minut ihan miten haluat, itse tiedän mitä olen: Korkeakoulutettu älykäs nainen ja persu. Vassujen länkytykset ei kiinnosta. 

Miksi valehtelet internetissä?

Vierailija
155/170 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olisi helpompaa. Magalla on johtaja ja tunnistettava jäsenistö (tilaavat mm magalippiksiä sen merkiksi).

Antifaa ei ole olemassa. Ei ole johtajaa, ei mitään, ei ketään. 

Vierailija
156/170 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläri että fascistit määrittelee vastustajansa terroristeiksi. 😂😂😂

Vierailija
157/170 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/reel/DMeOtbMNC67

In unearthed 2006 audio, Donald Trump says he has no age limit for sleeping with young girls, then says he'd stop at "12-year olds".

Pe-dofiili siis tuo teidän hieno presidentti.

Vierailija
158/170 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistuttakaa minua että kuka olikaan Antifan johtaja, miten sen jäseneksi liityttiin ja mihin sääntöihin ja ajatuksiin silloin sitouduttiin? Vastustan fasismia mutta jostain syystä Antifan jäsenmaksulappua ei ole vielä tullut.

Niinpä. Jännästi alapeukkuja tullut tälle :D No ei huolta, Tumpin on vaikea todentaa mitään USAn lakien mukaan, saa kyllä olla trapetsitaiteilija ja tehdä vilunkia.

Vierailija
159/170 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olisi helpompaa. Magalla on johtaja ja tunnistettava jäsenistö (tilaavat mm magalippiksiä sen merkiksi).

Antifaa ei ole olemassa. Ei ole johtajaa, ei mitään, ei ketään. 

siis magahan on kultti.

Vierailija
160/170 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuvatkos nyt Normandian maihinnousuun osallistuneet veteraanit ripulikaanien kuolemanselliin anttifantteina?

Varmaan myös Lapinsotaan osallistuneet suomalaiset sotaveteraanit?

Kehtaattekin esittää kunnioittavanne yhtään mitään sotaveteraaneja. Ei yli 60 vuoden vasemman laidan veteraanien halveksintaa korvata viimeisen 2 vuoden tuuliviirimäisellä takin käännöllä.