Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trump ja USA: Antifa määritellään terroristijärjestöksi!

Vierailija
18.09.2025 |

Nyt koittaa vasemmistolla kivat ajat🤣🤣🤣🤣🤣

Kommentit (166)

Vierailija
101/166 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa siis kaikki muut paitsi fasistit ovat jenkeissä kielletty.

Vierailija
102/166 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se jenkeissäkin taas valta vaihtuu ennen pitkää. Trumpillakin jo toinen jalka haudassa, kun alvariinsa on jossain sairaalassa poissa julkisuudesta. Kumpihan oikeiston sankareista ensin potkaisee tyhjää, Putte vaiko Trumppa? Luulen, että tulee ryhmäkanne noista ilmiantosivuista ja voipi tulla isoja korvauksia ja tuomioita. Ja terroristilistalle tulee uudet nimet ja ryhmät taas ensi vaalien jälkeen, kun tuo nykyinen hulluus loppuu.

Listalta ei muuten poistuta. Yksikään demokraattipresidentti ei tule poistamaan Antifaa tuolta listalta koska toisin kuin psykoottinen suomalainen vihervasemmistolainen, keskivertodemokraatti Yhdysvalloissa on paljon tolkullisempi ihminen kuin keskivertorepublikaani.

Listalta todellakin poistetaan jos Trump harhoissaan kieltää järjestöjä. Vain psykoottinen persu kuvittelee että seuraava hallinto pitää Trumpin päätöksiä voimassa😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/166 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisu -elokuvan tekijätiimikö siis myös aiotaan nimetä anttifanteiksi? Onko palstapersuilla sisäpiiritietoa jo tästä?

Ilmeisesti, Sisu-elokuvahan on 100% antifasistinen. Kai se päähenkilö on sitten terroristi. 

Vierailija
104/166 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmiston suurin rahoittaja löytyy Etelä-Amerikasta, mistä homo-Haaviston kokaiini-kartelli puudelikin on alkujaan kotoisin.

Vierailija
105/166 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskalehti oli otsikoinut: Fasismin vastainen antifa, ei voinut olla vaan antifa !

Paska-fasistia kirpaisi?

Vierailija
106/166 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se persun puntti tutisee kun täytyy keksiä huoboja valheita ja tyhjiä uhkauksia😅. Olet todella heikko😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

Vierailija
107/166 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se jenkeissäkin taas valta vaihtuu ennen pitkää. Trumpillakin jo toinen jalka haudassa, kun alvariinsa on jossain sairaalassa poissa julkisuudesta. Kumpihan oikeiston sankareista ensin potkaisee tyhjää, Putte vaiko Trumppa? Luulen, että tulee ryhmäkanne noista ilmiantosivuista ja voipi tulla isoja korvauksia ja tuomioita. Ja terroristilistalle tulee uudet nimet ja ryhmät taas ensi vaalien jälkeen, kun tuo nykyinen hulluus loppuu.

Listalta ei muuten poistuta. Yksikään demokraattipresidentti ei tule poistamaan Antifaa tuolta listalta koska toisin kuin psykoottinen suomalainen vihervasemmistolainen, keskivertodemokraatti Yhdysvalloissa on paljon tolkullisempi ihminen kuin keskivertorepublikaani.

Listalta todellakin poistetaan jos Trump harhoissaan kieltää järjestöjä. Vain psykoottinen persu kuvittelee että seur

Muista hokea tuota kun itket itseäsi uneen.

Minun ei tarvitse tästä kanssasi enää vääntää, tiedän varmaksi että listaa ei poisteta eikä sieltä poistuta. Kolmen vuoden kuluttua olet aivan yhtä kusessa kuin nytkin. 

Senkun hoet itseksesi jotain muuta, se ei minua liikuta. Nautin siitä että elämäsi hankaloituu.

Vierailija
108/166 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitamme niitä joita Li Andersson fanittaa pitäessään Antifa-tarroja eduskunnan läppärissään.

Hauskaa tuo paniikkiräpiköinti. "E...eii... mitään antifaa ee..ed...ede....edes ole olemassa!"

V* ttu että nautin panikiistanne. Ihan oikein jokaiselle teille väkivaltaiselle kahelille. Toivottavast

Miks ketään muuta kuin fasistia itkettäis joku antifa?

Ja joo, 10% kannatuksella ei paljon lähdetä järjestöjä kieltämään, että fantasiatasolle jää nää PS:n valtakuvitelmat

No persuthan huusivat "meillä on manaatti!", kun eduskuntavaaleissa voittivat demarit peräti 3000 äänellä.

Sen jälkeen onkin ollut hiljaisempaa, kun paskoivat koko maan, ja hallituksen suosio on yhtä korkealla kuin Mariaanien hauta.

Persuja ei tulla enää ikinä päästämään hallitukseen, mutta vallan kuvitelma on ja pysyy.

Vierailija
109/166 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitamme niitä joita Li Andersson fanittaa pitäessään Antifa-tarroja eduskunnan läppärissään.

Hauskaa tuo paniikkiräpiköinti. "E...eii... mitään antifaa ee..ed...ede....edes ole olemassa!"

V* ttu että nautin panikiistanne. Ihan oikein jokaiselle teille väkivaltaiselle kahelille. Toivottavast

Miks ketään muuta kuin fasistia itkettäis joku antifa?

Ja joo, 10% kannatuksella ei paljon lähdetä järjestöjä kieltämään, että fantasiatasolle jää nää PS:n valtakuvitelmat

No persuthan huusivat "meillä on manaatti!", kun eduskuntavaaleissa voittivat demarit peräti 3000 äänellä.

