Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun koira ei tykkää uudesta miehestä

Vierailija
17.09.2025 |

Okei otsikko on vähän raflaava, mutta minua on alkanut epäilyttää uusi mies keneen olen tutustunut sillä koirani suhtautuu tähän epäluuloisesti. Normaalisti koirani tervehtii ilolla kaikki, kiertää kerjäämässä rapsutuksia ja yrittää saada kaikki leikkimään kanssaan, mutta tätä miestä välttelee. Olenko ihan hullu kun alan pohtia että miehessä on oltava jotain pielessä? Että koira vaistoaa jotain mitä minä en? Miten sinä suhtautuisit?

N26

Kommentit (319)

Vierailija
241/319 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naisen koira oli heti eka tapaamisella tosi innoissaan, kun näki minut. Osaan ihmisistä suhtautuu tosi varautuneesti, mutta olenkin koiraihmisiä. Kyllä mä luulen, että jotakin vaistoaa siinä ihmisessä, jos muihin ystävällinen suhtautuminen.

Vierailija
242/319 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko luiskaan, kyllä koira tunnistaa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/319 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoisin tutkimaan, onko koiran vaisto oikeassa. Ehkä kannattaisi palkata yksityisetsivä.

Suhakza

Vierailija
244/319 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luota eläimen vaistoon, koira tietää. En ole ikinä kuullut tapauksesta jossa lemmikki olisi ollut väärässä. Sen sijaan olen kuullut useamman henkilön toteavan että olisi pitänyt uskoa kissaa/koiraa. 

Meidän koira haukkuu muovipusseja. 

Jos niillä pussukoilla on pahat mielessä. :D

Jep, ne ovatkin ruumispusseja ja tarkoituksena on kaapata ihminen sisuksiinsa.

Vierailija
245/319 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon höntti koira rakastaa kaikkia eikä varmasti osaa tulkita jos joku ihminen onn"paha":D tunkee syliin, pistää pään polvelle ja on yli vilkas adhd

Vierailija
246/319 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koira on iloinen kaikille muille (miehillekin), luottaisin koiran vaistoon.

Jos koira on muillekin miehille vetäytyvä, silloin se liittyy miehiin.

Mutta jos tämä uusi mies on ainoa... itseäni koiraihmisenä kyllä epäilyttäisi. Kyllähän koira usein tunnistaa "p.askan" ihmisen.

Hyvä luoja. Miten ihmeessä koira voisi tunnistaa pask an ihmisen? Uskotteko te ihmiset näitä juttuja oikeasti, vai olenko minä nyt langennut johonkin ryhmätrolliin? :D

Koirat tykkäsivät Hitleristä, joten koirat vaistosivat paskan ihmisen, kyllä 👍

Ei se Blondi näyttänyt tykkäävän vaan jopa pelkäävän. Niinkuin kaikki ihmisetkin ympärillä. 

Hitler harrasteli okkultismia, koirat näkee ja aistii henkivallat vaikkei ihmiset usko yliluonnolliseen. 

Vierailija
247/319 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin koiraa. Koira todennäköisesti vaistoaa pahuuden miehestä. Minulle kävi aikoinaan samalla tavalla, mutta en uskonut koiraa ja lopputulos oli kaksi katkennutta kylkiluuta ja lukuisia pienempiä pahoinpitelyitä. Usko koiraasi.

Juu, kyllä, näissä viime aikaisissakin koirahyökkäyksissä ja niissäkin tapauksissa, joissa koirat ovat vaikkapa repineet pikkuvauvoja kappaleiksi, ne koirat ovat varmastikin aistineet sen ihmisen pahuuden ja tehneet suurta uljasta työtä oikeuden puolesta.

...ttu te olette sekaisin.

Mistäpä sen tietää, jos nämä koirat ovat vaistonneet tulevan hullun hirmuhallitsijan tai joukkotuhoaseen keksijän näissä vauvoissa ja toimineet siksi. Koirat ovat tehneet sankariteon ja pelastaneet ihmiskunnan, mutta ovat joutuneet siitä piikille.

