Kohta alkaa taas Auerin oikeudenkäynti
Kommentit (9371)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja ihan uskomattoman hida, kognitiivisissa kyvyissä jotakin vakavia puutteita."
Teinipsykologi vauhdissa. Anneli 5 ällän ylioppilaana, ekonomina ja myöhemmin mielentilatutkimuksessa todettiin ihan normaaliksi ja älykkääksi, sanottiin että osaa yhdistellä asiat nopeasti.
Saahan nähdä miten Annelin vihaajat onnistuu yhdistämään sen, että hän oli nerokas murhan suunnittelija joka hämää kaikkia ja sen, että hän kävi ihan hitaalla (kun he kuitenkin haluavat uskoa kaiken negatiivisen Annelista)? 😃
Ja sinä taas haluat uskoa vain pelkkää hyvää Annelista. Ylpeänä korostat jopa nerokkuuttaan murhan suunnittelussa.
En lainkaan. Tuo on nimenomaan Annelin syyllisyyteen uskovilta, jotka kuvittelevat kaikenmaailman lavastuksia ja taustanauhoja jne. En minä usko Annelin olevan murhaaja, enkä usko murhan olleen mitenkään nerokkaasti tai muutoinkaan suunniteltu. Ei mulla ole minkäänlaista henkilökohtaista näkemystä Annelin luonteesta tai ominaisuuksista, nähdäkseni hän vaan ei ole näihin rikoksiin syyllistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun toi Jensin poika sanoo et vanhin tyttö ei suostunut suihkuun, niin itse en näe siinä mitään outoa, et lapsi ei halua mennä suihkuun. Itsellä kolme lasta ja monen monta kertaa on ollut tilanne ettei joku lapsi halua suihkuun ja ihan itkuksikin on mennyt, kun on vaadittu pesulle menoa. Eikä ole kyseessä mitään serin uhreja.
Sen kyllä uskon, että vanhin lapsi on oireillut, se on varmasti ihan itsestään selvää hänen kohdalla. Hän on ollut hereillä kun isä murhattu, hän on nähnyt isänsä pahoin piestynä ja kuolleena. Tuossa on aivan riittävästi henkistä taakkaa ja trauman aiheuttajaa, ei tarvitse olla raiskattu tuon lisäksi, että mieli on järkkynyt!
Se tuossa vähän pisti silmään, että miksi tytön äiti ei ollut se, joka huolehti tytön peseytymisestä, vaan äidin miesystävä. Jotenkin ikävä tilanne kyllä. Kun toisaalta on käynyt ilmi, ettei Jens mikään v
Olisko Anneli vain neuvottelemalla käskenyt tyttöä suihkuun, mutta Jens omalle tyylillään otti komennon ja kovaäänisesti käskytti tyttöä suihkuun. Tuon tyylinen mies ei kestä mitään lasten kanssa neuvotteluita.
Ihmettelen kyllä sitä, että Anneli suostui Jensin kaltaisen miehen kanssa seurusteluun.
Annelihan on introvertti ja huono sosiaalisissa suhteissa (eristäytyminen), joten hyvinkin voi tulla vaikutelma heikoista kognitiivisista taidoista. Ja mitä taas tulee älykkyyteen ja murhaan niin tekihän se superälykäs joka tappoi sen sijoitusyhtiön pomon porvoossa tms.. alkeellisen virheen. Ei älykkyys näitä poissulje. Enemmän kyse on onnesta.
Astalot olivat amatööritasoa, lähinnä joka kodista löytyvää esineistöä, mutta ilmeisesti tekijän tai tekijöiden suojautuminen on ollut hyvää, koska DNA-jälkiä ulkopuolisista ei ollut (lopulta) yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kertoo, ettei ole itse nähnyt väkivalta- tai seksuaalirikoksia kohdistuvan Auerin lapsiin.
En ole itse nähnyt tekoa.
Hän kuitenkin lisää, että uskoo tällaista tapahtuneen.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/auer-karajilla-kuullaan-tanaan-jens…
Jos tuo uskoo että Auerin lapsille on tapahtunut, niin sitten hänen pitää uskoa että heille itselleenkin on tapahtunut samat rikokset, koska pikkulapset näin kertoivat!
No hänhän kertoi, että Auerin poika oli jotain kysynyt, että onko normaalia, niin oli vastannut vain, että joo joo, ilman että oikein kuunteli tai jotain. Olisiko Auerin poika sitten tästä päätellyt, että Jensin pojillekin on tehty samaa, mitä sitten lieneekään.
No kun pikkulapsille ei oltu tehty mitään, ymmärrätkö? He ovat peruneet kaikki tarinansa keksittyinä satuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika pitää mahdollisena, että Ihle on syyllistynyt nyt käsiteltäviin rikoksiin vaikka pitää sitä ihmeellisenä.
Tässä kohtaa on hyvä muistaa, että Ihle vaikuttaa olevan ihmisenä täysi persreikä ja hirviöisä, mutta varmasti poikakin oirehtii rankkaa lapsuuttaan ilmiselvällä (ja ihan ansaitulla) vihalla isäänsä kohtaan. En siis pitäisi tuota näkemystä mitenkään merkittävänä vielä tässä kohtaa.
Jep,
vähän vaikuttaa että poika suorittaa todistelua nyt kostona isälleen tuon käyttäytymisestä itseään kohtaan.
Ja jos näin on, niin ne, jotka eivät suostu millään uskomaan, että Auerin lapset puhuvat nyt totta, voisivat peilata tätä heihin. Tämäkin poika on vihainen ilmiselvästi. Luuletteko te, että jos Auerin kersoja olisi sek. hyv. käytetty, he väittäisivät, ettei näin ollut ja olisivat ihan että ei tässä mitään? Kukaan ei tee niin, edes isosta rahasta! Tämäkään poika ei tosiaan ole valmis antamaan anteeksi edes paljon vähäisemmässä määrin surkeaa lapsuuttaan. Jonka kauheutta en siis halua vähätellä. Yritän vain saada jotkut täällä hahmottamaan sitä, että ei niitä katkeruuksia todellakaan noin vain maton alle lakaista.
Ymmärsinkö oikein, oikeudella on se Aurin alastonkuva todisteena?
Vierailija kirjoitti:
Tää poika syytti isäänsä siitä, että sillä on halveksuva asenne toisia ihmisiä kohtaan ja puhuu näistä tosi pilkallisesti - jos näin, niin hän on tainnut periä isältään tämän ominaisuuden.
No voi kauhia paikka. Kun nyt Jensistä ja Annelista lauotaan totuuksia, niin menee eräillä pasmat sekaisin. Totuuttahan tuonne on menty kertomaan eikä mitään siloteltuja kakkukuorrutteita.
Palstan hyeenat eivät kyllä säästelleet pilkkaansa kun seurasivat sijaisäidin todistusta. Nyt ollaan hyveellisiä, kun vuorossa onkin todistus, mikä ei ole niin mairitteleva Jensille ja Annelille.
Näiden todistelujen pohjalta saadaan vain aihetodisteita. Varsinaiset todisteet seristä on kiven alla edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Annelihan on introvertti ja huono sosiaalisissa suhteissa (eristäytyminen), joten hyvinkin voi tulla vaikutelma heikoista kognitiivisista taidoista. Ja mitä taas tulee älykkyyteen ja murhaan niin tekihän se superälykäs joka tappoi sen sijoitusyhtiön pomon porvoossa tms.. alkeellisen virheen. Ei älykkyys näitä poissulje. Enemmän kyse on onnesta.
Mä olen kyllä samanlainen kuin Auer. Eristäydyn, ei ole ystäviä, ei käy vieraita. En tykkää juhlien järjestämisestä. Älykäs kyllä mielestäni olen, ainakin yliopistoon päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en mielestäni ole saunonut, me ei porukalla saunottu. Ei oltu samassa saunavuorossa. Heijastelen sitä, että oon joskus nähnyt Jensin ja naisystäviä alasti jossain saunakontekstissa. Vähän sellainen fiilis ollut niissä, että outoa. En muista nähneeni Anneli Aueria alasti, mies sanoo.