Sen jälkeen onkin ollut hiljaisempaa, kun paskoivat koko maan, ja hallituksen suosio on yhtä korkealla kuin Mariaanien hauta.

Persuja ei tulla enää ikinä pääst

Vasemmiston kannatus laskee kun ääniharavat luokitellaan teroiksi.

Vierailija
110/166 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listalta todellakin poistetaan jos Trump harhoissaan kieltää järjestöjä. Vain psykoottinen persu kuvittelee että seur

"Muista hokea tuota kun itket itseäsi uneen.

Minun ei tarvitse tästä kanssasi enää vääntää, tiedän varmaksi että listaa ei poisteta eikä sieltä poistuta. Kolmen vuoden kuluttua olet aivan yhtä kusessa kuin nytkin. 

Senkun hoet itseksesi jotain muuta, se ei minua liikuta. Nautin siitä että elämäsi hankaloituu."

Persut jatkaa vaan jankuttamista😅 Väännå ja hoe. Valheesi ei muutu todeksi vaikka miten uliset🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
111/166 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa siis kaikki muut paitsi fasistit ovat jenkeissä kielletty.

Älä viitsi teeskennellä että antifalla on mitään tekemistä fasismin kanssa. Kyseessä on vasemmiston väkivaltasiipi. Antifa on todistetusti hakannut täysin sivullisia ihmisiä. On pelkkää manipulointia oikeuttaa väkivaltansa sillä että leimaa toisen fasistiksi.

Tämän vuoksi ette ampuneet Kirkiäkään koska tämä oli fasisti. Sanoitte häntä fasistiksi jotta voitte ampua hänet.

Vierailija
112/166 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisu -elokuvan tekijätiimikö siis myös aiotaan nimetä anttifanteiksi? Onko palstapersuilla sisäpiiritietoa jo tästä?

Ilmeisesti, Sisu-elokuvahan on 100% antifasistinen. Kai se päähenkilö on sitten terroristi. 

Kyseessä oli elokuva. 

Vierailija
113/166 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkun hoet itseksesi jotain muuta, se ei minua liikuta. Nautin siitä että elämäsi hankaloituu."

Persut jatkaa vaan jankuttamista😅 Väännå ja hoe. Valheesi ei muutu todeksi vaikka miten uliset🤣🤣🤣🤣🤣

Jatka vaan sitä hyperventiloimistasi. Kolmen vuoden kuluttua olen edelleenkin oikeassa.

Vierailija
114/166 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapitalismissa vaihtoehtoiset näkemykset on niin vaarallisia että ne täytyy kieltää lailla ja hiljentää.

Vierailija
115/166 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojelupoliisi: Verkko on keskeinen äärioikeistolaisessa toiminnassa

Äärioikeistolaisten terrorismin torjunnan kohdehenkilöiden määrä Suomessa on kasvanut 2020-luvulla. Äärioikeistolaiset terroristit ovat kiinnostuneita ampuma-aseista ja räjähteistä, mutta myös yksinkertaisia tekovälineitä kuten teräaseita hyödynnetään. Todennäköisimpiä iskukohteita ovat etniset, uskonnolliset ja seksuaalivähemmistöt sekä ideologisiksi vastustajiksi katsotut tahot, kuten poliitikot tai viranomaiset.

Suomen äärioikeiston keskuudessa on kiinnostusta ampuma-aseiden ja räjähteiden hankkimiseen ja näiden käyttöön liittyvään kouluttautumiseen. Kiinnostusta aseisiin selittää osittain aatemaailmasta kumpuava ajatus varautumisesta yhteiskunnan romahtamiseen.

Äärioikeistolaiset terrorismin torjunnan kohdehenkilöt ovat tyypillisesti väkivallasta kiinnostuneita nuoria miehiä, joista osalla on mielenterveyteen ja elämänhallintaan liittyviä ongelmiaÄärioikeistolaisessa retoriikassa korostuvat valkoisen väestönosan kokemat uhkat, varautuminen yhteiskunnallista epävakautta ja sodan kaltaista tilaa varten, suurta medianäkyvyyttä saaneista iskuista haettu inspiraatio sekä terrorismin ihannointi verkossa.

Verkko on keskeinen äärioikeistolaisessa toiminnassa. Suomalaisia osallistuu aktiivisesti väkivaltaa ihannoiviin keskusteluihin. Osallistujissa on myös alaikäisiä. Sekä Suomessa että kansainvälisesti useat iskuhankkeet ovat liittyneet verkkopainotteiseen Siege-kulttuuriin, jonka tukijat kannattavat nykyisen yhteiskuntajärjestelmän kaatamista poliittisen väkivallan keinoin.

Vierailija
116/166 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatka vaan sitä hyperventiloimistasi. Kolmen vuoden kuluttua olen edelleenkin oikeassa.

Jatka vaan ja öyhötystä. Kolmen vuoden päästä harhasi ovat edelleen harhoja😂😂

Vierailija
117/166 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antifantin pankkitilit lakkautetaan.  Antifanttia ei päästetä lentokoneeseen.  :)  :)  :)

Vierailija
118/166 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopeasti nämä absoluuttisen sananvapauden kannattajat alkavat määritellä mitä mieltä saa olla kun pääsevät itse valtaan.

Toisinajattelijoiden murhaaminen ei ole mitään eri mieltä olemista. 

Vierailija
119/166 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antifantin pankkitilit lakkautetaan.  Antifanttia ei päästetä lentokoneeseen.  :)  :)  :)

Palstapersun harhat on söpöjä🤣🤣🤣

Vierailija
120/166 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat hyvät vaihtoehdot valtamedialle?

Ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme