Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jotkut tori.fi-myyjät kehtaa

Vierailija
16.09.2025 |

valehdella ilmoituksessa ihan pokkana. Esim. kirjoittaa ilmoitukseen "kerran käytetyt" ja kuvista kuitenkin näkee, että kenkien sisäosat on ihan tummuneet, eli aika pitkä kerta taisi olla kyseessä.....just katsoin yksiä lasten Viking välikausikenkiä, jotka hyvässä kunnossa toki, mutta tiedot ilmoituksessa ei kyllä voi pitää alkuunkaan paikkaansa. 

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheen sivusta, mutta itse ihmettelen niitä, jotka myyvät tavaraa kallimmalla kuin nettikaupassa uuden hinta.

Itse sitten tarjosin huomattavasti pyyntiä alhaisempaa hintaa, ja myyjä luonnollisesti piti tarjousta naurettavana. Tarjotessa kyllä sanoin, että kaupasta saa halvemmalla kuin hänen pyyntinsä, mutta hän haluaa pitää kiinni hinnastaan. En ymmärrä mihin tuo pyynti perustuu. Miksi kukaan maksaisi käytetystä tavarasta enemmän kuin uudesta kaupassa.

Idiootti, usein käytetty tavara on paremmin tehty kun vastaava uusi, kestää paremmin.Netistä ei välttämättä edes saa kyseistä tuotetta, itse myynyt keräilytavaraa ja ostaja selittänyt mitä se maksaa kaupassa, kun sillä ei ole mitään merkitystä jos ei sitä kukaan myy.Työkaluissa usein niin ettei sitä ole enää myynnissä missään.Myyjänä minä päätän sen hinnan ja minulle on aivan sama ostaako sen kukaan, en minä rahapulassa mitään myy.

Myin juuri käytetyn Aeg rälläkän, ikää reilu 30 vuotta, hinta 30 euroa, ostaja sanoi että Tokmannista saisi uuden samaan hintaan,  mutta hän haluaa tällaisen vanhan koska ennen tehtiin laadukkaita tuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla