Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen uskovainen. En taida täyttää silti odotuksianne. Nimittäin:

Vierailija
10.04.2007 |

- pidän alkoholista, juon viiniä ja siideriä joka viikko

- olen asunut mieheni kanssa avoliitossa monta vuotta ennen naimisiinmenoa

- en pysty sydämessäni tuomitsemaan homoja, vaikka tiedän, ettei Raamatussa homoutta hyväksytä

- suustani pääsee välillä kirosanoja

- pidän seksistä ja omistan mm. erilaisia dildoja

Kuka heittää ensimmäisen kiven?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. toinen uskis

Vierailija
2/54 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin armosta. Pitäisikö minun nimittää itseäni ateistiksi? Ei usko minusta puhumalla lähde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ihmiset uskovat Jumalaan, eikä läheskään kaikki ole mitään pyhimyksiä. Ei kaikki ole mitään hellareita tai pappeja, vaan suurin osa ihan taviksia jotka elävät maallistakin elämää.

Minäkin olen avoliitossa, juon joskus jotain, olen tupakoinutkin, mutta sen lopetin. Olen katsonut typeriä ohjelmia ja lukenut roskalehtiä (ja katson ja luen vieläkin). Jne jne jne jne jne jne jne...

Vierailija
4/54 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLen rakastunut toiseen mieheen ja halaillut sen kanssa.

Juon humaltuakseni.

Kiroilen.

Vierailija
5/54 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rikomme Jumalaamme vastaan. Jos näin ei olisi, voisimme edelleen kuvitella voivamme totella kymmentä käskyä, eikä Jeesuksen syntejä sovittavaa kuolemaa olisi tarvittu

.

Vierailija
6/54 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaikki rikomme Jumalaamme vastaan. Jos näin ei olisi, voisimme edelleen kuvitella voivamme totella kymmentä käskyä, eikä Jeesuksen syntejä sovittavaa kuolemaa olisi tarvittu

.

Minun uskoni perustuu juuri siihen, että minä saan olla vaikka miten hirveä paska, mutta Jeesus on kuollut minunkin edestäni.

AP

Vierailija
7/54 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen moraalittomampi ja itsekkäämpi kuin moni tuntemani ateisti.

Miehiin lankeileva uskis

Vierailija
8/54 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomitsetko? Eihän niin saa tehdä, soosoo!

Kuten juuri uusimmassa Christina-lehdessä oli, että täytyy löytää se sopiva uskon vaate. Ei saa ahtautua itse liian pieniin " uskon vaatteisiin" ja sitten vaatia muita tekemään samoin. Sellainen löysä oloasu riittää, mikä pysyy päällä mutta ei ahdista ja kiristä sinua!

Vierailija
9/54 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen ihastunut toiseen mieheen. Onneksi en ole pettänyt omaani.

2

Vierailija
10/54 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mä olen moraalittomampi ja itsekkäämpi kuin moni tuntemani ateisti.

Miehiin lankeileva uskis

Vierailija
11/54 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kuule oma paremmuuden tunne kaukana.

Vierailija
12/54 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan kuvittele olevani yhtään parempi kuin muut. Saan uskosta ja rukouksesta voimia joka päivä. En koe, että minun pitäisi täyttää jotkut ulkoiset normit riittääkseni Jumalalle.

Ihmisillä tuntuu olevan vain todella omituiset käsitykset uskovaisista.

AP

Vierailija
13/54 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kehoitetaan kerskaamaan vain Kristuksella uudessa testamentissa. Ei omilla saavutuksilla ja uskon paremmuudella.

Vierailija
14/54 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kait minäkin sitten voin kutsua uskovaiseksi, koska uskon " johonkin" mutten toimi niin kuin pitäisi....

Tapauskovainen sinä olet!

Tämä on muuten kristityissä hassi piirre, että mitä vain voi tehdä ja silti pelastuu. Kuhan vaan uskoo. Sitten on näitä toisia uskovaisia, jotka huutavat, ettei usko ole mitään ilman tekoja.

Vierailija
15/54 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

- pidän alkoholista, juon viiniä ja siideriä joka viikko

- olen asunut mieheni kanssa avoliitossa monta vuotta ennen naimisiinmenoa

- en pysty sydämessäni tuomitsemaan homoja, vaikka tiedän, ettei Raamatussa homoutta hyväksytä

- suustani pääsee välillä kirosanoja

- pidän seksistä ja omistan mm. erilaisia dildoja

Kuka heittää ensimmäisen kiven?

Minä

-en juo, en polta

-olen naimisissa

-en ole homomyönteinen

-en kiroile

-noh..seksistä kai voi tykätä olipa uskovainen tai ei :)

Vierailija
16/54 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

.

Minun uskoni perustuu juuri siihen, että minä saan olla vaikka miten hirveä paska, mutta Jeesus on kuollut minunkin edestäni.

AP

jossa arvostelet uskovia juuri noin. Ketjussa uskovainen vastaa kysymyksiin. Todellinen uskovainen ei tällaista sontaa kirjoita.

Vierailija
17/54 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄVETKÄÄ hutsut!!!

Vierailija
18/54 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siis olen se, joka on ihastunut toiseen mieheen ja halaillut sen kanssa. Totta kai tiedän, että tää on väärin. En mä sitäpaitsi tiedä, mitä munlaiselleni tapahtuu kuoleman jälkeen. Kutsun itseäni vielä (toistaiseksi) uskovaiseksi mutten siksi, että tietäisin pääseväni taivaaseen.

Hedelmistään puu pitäisi tuntea, mut ei mun hedelmistäni ainakaan Jeesus näy. Että sikäli.

Huono uskis

Vierailija
19/54 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että uskovat ovat AIVAN NORMAALEJA IHMISIÄ.

Minäkin olen harrastanut villiä seksiä kymmenissä paikoissa ja asennoissa, kokeillut leluja. Tyydytän itseäni, luen eroottista kirjallisuutta. Katson tv:tä ja pelaan nettipelejä, syön roskaruokaa ja tappelen av:lla. Näin seksiunia ja joskus ihastun vastaan tulevaan komeaan mieheen.

Olen yksilö! Joku ei näitä asioita tee, ja joku pitää niitä paheellisina, mutta se ei ole mikään jokaisen uskovan tunnusmerkki, että ei tee mitään muuta kuin paastoaa ja odottaa seuraavaa kirkkopäivää!

Vierailija
20/54 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käsitykseni uskovaisesta on että hän haluaa elää uskonsa mukaisesti eikä vain pyydä anteeksi kuolinvuoteellaan tekojaan, luottaen Jeesuksen kuoleman tuomaan pyhitykseen. Tekopyhä olet niinkuin monet muutkin, jotka sanovat olevansa uskovia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi