Kohta alkaa taas Auerin oikeudenkäynti
Kommentit (12626)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Psykologi kysyy, onko joku pyytänyt kertomaan jotakin psykologille.
-Sijaisvanhemmat ovat sanoneet, että mun pitäisi puhua vaan totta täällä. Ja mun ei ole pakko kertoa mitään. Ja että valehdella ei saa, tyttö kertoo."
Että näin.
"Tyttö kertoo, että vanhin sisko on käskenyt sanoa, että isän tappoi "joku paha rosvo" ".
Lähde: Mtv3 seuranta
Sijaisvanhemmista tulee kyllä kaikenkaikkiaan tasapainoinen ja huolehtiva kuva.
Tuon täytyy olla sarkasmia. Kasvatuskeinoista taitaa puuttua vain vesikidutus ja unideprivointi.
Mä en tiedä onko missään faktaa lasten oloista sijaisvanhemmilla. On vaan...lasten kertomuksia. 😳
On siitä sellaista faktaa, että lapset sijoitettiin välittömästi pois sijaisvanhemmilta, kun lapset uskalsivat vihdoin kertoa totuuden oloista siellä sosiaalityöntekijälle. Yksi tytär oli ollut opiskelijavaihdossa lukioaikana. Tämä oli kai 2018.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ajassa videoitujen tarinoiden on arveltu kehittyneen? Kauanko lapset siis treenasivat tarinoita sijaisvanhempien johdolla?
Anneli ja Jens istuttivat nämä ainekset lasten päähän marraskuun 2007 ja heinäkuun 2008 välillä eli 9 kk niiden synnyttämiseen kului aikaa.
Tarinoiden istuttaja on toinen taho: alkoi omituisista kasvatusvanhemmista ja eskaloitui sopivista poliisikontakteista. Mielikuvituksellisia astui kuvaan psykologien haastatteluista, jotka tarjosivat viattomille lapsille aina uusia ja uusia perverssimpiä aihe-ehdotuksia. Nuorimmalla lapsella ns. tuhrimisongelma, jonka vuoksi sijaisvanhemmat rankaisivat ja uhkasivat palauttaa sossuille ja erottaa muista sen jälkeen kun isosisko oli jo viety. Hätäpäissään keksi alkaa syyttää Annelia. Tästähän sijaisvanhemmat asian keksivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Psykologi kysyy, onko joku pyytänyt kertomaan jotakin psykologille.
-Sijaisvanhemmat ovat sanoneet, että mun pitäisi puhua vaan totta täällä. Ja mun ei ole pakko kertoa mitään. Ja että valehdella ei saa, tyttö kertoo."
Että näin.
"Tyttö kertoo, että vanhin sisko on käskenyt sanoa, että isän tappoi "joku paha rosvo" ".
Lähde: Mtv3 seuranta
Niin, noinhan ne sijaisvanhemmat varmasti on käskeneet lasten sanoa.
Kyllä, ovat käskeneet kertoa totuuden.
Harmi vaan kun kertoivat totuuden vasta näin pitkän ajan kuluessa.
Vierailija kirjoitti:
"Taitaa olla suoraan sinun fantasioista kun noin halukkaasti niitä lainailet ja tänne pakkosyötät. Rattoisa ilta edessä?"
Kommenttisi on mauton. Tässä ketjussa on tarkoitus keskustella Auerin ja Ihlen seksuaalirikoksista. Tuon edellisen kirjoittajan poiminnat olivat hyviä esimerkkejä siitä, millaisia yksityiskohtia lapsille ei noin vain opeteta tyhjästä. Oikeuspsykologi tarkisti uusintakysymyksin, ovatko ne tytön omaa kokemusta vai pelkää ulkoa opettelua. Sinäkin joko pistät pääsi pensaaseen tai katselet lasten hyväksikäyttöä läpi sormien.
Mauttamampaa on ratsastaa tekonärkästyksellä kun ensin tirkistellään kaikkia likaisia yksityiskohtia ja nostetaan niitä keskusteltavaksi. Kyseessä traumatisoituneet lapset, joita on eri tahot käyttäneet hyväksi omien tarkoitusperiensä mukaan joko osaamattomuuttaan (sijaisvanhemmat) tai tahallisesti. Lasten seksuaalista hyväksikäyttöä on myös hekumoida yksityiskohdilla. Mieti omat tarkoitusperiäsi.
Kävin nyt ensimmäistä kertaa katsomassa parjattuja perhekerho sivuja enkä ymmärrä yhtään metakkaa niistä. Herttainen etusivu ja DIY juttuja, tuollaisia on netti nykyään puollollaan ja varmasti on ollut kysyntää myös aikanaan. Keskustelupalsta tuollaisella sivulla on enemmän kun normaali, muistelen että vauva.fi oli myös oma seksiosio tuolloin, missä oli vaikka millaisia juttuja. Mikä idea siks siinä on, että tästä vedetään mitään muita johtopäätöksiä, kun että Anneli oli aikaansa edellä ja keksi "palvelun" jolle oli kysyntää?