Siis mitä mitä mitä? Muut naiset olleet estottomasti alasti, mutta "pervoilija" Anneli oli siveydensipuli eikä poika nähnyt hänestä mitään.
En väitä tästä mitään, mutta joskus olen nähnyt miten nainen peittelee väkivallan jälkiä.
Ettäkö Annelia hakattiin mutta muita "tuhansia" naisia Jens ei hakannut, näitä jotka vilahtelivat alastomina saunatiloissa.
Hah haa!
Alusta asti, kun Anneli Jukan murhasi, tiennyt ihan varmasti, että Auer syyllinen kaikkiin syytekohtiin.
Tästä saitte epäilijät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Onko sinulla havaintoja lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä?
"En ole itse nähnyt tai todistanut tekoa, mutta... Pidän todennäköisenä, että noita asioita on tapahtunut. Se kauhu, mitä vanhimmalla tytöllä oli suihkusta ja miehistä puhuttaessa, on helposti selitettävissä."
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000011682353.html
Kun 10-vuotias tyttö ei halua suihkuun vieraan miehen kotona tämän teinipoikien vielä läsnäollessa, se on varma merkki seristä? Just just..........
Jep. Etenkin kun vielä muistetaan, että heidän kotiinsa on tunkeutunut oletettavasti mies joka on murhannut tytön isän raa'asti ja sen jälkeen pahasti traumatisoitu tyttö on heitetty muiden lapsien kanssa ihan järkyttävän uusperhekuvion keskelle.
Sairasta tuo on ollut, mutta ei se vielä tee hyväksikäytöistä totta.
Tuomiot koskivat myös Amandaa, sehän tässä on hullua! Hän on itse koko ajan kieltänyt asian, ja hän oli myös neitsyt kuten muut tytöt, mutta oikeus antoi tuomion että sinut on raiskattu moneen kertaan.
Minna muuten valehteli tästäkin väitti että Amandaa ei ollut tuomittu raiskatuksi, vaikka täysin hyvin tiesi että kaikki lapset tuomittiin oikeuden mukaan seri-uhreiksi ja kaikille neljälle maksettiin korvaukset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika pitää mahdollisena, että Ihle on syyllistynyt nyt käsiteltäviin rikoksiin vaikka pitää sitä ihmeellisenä.
Tässä kohtaa on hyvä muistaa, että Ihle vaikuttaa olevan ihmisenä täysi persreikä ja hirviöisä, mutta varmasti poikakin oirehtii rankkaa lapsuuttaan ilmiselvällä (ja ihan ansaitulla) vihalla isäänsä kohtaan. En siis pitäisi tuota näkemystä mitenkään merkittävänä vielä tässä kohtaa.
Jep,
vähän vaikuttaa että poika suorittaa todistelua nyt kostona isälleen tuon käyttäytymisestä itseään kohtaan.
Ja jos näin on, niin ne, jotka eivät suostu millään uskomaan, että Auerin lapset puhuvat nyt totta, voisivat peilata tätä heihin. Tämäkin poika on vihainen ilmiselvästi. Luuletteko te, että jos Auerin kersoja olisi sek. hyv. käytetty, he väittäisivät, ettei
Luepa se lehdissä ollut juttu mahdollisista syistä valehdella. Ihmisillä on erilaisia ja täysin vastakkaisia tapoja pärjätä traumaattisten kokemusten kanssa. Niiden kieltäminen on yleinen tapa. Eikä se ole edes kovin huono tai harvinainen tapa. Useimmilla meillä on vähintään yksi isovanhempi tai isoisovanhempi, jonka mukaan sodassa ei tapahtunut kovin kummoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun toi Jensin poika sanoo et vanhin tyttö ei suostunut suihkuun, niin itse en näe siinä mitään outoa, et lapsi ei halua mennä suihkuun. Itsellä kolme lasta ja monen monta kertaa on ollut tilanne ettei joku lapsi halua suihkuun ja ihan itkuksikin on mennyt, kun on vaadittu pesulle menoa. Eikä ole kyseessä mitään serin uhreja.
