Seksistä kiittäminen
Tuli vähän hölmö olo kun sanoin pitkäaikaiselle vaimolle rakastelun jälkeen kiitos. Ikäänkuin seksi olisi joku palvelus kun se yleensä vaimollekin on nautinto
mitä mieltä olette onko se hyvä vai huono asia?
Kommentit (4)
Meillä se on lähinnä hauska tapa, kun sanotaan vain "kiitos" heti hengityksen tasaannuttua kun ollaan saatu yksipuolisesti orgasmiin asti suihinotto tai nuolemista. Yleensä vastaus on myös "kiitos itsellesi, ilo oli minun puolella"
Koskaan en ole kiittänyt kiittämällä, eikä minua ole kiitetty kiittämällä. Leikit ja seksi kuuluvat elimellisesti parisuhteeseen (ja kaikkiin suhteisiin jossa niitä harjoitetaan) ei niistä kuulu kiittää. Mutta, olen usein vuolaasti kehunut ja samoin minua on kehuttu. Vuolas kehuminen on siis hyberbolaattista ilmaisua eli kohteliaisuusstrategiaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä se on lähinnä hauska tapa, kun sanotaan vain "kiitos" heti hengityksen tasaannuttua kun ollaan saatu yksipuolisesti orgasmiin asti suihinotto tai nuolemista. Yleensä vastaus on myös "kiitos itsellesi, ilo oli minun puolella"
Sama homma meillä. Siis tuollaista leikkimielistä lisää kehuihin.
Vastasin hyvä. Kiitän itsekin niinä kertoina, kun homma on vain minua varten. Joskus saan siis pikaiset ihan palveluksena.