Miksi käytät hametta?
Minä käytän siksi, että se on mukava vaate ja myös siksi, että minulla on ruma peppu. Housuissa se näkyy ikävästi, hame peittää.
Kommentit (27)
Antaa paljon vaihtelua pukeutumiseen kun pukeutuu sekä hameisiin, mekkoihin että housuihin.
Hameet ovat kivoja, mutta mekot vielä mukavampia
kepeksit tuulettuu kivasti, siksi.
veikko59
Käytän kesällä koska on viileä. Talvella jos on kiva hame. En ajattele, että miten vartaloni näyttäisi parhaalta tai kivoimmalta, vaatteet ovat mukavuutta ja silmäniloa varten. Vartaloni ei.
Vierailija kirjoitti:
Antaa paljon vaihtelua pukeutumiseen kun pukeutuu sekä hameisiin, mekkoihin että housuihin.
Niinpä, harmi kun olen mies.
Hame on mukavampi päällä kuin housut. Lisäksi hoikalle, pitkäjalkaiselle on vaikeaa löytää sopivia housuja.
Minulla on niin muhkean muodokas peffa, että pillifarkuissa tai joogatrikoissa ihan normaali päiväkävely näyttää mun tapaukselta joltain twerk-showlta. En ole erityisen huomionhakuinen, päin vastoin, joten olen katsonut parhaaksi pukeutua hieman peittävämmin. Mieskin aina muistuttaa, miten villiltä näytän kotioloissa joogashortseissa. Kun menen ulos ovesta, en halua näyttää villiltä.
Inhoan housuja, kun ne puristavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se haittaa? Avaa vähän maailmankuvaasi.
Käytän hameita, mekkoja ja housuja vaihdellen. Ostan vaatteita, jotka miellyttää minua.
Koska hame tai mekko tuntuu oikealta. Olen käyttänyt pitkiä housuja viimeksi joskus koululaisena. Ajatus esim. farkuista ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä harmistu. Sivarit Halla-aho, Keskisarja, Tynkkynen ,Wegelius saivat hameet kun eivät ole käyneet armeejaa. Joten kyllä voit pitää
Vierailija kirjoitti:
Hame alistaa naista.
Jos hame olisi Arabimaissa vain Naisten käyttämä vaate niin silloin toki. Mutta nyt ei.
Koska olen Skotti ja se on Kiltti eikä hame !
Olen muutoin feminiininen mutta inhoan hameita. Hameessa tulee aina kylmä. Tai nihkeä olo kesäisin. Talvella olisi pakko käyttää puristavia, hiostavia, tekokuituisia sukkahousuja. Inhoan ikävän tuntuisia vaatteita, joten ainoa vaihtoehto ovat luonnonmateriaaleista tehdyt housut. Silloin säärten ympärillä on mukavaa kangasta. Lisäksi näytän tanttamaiselta mekoissa ja hameissa. Housuissa saa säärille pituutta ja ne korostavat oikeita kropan osia, näytän hoikemmalta housuissa.
Mutta hameet ovat aivan ihania heillä, joille ne sopivat.
Hänellä aina peitetään jotain. Farkut ovat rehelliset.
Musta se on paljon mukavampi vaate kuin housut. Käytän hameita ympäri vuoden.
.