Sen kyllä uskon, että vanhin lapsi on oireillut, se on varmasti ihan itsestään selvää hänen kohdalla. Hän on ollut hereillä kun isä murhattu, hän on nähnyt isänsä pahoin piestynä ja kuolleena. Tuossa on aivan riittävästi henkistä taakkaa ja trauman aiheuttajaa, ei tarvitse olla raiskattu tuon lisäksi, että mieli on järkkynyt!
Se tuossa vähän pisti silmään, että miksi tytön äiti ei ollut se, joka huolehti tytön peseytymisestä, vaan äidin miesystävä. Jotenkin ikävä tilanne kyllä. Kun toisaalta on käynyt ilmi, ettei Jens mikään v
Ei sanottu kuka patisti suihkuun, tuskin Jens, Anneli todennäköisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Hah haa!
Alusta asti, kun Anneli Jukan murhasi, tiennyt ihan varmasti, että Auer syyllinen kaikkiin syytekohtiin.
Tästä saitte epäilijät.
Mistä saivat epäilijät? Eihän tässä ole millään lailla tullut mitään todisteita Auerin syyllisyydestä? Murhaan hänet on jo todettu syyttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla niin, että tuon pojan mielestä kaikki pikkulasten käytös on "oireilua", kun kerran kaikkien Kukan naisystävien lapset on olleet "oireilevia".
Nyt siis ei välitetäkään lapsista tai uskota lapsia? Valikoivaa?
Jep, yhtä mielenkiintoista kuin seurata näiden Ihlen poikien todistusta on todistaa tässä ketjussa Annelin puolustajien kaksinaismoralismia ja valikoivaa lapsista välittämistä. Ja etenkin lasten puheiden uskomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää poika syytti isäänsä siitä, että sillä on halveksuva asenne toisia ihmisiä kohtaan ja puhuu näistä tosi pilkallisesti - jos näin, niin hän on tainnut periä isältään tämän ominaisuuden.
No voi kauhia paikka. Kun nyt Jensistä ja Annelista lauotaan totuuksia, niin menee eräillä pasmat sekaisin. Totuuttahan tuonne on menty kertomaan eikä mitään siloteltuja kakkukuorrutteita.
Palstan hyeenat eivät kyllä säästelleet pilkkaansa kun seurasivat sijaisäidin todistusta. Nyt ollaan hyveellisiä, kun vuorossa onkin todistus, mikä ei ole niin mairitteleva Jensille ja Annelille.
Hyvä ihme, ei kai tässä nyt palstalaisten tarvitse keskenään tapella!
Tässähän seurataan oikeudenkäyntiä ja yritetään pitää etäisyyttä.
Itse syyllistyt keskustelun seuraajien haukkumiseen. Tässä voi olla mielipiteitä puolesta ja vastaan.
Kauheaa perhehelvettiä ovat nämä perheet saaneet elää.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä sitä, että Anneli suostui Jensin kaltaisen miehen kanssa seurusteluun.
Miehenkipeä. Lisäksi tiennyt itsekin,miten matala sosiaalinen status on murhatun miehen leskellä, jolla murhaajan leima otsassa. Ei niitä ottajia ole. On otettava se, mitä käteen jää. Sanohan se itsekin jossain lausunnossaan, että hänellä oli kyllä epäilyksensä Jensista, että onko ok. Tässä keississä näköjään, nyt kun avoimin ovin annettuja lausuntoja saa seurata, näköjään kaikilla on ollut epäilyksensä, halveksumisensa ja antipatiansa kaikkia kohtaan.
Jep. Suomessa on myös hyvin tyypillistä, että tappaja itse soittaa poliisit paikalle, tai löytyy ympäripäissään paikalta eikä edes kiellä tekoaan. Suomen poliisilla on isoja haasteita näiden henkirikosten selvittämisen suhteen, jossa tekijä itse ei ilmoittaudu.