Tai ehkä koirat ovat tulleet tulevaisuudesta eliminoimaan tiettyjä ihmisiä pois maapallolta vauvoina ennen kuin nämä ehtivät tekemään pahat temppunsa.

Sellaisia väärinymmärrettyjä ihmeotuksia.

Vierailija
248/319 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa nauraa, mutta itse uskon, että eläimet vaistoavat henkimaailman juttuja ihmistä moninverroin paremmin. Kuten ne vaistoavat tsunamit ym. luonnonkatastrofit. Koirat reagoivat etenkin pahuuden läsnäoloon poikkeavasti. Eipä muuten naurata enää, jos näiden asioiden kanssa joutuu tekemisiin.

Mikä on oma tunteesi miehestä? Tuliko aluksi poikkeava häivähdys epäilyttävyydestä? Ihmisen järki on taipuvainen selittelemään tämän alkukantaisen, tunneperäisen varoituksen pois. Etenkin kun ihastus syvenee. Silloin on ystävienkin tarkkanäköisyydelle kuuro. Onko mies mahdollisesti harjoittanut esim. okkultismia?

Kyllä koirat näkee paljon enemmän kuin luullaankaan. Niille se maailma on todellinen. Youtube on täynnä videoita eläimistä jotka murisevat tyhjälle seinälle.

https://www.youtube.com/shorts/UH_kfx4s_yg

Vierailija
249/319 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirathan vaistoaa ihmisistä sen, kuka on hyvissä tarkoituksissa ja kuka on pahoissa tarkoituksissa.

Ne haistaa feromoneista.

Tälläinen huuhaa viesti on saanut yläpeukkuja enemmän kuin alapeukkuja. Ihmisten tyhmyys on uskomatonta.

Ja sinun tyhmyytesi on vielä uskomattomampaa. Viestistäsi paistaa läpi että liityt ap:n tarinaan voimakkaasti. Olet käynyt läpi hänen nettihakunsa ja löysit tästä keskustelusta itsesi.

Vierailija
250/319 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies mäkeen, luota eläimen vaistoihin.

Vierailija
251/319 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähellä asuu tyyppi, jolla on melkoinen rikostausta. Päihteetkin maistuvat ja pikku-ukkoja näkee, mutta eläimet tykkäävät hänestä. Joku hänen kaverinsa tuo välillä koiransa hoitoon hänelle ja tavallisesti vieraita kaihtava kissamme puskee hänen kättään. Eläinten mukaan ihan hyvä tyyppi, mutta poliisi on eri mieltä.

Vierailija
252/319 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa nauraa, mutta itse uskon, että eläimet vaistoavat henkimaailman juttuja ihmistä moninverroin paremmin. Kuten ne vaistoavat tsunamit ym. luonnonkatastrofit. Koirat reagoivat etenkin pahuuden läsnäoloon poikkeavasti. Eipä muuten naurata enää, jos näiden asioiden kanssa joutuu tekemisiin.

Mikä on oma tunteesi miehestä? Tuliko aluksi poikkeava häivähdys epäilyttävyydestä? Ihmisen järki on taipuvainen selittelemään tämän alkukantaisen, tunneperäisen varoituksen pois. Etenkin kun ihastus syvenee. Silloin on ystävienkin tarkkanäköisyydelle kuuro. Onko mies mahdollisesti harjoittanut esim. okkultismia?

Kyllä koirat näkee paljon enemmän kuin luullaankaan. Niille se maailma on todellinen. Youtube on täynnä videoita eläimistä jotka murisevat tyhjälle seinälle.

https://www.youtube.com/shorts/UH_kfx4s_yg

Meidän koira 80- luvulla yritti kaivautua sisällä portaikon läpi murisi ja kaivoi, siellä oli niinkin hurja yliluonnollinen otus kuin hiiri 

Vierailija
253/319 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jätä se sika!

t. Seuraava mies jonossa

Vierailija
254/319 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja koira ollut kotona melkein aina, nytkin vieressä makoilee 13 vuotias koirani. Koirani ei ole koskaan päästänyt vieraita ihmisiä heti silittämään, on vain poistunut tilanteesta, mutta kun on useammin nähnyt näitä ihmisiä saavat silittää. Ei siis ole heti ystävä, joten mitä voi päätellä tästä käytöksestä, minä olen päätellyt että koirani on hitaampi lämpenemään ihmisille ja sillä hyvä, koiralleni muut asiat esim omat ihmiset ja ulkona hajut ovat se ykkös asia 

Vierailija
255/319 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottais naista joka rakastaa koiraansa yli kaiken.

Olen itse nainen ja olen samaa mieltä asiasta. Jotkut nukkuvat koiriensa kanssa samassa sängyssä, koiralla ei ole kotona mitään estoja: se saa istua tuoleilla, sohvilla jne. Mielestäni se on hyvin sairasta, koirapoloa inhimillistävää toimintaa. Moni tällaisista omistajista joutuu pidemmän päälle kontaktoimaan koirien kallojenkutistajaa, koska jotkut rodut ovat sellaisia, jotka niiden inhimillistävä kasvatus tekee ne aggressiivisiksi omaa omistajaansa kohtaan. Miksi koirani näykkii minua? Miksi koirani murisee ja näyttää hampaitaan minulle? 

Koiran syy ei ole milloinkaan, jos sen pitäjä/ omistaja on sairas. Koira pysyy terveenä, jos koiralla on koiran paikka. Silloin hän ei näyki omistajaansa eikä käyttäydy aggressiivisesti häntä kohtaan.

Vierailija
256/319 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olennaista on että koira on kultainennoutaja. Jos kultainennoutaja on epäluuloinen, jotka siis yleensä toivottavat murtovaraankin tervetulleeksi epäilee niin hän on taatusti oikeassa.

T. Golden mama

Vierailija
257/319 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisiköhän se koira minusta?

T:Seksi Seppo

Vierailija
258/319 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiria käytetään erinomaisen hajuaistinsa takia moneen, mm. sairauksien tunnistamiseen (tunnistavat haistamalla vaikkapa koronaviruksen tarkemmin ja luotettavammin kuin laboratoriotestit, ks. https://yle.fi/a/3-11456571). Koirat tutkitusti haistavat ihmisestä myös stressin ja pelon (https://www.nature.com/articles/s41598-024-66147-1), hormonaalisia muutoksia, erilaisia sairauksia jne. Eli ei tarvitse olla henkimaailmaan hurahtanut höperö, jos uskoo koirien kykenevän aistimaan ihmisissä sellaisia asioita, joita emme itse aisti. Ne aistivat huomattavasti meitä tarkemmin, se on ihan fakta. Hankalampi homma on sitten ymmärtää, miksi normaalisti varaukseton koira käyttäytyy jonkin yksilön seurassa poikkeavasti. Vaatii poikkeuksellisen hyvää oman koiran tuntemista ja kommunikaatiota (koiran kanssa voi kommunikoida yllättävän paljon, tämäkin on tutkimuksin todettu) vaatii, että saa selville varautumisen syyn - mitä se koira tarkalleen ottaen on haistanut tai havainnut. 

Vierailija
259/319 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähellä asuu tyyppi, jolla on melkoinen rikostausta. Päihteetkin maistuvat ja pikku-ukkoja näkee, mutta eläimet tykkäävät hänestä. Joku hänen kaverinsa tuo välillä koiransa hoitoon hänelle ja tavallisesti vieraita kaihtava kissamme puskee hänen kättään. Eläinten mukaan ihan hyvä tyyppi, mutta poliisi on eri mieltä.

Koiratkin tykkää jännämiehistä

Vierailija
260/319 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän erilaisia vastaukset olisivat, jos aloituksessa sukupuolet olisivat toisinpäin?

🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi