Eräs mies yritti imarrella mua sanomalla, että olen NUOREKAS!
Kommentit (26)
Loukkaannuit kehuista.
Ehkä sun kannattaa pysyä kotona kaukana ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Loukkaannuit kehuista.
Nuorekas tarkoittaa vanhaa ihmistä, joka yrittää olla nuorempi kuin onkaan. Ei ole kehumista sanoa naiselle "olet vanha" edes kiertoteitse.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Loukkaannuit kehuista.
Ja olin kotona, kun sain tämän "kehun".
Ap
Joskus kävin treffeillä miehen kanssa, joka lopuksi tokaisi että olen söpö. En ottanut silloin nelikymppisenä imarteluna. Lapset ja nuoret ovat söpöjä, ei aikuiset naiset.
Muakin kerran loukattiin tuolla. Miksihän se loukkaa? Varmaan se "kas" siinä loukkaa. Sanoisi edes NUOREN näköinen, mutta kun sanoo nuoreKAS. Nuorekas on niin kuin wannabe, että oisitpa, mutta kun et ole.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kävin treffeillä miehen kanssa, joka lopuksi tokaisi että olen söpö. En ottanut silloin nelikymppisenä imarteluna. Lapset ja nuoret ovat söpöjä, ei aikuiset naiset.
Tuollaisen voi pistää korvan taakse ja palauttaa joskus jos pääsee sänkyyn asti.
Vierailija kirjoitti:
Muakin kerran loukattiin tuolla. Miksihän se loukkaa? Varmaan se "kas" siinä loukkaa. Sanoisi edes NUOREN näköinen, mutta kun sanoo nuoreKAS. Nuorekas on niin kuin wannabe, että oisitpa, mutta kun et ole.
Olisi vaan sanonut, että olet kaunis tai vaikkapa ihana, ilman mitään viittauksia ikään. Nuorekas ei minusta ole positiivinen termi ellei puhuta jostain virkeistä 90-vuotiaista.
Ap
Pitäisikö sulle sitten sanoa että olet vanhan luuskan näköinen kuivakka kääkkä.
Muualla euroopassakin on tapana sanoa jotain positiivista, täällä ne kaikki otetaan loukkauksena, keljuilu sen sijaan huumorina. Onko Suominaisten aivot jotenkin ristiinkytketty?
Mulle sanottiin jo 24 vuotiaana että olen nuorekas (sanoja 23 vuotias piikikäs nainen) 🤣🤣🤣 olim hyvin nuoren näköinen kuten olinkin. Ei kannata ottaa itteensä, suurin osa tarkottaa vaan hyvää. Vai miksi pitäisi edes aikuisena olla nuoren näkönen? Ehkä kuitenkin nuorekas kun nuori.
Minua nainen luuli 35 vuotiaaksi vaikka olen 50 vuotias.
Minä myös inhoan tuota. Noin sanotaan vanhoille ihmisille. Tietysti jossain vaiheessa pitäis tajuta, että oikesti onkin jo ikää. Mutta entä jos ei tunnu siltä yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi vaan sanonut, että olet kaunis tai vaikkapa ihana, ilman mitään viittauksia ikään. Nuorekas ei minusta ole positiivinen termi ellei puhuta jostain virkeistä 90-vuotiaista.
Ap
Totta. Jos ei puhuta iäkkäästä, se on tarpeeton huomio.
Vierailija kirjoitti:
Minua nainen luuli 35 vuotiaaksi vaikka olen 50 vuotias.
Hopis täysvalkoisissa? Tai muodikkaassa sinisessä farmariasussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loukkaannuit kehuista.
Nuorekas tarkoittaa vanhaa ihmistä, joka yrittää olla nuorempi kuin onkaan. Ei ole kehumista sanoa naiselle "olet vanha" edes kiertoteitse.
Ap
Noh sinähän OLET vanha nainen! Sitä en tiedä, yritätkö olla nuorekas, mutta ota vastaan kaikki kehut mitä vielä saat, ennekuin loppuvat kokonaan!
Vierailija kirjoitti:
Loukkaannuit kehuista.
Kannattaa ihan ekana suoraan vaan solvata suomalaista naista. Reaktio on kuitenkin ihan sama joka tapauksessa.
Eikö oleellista pitäisi olla se että mies halusi kehua? Jos sinä tulkitset sen noin negatiivisesti, ei tarkoita sitä että mies tarkoitti sen negatiivisesti. Vain naiset voi loukkaantua kehuista. Nuorekas tarkoittaa ikäisekseen nuoren näköistä, eli hyvin säilynyttä. Mitä te tuolla hakemalla haetulla draamalla ja riidanhakuisuudella haette? Kasva aikuiseksi ja hyväksy ikäsi, kuulostat henkisesti teinin tasolle jääneeltä.
"Ikäisekseen hyvännäköinen" on toinen inhokki. Jos lausuja ei edes tiedä ikääni, mitä tuolla tarkoitetaan?
Minä otan loukkauksena nämä idioottialoitukset.