Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käytät hametta?

Vierailija
17.09.2025 |

Minä käytän siksi, että se on mukava vaate ja myös siksi, että minulla on ruma peppu. Housuissa se näkyy ikävästi, hame peittää. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hameita juhlissa ja kesällä, kun on lämmintä. Kotona, koska mukavampi istuessa kuin housut. Muuten pitkät housut lämmön ja käytännöllisyyden vuoksi. Ihan käytännön syistä valitsen milloin hameen/mekon, milloin housut/trikoot/shortsit.

Vierailija
22/27 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi mutta kun jalat on paksut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hameet on kivoja, housut on kivoja. Laitan päälle mitä milloinkin huvittaa.

Vierailija
24/27 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja käytän kotona maksihameita koska ne tuntuvat päällä mukavilta ja rennoilta. Koska olen mies en käytä hameita julkisella paikalla.

Vierailija
25/27 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa paljon vaihtelua pukeutumiseen kun pukeutuu sekä hameisiin, mekkoihin että housuihin.

Niinpä, harmi kun olen mies.

Kyllä ne tuolla kuumissa maissa aavikoilla miehetkin pukeutuu mekkoihin. Pohjois-Afrikassa esim. on djellaba, joka on unisex vaate. 

Vierailija
26/27 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on tullut vastaan mies  miesten hameessa. Pitää sopia muuhun ulkomuotoon, mutta ne harvat kerrat näin on ollut ja on hyvännäköistä. Ap

Vierailija
27/27 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hame on mukava, etenkin jos on kuuma ilma. Viileällä ilmalla en usein viitsi käyttää hametta ulkona, koska inhoan käyttää sukkahousuja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi