Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun koira ei tykkää uudesta miehestä

Vierailija
17.09.2025 |

Okei otsikko on vähän raflaava, mutta minua on alkanut epäilyttää uusi mies keneen olen tutustunut sillä koirani suhtautuu tähän epäluuloisesti. Normaalisti koirani tervehtii ilolla kaikki, kiertää kerjäämässä rapsutuksia ja yrittää saada kaikki leikkimään kanssaan, mutta tätä miestä välttelee. Olenko ihan hullu kun alan pohtia että miehessä on oltava jotain pielessä? Että koira vaistoaa jotain mitä minä en? Miten sinä suhtautuisit?

N26

Kommentit (319)

Vierailija
301/319 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kokemus, kun mäyräkoira oli oikeassa:

Mäyrä vihasi perheemme vuosia käyttämää muuttomiestä, teki myös vanhemmilleni pieniä hommia. Mies oli kuitenkin ammattimainen murtovaras. Itse pidin kovasti miehestä vaikka arvelimme että jotain pientä keikkaa tekee. Meille oli kuitenkin luottorenki. Tapasin miehen, jonka mäyräkoira vihasi alusta asti tätä muuttomiestä, kaikista muista piti.

Tuomio tuli korviimme myöhemmin. 

Vierailija
302/319 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin aikoja sit yhtä naista, jonka koirat halusi aina tulla peiton alle nuolemaan mun kalun puhtaaksi seksin jälkeen. Luulin eka kerralla, et se oli se nainen, kun nukahdin seksin jälkeen hänen keittäessään kahvia monien orkkujensa jälkeen. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/319 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ap, koirasi on vissiin jo tarpeeksi kauan tuijottanut kristallipalloa kultaketjut ja hepenet päällä. Mitä SE on sinulle kertonut? 

Vierailija
304/319 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku viisas sanoi aikoinaan että ihminen joka kohtelee eläimiä huonosti, ei kohtele yleensä ihmisiäkään paremmin. Jos koira on yleensä vieraita kohtaan tuttavallinen ja nyt arastelee, niin jotain se vaistoaa tai jotain on jo tapahtunut koiralle miehen taholta. Ja rotu on vielä Kultainen noutaja, yksi kilteimmistä roduista, niin olisin todella huolissani. 

Vierailija
305/319 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla mitään pielessä. Koira saattaa usein olla ihan vaan mustasukkainen omistajan huomiosta, ja siksi suhtautua epäilevästi uuteen kumppaniin. Tai sitten kumppani ei ole tottunut koiriin ja käyttäytyy. niiden lähellä jotenkin epäluontevasti, mihin koira vastaa varautuneisuudella. 

Itse 25 vuotta koiria omistaneena ja muutaman pentueen kasvattaneenakin en missään nimessä antaisi koirien valita miestäni. 

Mulla oli koira joka oli traumataustan takia arka, pelkäsi erityisesti miehiä. Yhtä poikaystävää ei kuitenkaan pelännyt, nukkui sylissä alusta asti. Myöhemmin kun olimme ottamassa seuraavaa koiraa ja kävimme katsomassa pentuetta, pentueen isä ei pitänyt miehistä. Ensimmäisenä nähdessä murisi miehelle, mutta sisälle kun päästiin istumaan, tulikin nuolemaan miehen naamaa, oli kuulemma ensimmäinen kerta. 23 vuotta ollaan nyt yhdessä oltu, ja hyvä mies tuo on ollut.

Sitten oli äitini koira joka asui välillä meillä hoidossa (tämä oli tuon aran koiran ja sen seuraavan koiran välissä), joka oli välinpitämätön vieraita kohtaan, paitsi yhtä. Tätä yhtä koira aina tarkkaili ja kerran murisikin. Ei se yksi paha ihminen ole, mutta hieman erikoinen. Kyllä mulla vaikuttaa oman koiran reaktiot ihmisiin, kun sen tietää miten se normaalisti muihin ihmisiin suhtautuu ja yhtäkkiä johonkuhun se suhtautuukin ihan toisin.