Olen joskus vuonna 2005 tulostanut erittäin hyvän marianne-kääretortun ohjeen perhekerho.net -sivuilta! Pointsit siitä Annelille!
Tänään pojan vuoro todistaa. Hän on ollut sen verran iso, että muistaa varmasti valehdelleensa ja ymmärtänyt paremmin, mitä valehtelusta on seurannut ja kokenut varmasti hirveää syyllisyyttä ja ahdistusta siitä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään pojan vuoro todistaa. Hän on ollut sen verran iso, että muistaa varmasti valehdelleensa ja ymmärtänyt paremmin, mitä valehtelusta on seurannut ja kokenut varmasti hirveää syyllisyyttä ja ahdistusta siitä.
Niinpä. Olettaisin hänen vanhimpana myös muistavan noista asioista sisariaan enemmän.
Mua oikeestaan suututtaa että nämä nyt jo aikuiset lapset edelleen syyttää sijaisvanhempia siitä että he uskoi näiden omia järkyttäviä kertomuksia isosiskosta, Vaikka ihan ite tarinoivat että hän on rais--- heitä, ja yrittänyt syöttää uloste---ja virtsaansa heille. Syyttäävät sijaisvanhempia NYT VIELÄKIN siitä että se olisi ollut jotenkin VÄÄRIN että he puuttui tähän isosiskon toimintaan. KUKA on se vanhempi joka ei puuttuisi? HÄH? Sanokaa mulle? Nämähän on toimineet täysin oikein, mutta Auerin lapset eivät sitä näe. Joo joo älkää VIITIIKÖ mulle sanoa että muka uskovat sjiaisvanhemmat jotain seksi juttuija syöttäis lasten mieliin ÄLÄ VIITI!! Kyllä ne lapset on ihan itse nää keksiny (jos oli valetta). Mutta se ettei he vieläkäänn näe että sij.vanhempien oli PAKKO puuttua raisg...ja pyyhkeisiin kakkivan isosiskon toimiin jotenkin, mikä oli täysin oikein sen mukaan kun heille oli kerrottu.
Onko nuo sijaisvanhemmat tulossa jossain vaiheessa oikeuteen kertomaan näkemyksiään?
Vierailija kirjoitti:
Kävin nyt ensimmäistä kertaa katsomassa parjattuja perhekerho sivuja enkä ymmärrä yhtään metakkaa niistä. Herttainen etusivu ja DIY juttuja, tuollaisia on netti nykyään puollollaan ja varmasti on ollut kysyntää myös aikanaan. Keskustelupalsta tuollaisella sivulla on enemmän kun normaali, muistelen että vauva.fi oli myös oma seksiosio tuolloin, missä oli vaikka millaisia juttuja. Mikä idea siks siinä on, että tästä vedetään mitään muita johtopäätöksiä, kun että Anneli oli aikaansa edellä ja keksi "palvelun" jolle oli kysyntää?
parisuhdekeskustelut näkyy enää vasta vuodesta 2009 alkaen. Ei siis niitä aiempia, mikäli siellä oli aiemmin siis jotain sekopäisiä pissi kakka juttuja
Vierailija kirjoitti:
Mua oikeestaan suututtaa että nämä nyt jo aikuiset lapset edelleen syyttää sijaisvanhempia siitä että he uskoi näiden omia järkyttäviä kertomuksia isosiskosta, Vaikka ihan ite tarinoivat että hän on rais--- heitä, ja yrittänyt syöttää uloste---ja virtsaansa heille. Syyttäävät sijaisvanhempia NYT VIELÄKIN siitä että se olisi ollut jotenkin VÄÄRIN että he puuttui tähän isosiskon toimintaan. KUKA on se vanhempi joka ei puuttuisi? HÄH? Sanokaa mulle? Nämähän on toimineet täysin oikein, mutta Auerin lapset eivät sitä näe. Joo joo älkää VIITIIKÖ mulle sanoa että muka uskovat sjiaisvanhemmat jotain seksi juttuija syöttäis lasten mieliin ÄLÄ VIITI!! Kyllä ne lapset on ihan itse nää keksiny (jos oli valetta). Mutta se ettei he vieläkäänn näe että sij.vanhempien oli PAKKO puuttua raisg...ja pyyhkeisiin kakkivan isosiskon toimiin jotenkin, mikä oli täysin oikein sen mukaan kun heille oli kerrottu.
Hyvänen aika sentään, millä raivolla vauhkoat! Oletkohan sattumalta jompi kumpi sijaisvanhemmista?
Sijaisvanhemmat tarvis jo hoitoonohjaulsen, sen verran sekopäistä settiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo sijaisvanhemmat tulossa jossain vaiheessa oikeuteen kertomaan näkemyksiään?
Toivottavasti koska luulen että kyllä näille (ainakin joillekkin) toimille on täysin järkeenkäyvät selitykset. Esim. oltava huoneessa lukkojen takana (koska varasteluongelma), tai uima-allasta ei saanut käyttää. Tiedättekö miten kallista sen lämmittäminen on, ja puhdistaminen jos joku on pissannut tai kakkinut sinne? Koko altaan vesi on vaihdettava jos näin käy.
Vierailija kirjoitti:
No näin ne lapset kertoo, ja kuka lukitsee lapset veneen hyttiin ja alkaa kuvaamaan heitä pakottaen kertomaan isänsä murhayöstä? Tästä on todisteena kuvatut videot!
Ihan järkyttävää, heitä pakottaa kertomaan näitä juttuja lukittuna veneeseen, normaali vanhempi olisi viettänyt kivan venereissun ja antanut lapsille normaaleja ilonaiheita mutta nää sekopäät lukitsi hyttiin ja kuvasivat videoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua oikeestaan suututtaa että nämä nyt jo aikuiset lapset edelleen syyttää sijaisvanhempia siitä että he uskoi näiden omia järkyttäviä kertomuksia isosiskosta, Vaikka ihan ite tarinoivat että hän on rais--- heitä, ja yrittänyt syöttää uloste---ja virtsaansa heille. Syyttäävät sijaisvanhempia NYT VIELÄKIN siitä että se olisi ollut jotenkin VÄÄRIN että he puuttui tähän isosiskon toimintaan. KUKA on se vanhempi joka ei puuttuisi? HÄH? Sanokaa mulle? Nämähän on toimineet täysin oikein, mutta Auerin lapset eivät sitä näe. Joo joo älkää VIITIIKÖ mulle sanoa että muka uskovat sjiaisvanhemmat jotain seksi juttuija syöttäis lasten mieliin ÄLÄ VIITI!! Kyllä ne lapset on ihan itse nää keksiny (jos oli valetta). Mutta se ettei he vieläkäänn näe että sij.vanhempien oli PAKKO puuttua raisg...ja pyyhkeisiin kakkivan isosiskon toimiin jotenkin, mikä oli täysin oikein sen mukaan kun heille oli
No en, vaan olen jatkuvasti huomannut tämän, että ensin valehdellaan asioista jotka on aivan järkyttäviä, ja sitten syytetään niitä jotka ottaa ne todesta. Ja kun he JOUTUU lain uhalla/syytteiden uhalla ottamaan ne todesta ja raportoimaan eteenpäin. Sun mielestä ei siis ole MITÄÄN ristiriitaa? Tajuatko että jos he EI olisi puuttuneet näihin, he oisi nyt syytettynä siitä kasvatus-valvontavastuun laiminlyönnistä.
"On siitä sellaista faktaa, että lapset sijoitettiin välittömästi pois sijaisvanhemmilta, kun lapset uskalsivat vihdoin kertoa totuuden oloista siellä sosiaalityöntekijälle. Yksi tytär oli ollut opiskelijavaihdossa lukioaikana. Tämä oli kai 2018."
Kolme nuorintakaan lasta eivät suinkaan lähteneet sijaisperheestä välittömästi ja yhtä aikaa. Tänään selvinnee, koska poika lähti. Hän taisi olla pisimpään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
parisuhdekeskustelut näkyy enää vasta vuodesta 2009 alkaen. Ei siis niitä aiempia, mikäli siellä oli aiemmin siis jotain sekopäisiä pissi kakka juttuja
Monet ihmiset ovat sekopäisiä, tälläkin palstalla on tyyliin joku kymmenes aloitus tällaisia. Täällä vain on kehittynyt moderointi niitä poistamassa. Tuohon aikaan moderointia ei juurikaan ollut, Annelinhan olisi pitänyt siellä päivystää ympäri vuorokauden, kun ketään muuta työntekijää ei ollut. Ei ylläpitäjä/sivuston tekijä ole vastuussa ihmisten viesteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti koska luulen että kyllä näille (ainakin joillekkin) toimille on täysin järkeenkäyvät selitykset. Esim. oltava huoneessa lukkojen takana (koska varasteluongelma), tai uima-allasta ei saanut käyttää. Tiedättekö miten kallista sen lämmittäminen on, ja puhdistaminen jos joku on pissannut tai kakkinut sinne? Koko altaan vesi on vaihdettava jos näin käy.
Älä selitä! Sijaisvanhempien toimet oli järkyttäviä! Ei ole mitään syytä että suihkussa käyminen kielletään, tai vessaan pyydetään lupa ja laitetaan liikkeentunnistimet ja käsketään pysyä yhdessä huoneessa suurin osa vapaa-ajasta.
ihan sairas pariskunta, saunantaakse sais noi hullut viedä
Kyllä, ovat käskeneet kertoa totuuden.