Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut tori.fi-myyjät kehtaa

Vierailija
16.09.2025 |

valehdella ilmoituksessa ihan pokkana. Esim. kirjoittaa ilmoitukseen "kerran käytetyt" ja kuvista kuitenkin näkee, että kenkien sisäosat on ihan tummuneet, eli aika pitkä kerta taisi olla kyseessä.....just katsoin yksiä lasten Viking välikausikenkiä, jotka hyvässä kunnossa toki, mutta tiedot ilmoituksessa ei kyllä voi pitää alkuunkaan paikkaansa. 

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SEn kyllä pitäisi mennä niinpäin että se pummaaja tulee ostajan luo.

Joitakin itselle tarpeettomia tavaroita on ollut myynnissä muutamalla eurolla. Ei ole niin rahapula että jaksaisin viedä näitä ostajalle tai lähettää postin kautta. Vein kyllä yhden rahin muutaman kilometrin päähän kun olin niin tyytyväinen että pääsin siitä eroon. mutta siitä sainkin 40 euroa. 

Vierailija
82/83 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SEn kyllä pitäisi mennä niinpäin että se pummaaja tulee ostajan luo.

Joitakin itselle tarpeettomia tavaroita on ollut myynnissä muutamalla eurolla. Ei ole niin rahapula että jaksaisin viedä näitä ostajalle tai lähettää postin kautta. Vein kyllä yhden rahin muutaman kilometrin päähän kun olin niin tyytyväinen että pääsin siitä eroon. mutta siitä sainkin 40 euroa. 

Näin juuri, eikä sillä ostajallakaan ole sen paremmin että huvin vuoksi lähtisi tuomaan paria kolikkoa toiselle puolelle kaupunkia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän näitä tyyppejä aina ilmestyy, jotka pyytävät mittailemaan tuotteita ja pähkäilevät, että mahtuuko se johonkin rakoon. Siitähän se raivo nousisi vaikka olisi antanut oikeat mitat, mutta ei silti mahtuisi. Ei kukaan sellaista vastuuta halua, sanonkin aina kyselijoille, että tervetuloa mittaamaan jos on tiukka tilanne.

En minä ainakaan lähtisi ajelemaan  huvin vuoksi vain mittailemaan, kyllä pitää olla etukäteen tieto että se on todennäköisesti sopiva, paikanpäällä voi sitten vielä varmistaa. Kaikki muu on ajanhukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi