Kun koira ei tykkää uudesta miehestä
Okei otsikko on vähän raflaava, mutta minua on alkanut epäilyttää uusi mies keneen olen tutustunut sillä koirani suhtautuu tähän epäluuloisesti. Normaalisti koirani tervehtii ilolla kaikki, kiertää kerjäämässä rapsutuksia ja yrittää saada kaikki leikkimään kanssaan, mutta tätä miestä välttelee. Olenko ihan hullu kun alan pohtia että miehessä on oltava jotain pielessä? Että koira vaistoaa jotain mitä minä en? Miten sinä suhtautuisit?
N26
Kommentit (319)
Vierailija kirjoitti:
Koirat tykkäsivät Hitleristä, joten koirat vaistosivat paskan ihmisen, kyllä 👍
No monet naiset pitivät myös Hitleristä. Ja Adolf oli naisille ystävällinen ja huomaavainen. Silti hän surmautti miljoonamäärin niin miehiä, naisia kuin lapsiakin. Tämä tästä, ketju keskittyköön koiriin. Silti sitaatti: "Kunpa kaikki kuolisivat, jotta Adolf saisi elää". - Eva Braun. Huom.: ei, en ole ihailija.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta päätellen koira on ollut perheessäsi laumanjohtaja ja nyt selkeä tunkeileva alfauros häiritsee tätä. Valitse siis mies ja anna koiran mennä. Vaihtoehtoisesti ulkoista kaikki tulevat päätökset elämässäsi koiran aivoille.
Onpa aivopieru !
Koira haistaa sairauden? Eläinmaailmassakin sairaita syrjitään.
Mielummin kaksi koiraa, eikä yhtään miestä. En tarvitse miestä mihinkään, kun en lapsia halua.
Koirat voivat olla mustasukkaisia. Siis eivät kovin reiluja 😆
Vierailija kirjoitti:
Lähellä asuu tyyppi, jolla on melkoinen rikostausta. Päihteetkin maistuvat ja pikku-ukkoja näkee, mutta eläimet tykkäävät hänestä. Joku hänen kaverinsa tuo välillä koiransa hoitoon hänelle ja tavallisesti vieraita kaihtava kissamme puskee hänen kättään. Eläinten mukaan ihan hyvä tyyppi, mutta poliisi on eri mieltä.
Millainen rikostausta? Varastelua ja huumeiden tai muiden päihteiden käyttöä vai väkivaltaista ja kaikkea muuta laskelmoivaa kieroa toimintaa?
Toiset ovat syntyneet olosuhteisiin jossa ei paljoa iloa ole vaikka eivät itse pahoja olisikaan mutta joutuvat kasvamaan sellaisissa olosuhteissa.
Todellinen ja aito pahuus on muiden ihmisten hyväksikäyttöä kaikella mahdollisella tavalla. Sadistista väkivaltaa josta se aidosti paha ihminen vain nauttii.
Luota koirasi vaistoihin. Tiedän monta pitkän linjan kasvattajaa, jotka eivät anna pentua ostajalle, mikäli isot koirat lakoavat hakijoiden edestä.
Ihminen joka pitää koirista haisee feromoneille nähdessään koiran. Tämä ei ole mitään mutu-juttua vaan ihan tiedettä.
Jos koira ei jostain pidä, minäkään en pitäisi. Simppeliä. Olen omistanut 55-vuotta koiria.
Vierailija kirjoitti:
^
Ei kannata inhimmillistää liikaa...
Tiedät kyllä mitä tehdä kun itsekin mietit asiaan on vain yksi oikea ratkaisu.
Mies ulos ja koiran pidät.
Eläimet tietää parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^
Ei kannata inhimmillistää liikaa...
Ihan inhimillistä se on, nahistella asemastaan laumassa. Eläimellistä on se suora fyysisyys. En tiedä tarkemmin miten se susilaumassa ratkeaa, voimalla vai viisaudella,
Koira veks
vain luovuttaneet sinkut hankkii koiran. Parisuhteessa tai perheissä ok.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin kaksi koiraa, eikä yhtään miestä. En tarvitse miestä mihinkään, kun en lapsia halua.
Etköhän vähän yksinkertaista miehen ja naisen suhdetta tässä. Kyllä miestä muuhunkin voi tarvita kuin seksiin. Esim. hellyyteen. t. nainen 68 v
Vierailija kirjoitti:
Lähellä asuu tyyppi, jolla on melkoinen rikostausta. Päihteetkin maistuvat ja pikku-ukkoja näkee, mutta eläimet tykkäävät hänestä. Joku hänen kaverinsa tuo välillä koiransa hoitoon hänelle ja tavallisesti vieraita kaihtava kissamme puskee hänen kättään. Eläinten mukaan ihan hyvä tyyppi, mutta poliisi on eri mieltä.
Sama kokemu. Kotini lähistöllä asui tällainen päihteitä käyttävä vähän laitapuolen mies, ystävällinen hemmo. Saksanpaimenkoirani oli ihan innoissaan, kun tavattiin se kadulla, vaikka yleensä oli vähän pidättyväisempi vieraiden kanssa. Mies selitti, kun tätä ihmettelin: "Kyllä koira koiran tuntee." :)
Vierailija kirjoitti:
Luota koirasi vaistoihin. Tiedän monta pitkän linjan kasvattajaa, jotka eivät anna pentua ostajalle, mikäli isot koirat lakoavat hakijoiden edestä.
Ihminen joka pitää koirista haisee feromoneille nähdessään koiran. Tämä ei ole mitään mutu-juttua vaan ihan tiedettä.
Jos koira ei jostain pidä, minäkään en pitäisi. Simppeliä. Olen omistanut 55-vuotta koiria.
Itse olen kyllä ollut tilanteissa jossa koiran häntä alkanut heilumaan jo muutaman kymmenen metrin päässä ja sitten koira tullut heti vastaan häntä heiluen kun olleet omistajan kanssa lähempänä. Eli miten ne feromonit niin pitkältä pystyy haistamaan?
Tykkään koirista mutta myös kaikista muista eläimistä ja kun en allergian takia pysty itse pitämään niin rapsuttelen sitten tuolla kylillä. 🥰
Eläimet kyllä vaistoavat kuka niistä välittää. Itselläni on ollut kissoja ja koiria ja kaikki ovat käyttäytyneet eri tavalla eri ihmisten kanssa.
Vaikka mies olisi miten hyvis, eikö ole vähän epäkäytännöllistä jos koirasi ei pidä hänestä?
Hau! Kyllä Rekku tietää.
Tietysti mies voisi vähän nähdä vaivaa koiran luottamuken voittamiseksi. Jos on hyvä mies.
Koirasi vaistoaa, että nyt tuli lauman johtaja taloon.
Koira tai mikä tahansa eläin aistii luonnehäiriöisen ihmisen ( esim. psykopaatti, sosiopaatti ), ja osaa luonnostaan vältellä näitä. Usko koiraa, säästyt paljolta.