Vierailija
306/319 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiriakin on monenlaisia. Asiat ei ole mustavalkoisia.Yleisesti ottaen eläimet vaistoavat paljonkin. Eli siis luottakaa eläimiin ennemmin kuin ihmisiin. 

Tässä on nyt joku ristiriita kyllä. Eikö tuo lopun ohje ole hyvinkin mustavalkoinen?

Vierailija
307/319 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin koiraa, ehdottomasti.

Vierailija
308/319 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammoille elukat ovat tärkeämpiä kuin mies, joten jätä suosiolla se mies ja ota muutaman vuoden päästä lauma kissoja

Vierailija
309/319 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hau! Kyllä Rekku tietää.

Tietysti mies voisi vähän nähdä vaivaa koiran luottamuken voittamiseksi. Jos on hyvä mies.

juuei. se on mamman tehtävä kouluttaa rakkinsa. parempi, kun jättää naisen elämään sinne koirankusenhajuiseen asuntoonsa rakkinsa kanssa keskenään.

Vierailija
310/319 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kokemus, kun mäyräkoira oli oikeassa:

Mäyrä vihasi perheemme vuosia käyttämää muuttomiestä, teki myös vanhemmilleni pieniä hommia. Mies oli kuitenkin ammattimainen murtovaras. Itse pidin kovasti miehestä vaikka arvelimme että jotain pientä keikkaa tekee. Meille oli kuitenkin luottorenki. Tapasin miehen, jonka mäyräkoira vihasi alusta asti tätä muuttomiestä, kaikista muista piti.

Tuomio tuli korviimme myöhemmin. 

koira ei tykännyt varkaasta, mutta mamma tykkäsi. jännää.

Vierailija
311/319 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko koiraa, koirat kyllä tietää. 

Vierailija
312/319 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mammoille elukat ovat tärkeämpiä kuin mies, joten jätä suosiolla se mies ja ota muutaman vuoden päästä lauma kissoja

Koira on luotettavampi kuin yksikään mies. 

Vierailija
313/319 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitlerin koirat itse asiassa pelkäsivät häntä ihan kybällä. Käypä katsomassa vaikka jokunen video, missä hän "kouluttaa" esim saksanpaimenkoiraansa Blondia. Koiraparka, kaikki eleet huutavat suurta pelkoa ja alistumista.

Vierailija
314/319 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin viisaita piskejä että.......

Vierailija
315/319 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitlerin koirat itse asiassa pelkäsivät häntä ihan kybällä. Käypä katsomassa vaikka jokunen video, missä hän "kouluttaa" esim saksanpaimenkoiraansa Blondia. Koiraparka, kaikki eleet huutavat suurta pelkoa ja alistumista.

Hitler oli kiinnostunut pimeyden henkivalloista harrasteli näitä "salaseuroja yms", Hitleristä oikein huokui pahuus niin ei ihme että eläimetkin pelkäs,,oon nähnyt kans kuvia Hitleristä koiransa kanssa ja koira näyttää kyl pelokkaalta ja jännittyneeltä.

Vierailija
316/319 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira koiran tuntee.

Vierailija
317/319 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te koiraihmiset olette ihan eria lajia kun me muut tallaajat. 

Kaikenmoisilla mulkeroilla, kusipäillä ja muillakin vajakeilla on koiria, ei ne mitään pahuutta aisti. 

Vierailija
318/319 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenmoisilla mulkeroilla, kusipäillä ja muillakin vajakeilla on koiria, ei ne mitään pahuutta aisti. 

Olen tämä "muu tallaaja" en omista koiraa mutta kyllä koirat aistii pahuuden ja koirat osaa lukea kehonkieltä paremmin kuin yksikään ihminen.

Vierailija
319/319 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä juuri. Tulee mieleen lapsuuden ajan hullu naapuri. Miehellä oli tuomio taposta, eikä hän sitä katunut. Ampui omaan pihapiiriinsä eksyneet eläimet saman tien.

Mutta piti omista koiristaan, ja koirat hänestä. Vain palstanaisten mielissä koira on ajatuksia lukeva kaikkivoipainen meedio. Tosielämässä koira vaistoaa tunnetilat ja sen kuinka loogisesti sitä kohdellaan. Ei sitä onko joku "paha sisältä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi