Ella Junnila mitalijahtiin
Arvokisakonkari Ella Junnila tänään korkeuden karsinnassa. Karsinta on suomalaiselle läpihuutojuttu. Finaalissa odotamme Ellalta mitalia
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ni, "haaveri".
Miksi lähtee Tokioon loukkaantuneena?
Sanottiinko että keväästä ollut? Paskat, olisi hoidettu jos pitäis paikkansa. Tai sitten liioitteli vammaa.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on hyvä peppu.
Te vaan keskitytte ihan vääriin asioihin.
Ei Ellalla oo oikein sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kannattanut laittaa opintomatkalle edes Ella Mikkola!
Varmasti olisi hypännyt paremmin!
Olisiko päässyt rankingin mukaan? Jos olisi, niin miksi ei lähetetty? Ja taas jos ei päässyt rankingin mukaan, ei olisi edes voitu lähettää.
Kun Tiia hellebaut saa Ellan tekniikan kuntoon, niin voi vielä tulevaisuudessa tuo 197 mennä yli. Euroopan mestaruuskisoissa voi tulla vielä menestystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kannattanut laittaa opintomatkalle edes Ella Mikkola!
Varmasti olisi hypännyt paremmin!
Olisiko päässyt rankingin mukaan? Jos olisi, niin miksi ei lähetetty? Ja taas jos ei päässyt rankingin mukaan, ei olisi edes voitu lähettää.
Ei päässyt rankingin mukaan.
Junnila, Tervo, Salminen - pää ei kestä, pää ei kestä, pää ei kestä. He ovat ns. puistohiihtäjiä - siis jossain kyläkisoissa ollaan kingejä, mutta kun arvokisoissa laitetaan numerolappu rintaan, niin jo neula nipistää, kivistää, vuosi sitten tuli vamma, nyt on flunssaa, vatsa on pipi...
Kisaa ennen kaikki on ihan ok ja urheilija uskoo lujasti pystyvänsä parhaimpaansa. Yllättäkää saaatana ne vastustajanne kerrankin sanomalla suoraan, että olen muuten ihan ketun huonossa kunnossa ja vähän on vammaakin, mut katotaan nyt, ja onhan se kiva käydä Japanissa, kun ei tartte itse maksaa.
Valitettavasti Murto on liittymässä tähän samaan sakkiin. Kun hän haastattelussa ennen kisaa tuumasi, että kyllähän mä nyt kilpailla osaan, niin sanoin, että finaalissa hyvä jos tuo saa edes tulosta. Jep.
No, miehistä ei viitsi edes sanoa mitään. Naisissa sentään on onnistujiakin, miehet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ni, "haaveri".
Miksi lähtee Tokioon loukkaantuneena?
Kannattaahan se lähteä, Tokion lomat on kalliita jos pitäis itse maksaa.
katselen tässä mikkolaa youtubesta
Vierailija kirjoitti:
Junnila, Tervo, Salminen - pää ei kestä, pää ei kestä, pää ei kestä. He ovat ns. puistohiihtäjiä - siis jossain kyläkisoissa ollaan kingejä, mutta kun arvokisoissa laitetaan numerolappu rintaan, niin jo neula nipistää, kivistää, vuosi sitten tuli vamma, nyt on flunssaa, vatsa on pipi...
Kisaa ennen kaikki on ihan ok ja urheilija uskoo lujasti pystyvänsä parhaimpaansa. Yllättäkää saaatana ne vastustajanne kerrankin sanomalla suoraan, että olen muuten ihan ketun huonossa kunnossa ja vähän on vammaakin, mut katotaan nyt, ja onhan se kiva käydä Japanissa, kun ei tartte itse maksaa.
Valitettavasti Murto on liittymässä tähän samaan sakkiin. Kun hän haastattelussa ennen kisaa tuumasi, että kyllähän mä nyt kilpailla osaan, niin sanoin, että finaalissa hyvä jos tuo saa edes tulosta. Jep.
No, miehistä ei viitsi edes sanoa mitään. Naisissa sentään on onnistujiakin, miehet...
Häkki Tervolle vois joku sanoa, että se moukari olis tarkoitus viskoa sinne kentälle.
Ella on vaivaisen kolmen sentin päässä kahdesta metristä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, on ollut, ja jää hänen ennätyksekseen.
En syyllistäisi niinkään urheilijoita. Ei taida valmennus olla toimivaa suomessa kun ei menestystä tule.
Onneksi Apetit tukee tätä umpisurkeaa hyppääjää.
Vierailija kirjoitti:
En syyllistäisi niinkään urheilijoita. Ei taida valmennus olla toimivaa suomessa kun ei menestystä tule.
Johtuu siitäkin, + tuen puute, ammattimainen harjoittelu on mahdotonta, tukea saa vasta kun on jo menestynyt - ihan nurinkurista.
Vierailija kirjoitti:
Umpisurkea jos rankingissä kuitenkin kuului niihin, jotka ylipäätään pääsevät mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Umpisurkea jos rankingissä kuitenkin kuului niihin, jotka ylipäätään pääsevät mukaan?
No ei maailmalla jakoa jos joka arvokisa on jäänyt karsintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei maailmalla jakoa jos joka arvokisa on jäänyt karsintaan.
No joo, mutta ei se silti tarkoita että on umpisurkea. Ei vaan onnistu isoissa kisoissa. Eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on hyvä peppu.
No kun ei ole edes sitä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään ei mennyt edes 183:sta yli.
Tärkeintä on hyvä peppu.