Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko eronneet siksi, että toinen yllättäen haluaa saada lapsen ja toinen ei?

Vierailija
15.09.2025 |

Kauanko ehditte olla yhdessä kunnes mielenmuutos tapahtui?

Kumpi muutti mielensä ja kumpaan suuntaan?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä usko, että ero ihan helposti tuosta syystä tulisi. Toki iso toive on, mutta taustalla täytyy olla jo jotakin muutakin.

Vierailija
2/27 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiset näissä tapauksissa jättää vaan ehkäisyn pois ja hupsis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä usko, että ero ihan helposti tuosta syystä tulisi. Toki iso toive on, mutta taustalla täytyy olla jo jotakin muutakin.

Jos toinen haluaa lapsen ja toinen ei, kompromissia ei ole. Jompi kumpi häviää ja joutuu tyytymään huonoon elämänvalintaan joka kantaa mukana elämän loppuun asti.

Sitten se joka "voitti" valinnassa joutuu katsoa surullista kumppania, joka on joutunut vastentahtoisesti itselleen epämieluiseen valintaan.

Ei ole reilua kummallekaan.

Vierailija
4/27 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykylainsäädäntö on tästä aika selvä miksi kutsutaan sukupuoliyhteyttä johon ei ole saatu suostumusta. Tuollaista ei kannata ehdotella edes vitsillä.

Vasektomia tai naisen sterilisaatio helpottavat lapsiasiaa kovasti koska sitten ei tarvitse toisen spekuloida onko toinen tosissaan lapsiluvun suhteen.

Vierailija
5/27 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/27 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh?

Tuohan on valtava juttu ja todellakin syy eroon. Miten tuosta jatketaan? Hankitaan puolikas lapsi? Toinen hankkii lapsen jonkun toisen kanssa?

Vierailija
7/27 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta olisi kyllä pitänyt. Olisi paljon pahaa jäänyt kokematta. 

Vierailija
8/27 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista ehkäistä itse.

Vierailija
9/27 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen henkilöitä. Ei se ole yllättävää, vaan miesten tyhmyyttä. Mies sanoi ettei tahdo ikinä lasta, mutta niin vain yli 40 vuotiaana mies sai lapsen toisen kanssa. Onneksi nainen ei jäänyt odottamaan ja ehti saada kolme lasta toisen miehen kanssa. Nainen siis otti eron, koska mies jahkaili.

Vierailija
10/27 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennuksena, minä en halunnut, vaimo kiristi että lapsia tai ero. Valitsin lapset. Toki ihanat lapset, mutta paska liitto. 

Vierailija
11/27 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankitko siis lapsen toisen mieliksi vai et?

Vierailija
12/27 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan ollaan erottu siksi, ettei yhdessä sovittu lapsi yksi riittänytkään miehelle. Lisää lapsia olisi pitänyt saada minun hoidettavakseni, häntä ei käytäntö kauheasti kinnostellut.

Me ollaan jo kauan oltu molemmat naimisissa paremmin sopivien puolisoiden kanssa, ja se ainokainen on jo aikuinen.

Vierailija
13/27 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkennuksena, minä en halunnut, vaimo kiristi että lapsia tai ero. Valitsin lapset. Toki ihanat lapset, mutta paska liitto. 

Tietääkö lapset tästä?

Vierailija
14/27 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö lapset tästä?

Ei, eikä niille tuollaista tarvitse kertoa. 

Vierailija
15/27 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan ollaan erottu siksi, ettei yhdessä sovittu lapsi yksi riittänytkään miehelle. Lisää lapsia olisi pitänyt saada minun hoidettavakseni, häntä ei käytäntö kauheasti kinnostellut.

Me ollaan jo kauan oltu molemmat naimisissa paremmin sopivien puolisoiden kanssa, ja se ainokainen on jo aikuinen.

Teitte oikein kun erositte. Mutta tosi kurjaa kun näin isoista periaatteen kysymyksistä lähdetään muuttamaan mieltä.

Vierailija
16/27 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö lapset tästä?

Sen ne kyllä tietää ettei isi ja äiti sovi yhteen. Erottu on. 

Vierailija
17/27 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen henkilöitä. Ei se ole yllättävää, vaan miesten tyhmyyttä. Mies sanoi ettei tahdo ikinä lasta, mutta niin vain yli 40 vuotiaana mies sai lapsen toisen kanssa. Onneksi nainen ei jäänyt odottamaan ja ehti saada kolme lasta toisen miehen kanssa. Nainen siis otti eron, koska mies jahkaili.

Kuulostaa aika tutulta. Minä tunsin myös sellaisen ex-pariskunnan, jossa vaimo halusi lasta, mies oli jyrkästi sitä vastaan. Nainen otti eron ja hankki lapsen uuden miehen kanssa. Erikoinen juonenkäänne kuitenkin on, että myös mies hankki heti lapsen uuden tyttöystävän kanssa. Ja vielä nopeammin kuin nainen. Siis mieli muuttui ihan täysin muutaman kuukauden sisällä erosta.

En ikinä tajua, mikä järki tuollaisissa tapauksissa on. Ehkä sitten mies ei vaan nähnyt sitä ex-vaimoaan "lopullisena" vaimonaan, sopivana perheen perustamiseen tai jotain.

Vierailija
18/27 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omakohtaista kokemusta, mutta yksi pariskunta ei saanut yhdessä lapsia vuosien yrittämisellä ja päätti siksi naisen aloitteesta erota. Nainen sai helposti tai siis pian lapsen uuden miehen kanssa. Mies sai vähän vaikeammin uuden naisensa kanssa lapsia. Mies kyllä sai alulle raskauksia, mutta ne menivät herkästi kesken sekä ensimmäisen että seuraavan naisen kanssa. Lopulta saivat kaksi elävänä syntynyttä lasta. Happy end jokaiselle!

Vierailija
19/27 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi 12v jälkeen. Ei hakenut muualta äitiä lapsilleen, joten lapsettomaksi jäi. Ei olisi pitänyt jatkaa, aivan paskaa.

Vierailija
20/27 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama. En tajua miten aikoinaan olin niin löysä että hädissään annoin periksi.

Noh, mun elämä meni nyt näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi