Kun koira ei tykkää uudesta miehestä
Okei otsikko on vähän raflaava, mutta minua on alkanut epäilyttää uusi mies keneen olen tutustunut sillä koirani suhtautuu tähän epäluuloisesti. Normaalisti koirani tervehtii ilolla kaikki, kiertää kerjäämässä rapsutuksia ja yrittää saada kaikki leikkimään kanssaan, mutta tätä miestä välttelee. Olenko ihan hullu kun alan pohtia että miehessä on oltava jotain pielessä? Että koira vaistoaa jotain mitä minä en? Miten sinä suhtautuisit?
N26
Kommentit (243)
Vierailija kirjoitti:
Koira voi vaistota ihmisestä paremmin kuin ihminen toisesta ihmisestä,mutta eihän kaikki ihmisetkään pidä toisistaan. Eikä silti tarvitse huono ihminen olla.
Koira voi tuumia etten tykkää tuosta ihmisestä mutta kun oma omistaja näyttää tykkäävän, niin olkoon nyt.
Koiriakin on monenlaisia. Asiat ei ole mustavalkoisia.Yleisesti ottaen eläimet vaistoavat paljonkin. Eli siis luottakaa eläimiin ennemmin kuin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos koirani eivät pidä uudesta tyttis ehdokkaasta, niin se on sitten siinä.
Tuota nyt ei usko kukaan. Incelillä tyttis. 😅
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ystävällinen ja kiltti kissani hyökkäsi puremaan tapailemaani miestä. En tavannut häntä toiste.
Kissasi oli vain mustasukkainen. Luulisi sinun kissan omistajana nyt sen verran tietävän. Kissat kyllä osaa näyttää kaapin paikan jos ei saa riittävästi huomiota, mutta koirasta poiketen kissa haluaa päättää milloin huomion haluaa.
Itse 25 vuotta koiria omistaneena ja muutaman pentueen kasvattaneenakin en missään nimessä antaisi koirien valita miestäni.
Mahtava järjen sana! Uskoni naissukuun palautui. :) t. nainen 68 v
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on aina tärkeämpi kuin eläin. Koira luiskaan vaan.
Just sunlaisesi tyyppi ei läpäise koiran seulaa, ja sekös sua veetuttaa.
Lähtökohtaisesti en ala seurustella koiranomistajan kanssa koskaan. Mutta miehillä saattaa olla niin kovat himot, että nainen kuin nainen käy, jopa usean koiran omistaja. Vähän aikaa ainakin.
Jokaisen pitäisi lukea kirja "Eläimet puhuvat ihmisille". Eläimet ovat yhteydessä universumiin, ne tietävät telepaattisesti asioita joita ihmiset eivät.
Vierailija kirjoitti:
Usko koiraa. Koira vaistoaa ihmisestä pahuuden.
Mulla on ollut koiria kymmeniä vuosia. Joka kerta kun koira on karttanut jotain ihmistä, hänestä on paljastunut epämiellyttäviä juttuja.
Osa koirista on varautuneempia, mutta se menee näin kaikkiin tutustuessa, eikä vain yhteen ihmiseen kohdistuen.
Samat sanat. Itsellä ei ole ollut koiria mutta tykkään eläimistä ja koiria rapsuttelen kun niitä tulee vastaan.
Ex-miehestäni eivät mitkään koirat pitäneet ja hyvin selväksi tuli se että miksi. Oli alkoholiongelmainen, väkivaltainen itsevaltias. Petti minkä ehti ja avioerossa vei suurimman osan kaikesta mutta aivan sama mulle tärkeintä oli päästä siitä hullusta eroon.
Ja oli kyllä oikein subliikki ainakin selvin päin eli moni tykkäsi hänestä mutta se todellisuus luonteesta tuli esiin vain kaikkein läheisimmässä suhteessa oleville eli minulle aviopuolisona ja lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos koira on iloinen kaikille muille (miehillekin), luottaisin koiran vaistoon.
Jos koira on muillekin miehille vetäytyvä, silloin se liittyy miehiin.
Mutta jos tämä uusi mies on ainoa... itseäni koiraihmisenä kyllä epäilyttäisi. Kyllähän koira usein tunnistaa "p.askan" ihmisen.
Hyvä luoja. Miten ihmeessä koira voisi tunnistaa pask an ihmisen? Uskotteko te ihmiset näitä juttuja oikeasti, vai olenko minä nyt langennut johonkin ryhmätrolliin? :D
Eikun nämä on ihan oikeita koiraihmisiä/-naisia. Uskomatonta mutta totta se on. Koira on siinä valjakossa se älykkäämpi eläin 🤣 Mua hävettää koko naissukupuolen puolesta rakkihullujen jutut, mutta onhan näitä ihan hulvatonta lukea edes 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko koiraa. Se vaistoaa epärehellisyyden. Mies on pettäjä! Minä en uskonut koiraani valitettavasti. 3 vuotta koira ei päästänyt miestä lähelle vaan vaikutti pelkäävän tätä. Mies jäi kiinni useista sivusuhteista.
Widdu mikä idiootti, koiraa ei kiinnosta vaikka mies olisi tuonut ne sivusuhteet sinun kotiisi. Ainakin minun koira valitsee suosikkinsa ihan hajun perusteella, siinä unohtuu bestikset kun hyvän tuoksuinen narttu tulee lähelle.
Pettävä mies on muutenkin narsistinen ellei psykopaatti ja saattaa olla väkivaltainen jos hommat ei mene oman mielen mukaan. Koira vaistoaa että kyseessä ei ole hyvä tyyppi.
Aloitin suhteen lähinnä naisen kivan koiran takia ja se meni koiran myymään, niin lähdin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Koirat poikkeuksetta pitävät minusta, enkä pelkää niitä. Kerran kuitenkin olin kylässä juhlissa puolituttujen luona, ja siellä oli paljon muitakin ihmisiä. Perheen koira tuli eteeni istumaan, tuijotti ja murisi minulle. Omistaja ihmetteli sen käytöstä kuten kaikki muutkin. Kaikille muille se koira oli ystävällinen. Ei mitään käsitystä, miksi se ei pitänyt minusta, etenkin kun muut koirat viihtyvät seurassani.
En tekisi kumppanivalintaa koiran käytöksen perusteella, mutta eihän sellainen suhde kovin helppo ja kiva ole, jos koira inhoaa kumppania.
Olitko humalassa ja käyttäydyit omituisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko koiraa. Se vaistoaa epärehellisyyden. Mies on pettäjä! Minä en uskonut koiraani valitettavasti. 3 vuotta koira ei päästänyt miestä lähelle vaan vaikutti pelkäävän tätä. Mies jäi kiinni useista sivusuhteista.
Widdu mikä idiootti, koiraa ei kiinnosta vaikka mies olisi tuonut ne sivusuhteet sinun kotiisi. Ainakin minun koira valitsee suosikkinsa ihan hajun perusteella, siinä unohtuu bestikset kun hyvän tuoksuinen narttu tulee lähelle.
Pettävä mies on muutenkin narsistinen ellei psykopaatti ja saattaa olla väkivaltainen jos hommat ei mene oman mielen mukaan. Koira vaistoaa että kyseessä ei ole hyvä tyyppi.
Tuottaa murhetta omalle ihmiselle.
Kaskun koira ei osaa telepaattisesti ilmoittaa omistajalleen jos joku ihminen on epäilyttävä:D
Eivät koirat mitään viisaita ajatustenlukijoita ole!
Koiran lopetus on yksinkertaista.
Koira vai mies? Jos nainen on oikeasti kiinnostunut miehestä, niin eihän sitä koiralta kysytä pahvi!
"Vierailija kirjoitti:
Mun koira, isoa alkukantaista rotua, on myös hyvin herkkä vaistoamaan pahuutta ihmisissä. Luotan aina koiran arvioon, tosin ongelmaksi on tullut tässä uudessa asuinpaikassa etten pysty tutustumaan naapureihin, kun koira on ilmoittanut ne kaikki pahoiksi ihmisiksi. Se alkaa jo kaukaa murisemaan, kun ihminen tulee vastaan, näyttää hampaita ja yrittää näykkästäkin ja saan ihan tosisaan pidellä koiraa kiinni. Tämä tietysti provosoi naapureita entisestään ja mulle huudellaan pidä se Tappajakoira aloillaan! ynnä muuta ei niin mukavaa."
Todennäköisempää on, että koirasi pitää sinua heikkona laumanjäsenenä ja yrittää ottaa ohjat käsiinsä ja on siksi epäilevä vieraita kohtaan, kannattaisi suhtautua tilanteeseen vakavasti!, koska tod.näk et hallitse koiraasi!.. se jos mikä on red flag!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos koira on iloinen kaikille muille (miehillekin), luottaisin koiran vaistoon.
Jos koira on muillekin miehille vetäytyvä, silloin se liittyy miehiin.
Mutta jos tämä uusi mies on ainoa... itseäni koiraihmisenä kyllä epäilyttäisi. Kyllähän koira usein tunnistaa "p.askan" ihmisen.
Hyvä luoja. Miten ihmeessä koira voisi tunnistaa pask an ihmisen? Uskotteko te ihmiset näitä juttuja oikeasti, vai olenko minä nyt langennut johonkin ryhmätrolliin? :D
Koirat tykkäsivät Hitleristä, joten koirat vaistosivat paskan ihmisen, kyllä 👍
Ei se Blondi näyttänyt tykkäävän vaan jopa pelkäävän. Niinkuin kaikki ihmisetkin ympärillä.
Red flag on se, kun koira karttelee miestä.