Miksi käytät hametta?
Minä käytän siksi, että se on mukava vaate ja myös siksi, että minulla on ruma peppu. Housuissa se näkyy ikävästi, hame peittää.
Kommentit (27)
En haluaisi mutta kun jalat on paksut
Hameet on kivoja, housut on kivoja. Laitan päälle mitä milloinkin huvittaa.
Olen mies ja käytän kotona maksihameita koska ne tuntuvat päällä mukavilta ja rennoilta. Koska olen mies en käytä hameita julkisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa paljon vaihtelua pukeutumiseen kun pukeutuu sekä hameisiin, mekkoihin että housuihin.
Niinpä, harmi kun olen mies.
Kyllä ne tuolla kuumissa maissa aavikoilla miehetkin pukeutuu mekkoihin. Pohjois-Afrikassa esim. on djellaba, joka on unisex vaate.
Joskus on tullut vastaan mies miesten hameessa. Pitää sopia muuhun ulkomuotoon, mutta ne harvat kerrat näin on ollut ja on hyvännäköistä. Ap
Hame on mukava, etenkin jos on kuuma ilma. Viileällä ilmalla en usein viitsi käyttää hametta ulkona, koska inhoan käyttää sukkahousuja.
Pidän hameita juhlissa ja kesällä, kun on lämmintä. Kotona, koska mukavampi istuessa kuin housut. Muuten pitkät housut lämmön ja käytännöllisyyden vuoksi. Ihan käytännön syistä valitsen milloin hameen/mekon, milloin housut/trikoot/shortsit.