29-vuotias kolmen lapsen äiti Hinni kohtaa törkeää kohtelua kadulla En ikipäivänä olisi odottanut
Tällaisia kommentit ovat
Hinni kertoo olleensa noin vuosi sitten bussissa keskimmäisen lapsensa kanssa, kun tuntematon mies alkoi haukkua häntä.
Hän sanoi, kuinka ruman näköinen ihminen olen ja miten tuollaisella ihmisellä voi olla lapsia, että se on oksettavaa, kertoo Hinni.
Siinä hetkessä tyttöni sanoi, että noin ei saa kenellekään puhua. Että tuo on todella ilkeää ja sinun täytyy pyytää äidiltäni anteeksi.
Kaikki bussissa olijat alkoivat taputtaa tytölle, ja mies jäi seuraavalla bussipysäkillä pois nolostuneen oloisena.
https://www.iltalehti.fi/keho/a/ea22cf86-255b-42e4-a0f9-9daeddcb676a
Kommentit (342)
Tällaiset huutelijat ja nettikommentoijatkin tartuttavat kiusaamisasenteensa lapsiinsakin. Todennäköisesti he kommentoivat omien lastensa kuullen vaikkapa televisiossa näkemiensä ihmisten ulkonäköä, puhetyyliä tai mitä tahansa epärelevanttia ivalliseen sävyyn. Sellainen asenne on tosi myrkyllinen.
Tietyistä ihmisestä oikein huokuu sellainen, että ne odottaa kieli pitkällä että mitähän pilkkaavaa tästäkin jutusta voisi sanoa. Mitä luulette että tällaisten ihmisten lapsista tulee? Niistä tulee sellaisia takapenkin poikia ja tyttöjä, jotka kyseenalaistaa kaiken mitä opettaja sanoo, etsii porukalla pilkattavaa muista, ja ovat myös sisimmissään erittäin epävarmoja koska löytävät kyllä ne epäkohdat myös itsessään, vaikka yrittävätkin ne peittää muita pilkkaamalla. Ihan vanhempiensa tai muiden huonojen roolimallien kaltaisia siis. Kiusaajia, joilla on oikeasti itselläänkin paha olla. Kuten kaikilla huutelijoilla ja kommentoijilla.
Tää tatuoitu äiti on sata kertaa parempi kasvattaja lapsilleen kuin kuka tahansa netissä tai oikeassa elämässä toisia pilkkaava. Hän kasvattaa oikeaan suuntaan, pilkkaajat aivan väärään suuntaan. Kyllä lapset aistii jos vanhemmat suhtautuu toisiin ihmisiin negatiivisesti täysin ilman syytä, ja usein omaksuu sen saman suhtautumistavan itsekin.
Toivottavasti Hinni muistaa kunnioituksen, kun kohtaa itse lihavia, vammaisia, konservatiivisia ja ties mitä ihmisiä. Hän varmasti muistaa aina itse puhua kunnioittavasti muista.
Kai noilla penskoillakin on jo jotain tatuointeja?
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset huutelijat ja nettikommentoijatkin tartuttavat kiusaamisasenteensa lapsiinsakin. Todennäköisesti he kommentoivat omien lastensa kuullen vaikkapa televisiossa näkemiensä ihmisten ulkonäköä, puhetyyliä tai mitä tahansa epärelevanttia ivalliseen sävyyn. Sellainen asenne on tosi myrkyllinen.
Tietyistä ihmisestä oikein huokuu sellainen, että ne odottaa kieli pitkällä että mitähän pilkkaavaa tästäkin jutusta voisi sanoa. Mitä luulette että tällaisten ihmisten lapsista tulee? Niistä tulee sellaisia takapenkin poikia ja tyttöjä, jotka kyseenalaistaa kaiken mitä opettaja sanoo, etsii porukalla pilkattavaa muista, ja ovat myös sisimmissään erittäin epävarmoja koska löytävät kyllä ne epäkohdat myös itsessään, vaikka yrittävätkin ne peittää muita pilkkaamalla. Ihan vanhempiensa tai muiden huonojen roolimallien kaltaisia siis. Kiusaajia, joilla on oikeasti itselläänkin paha olla. Kuten kaikilla huutelijoilla ja kommentoijilla.
Sulla taitaa itselläsikin olla paljon tatuointeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinnillä ei taida olla ihan kaikki muumit laaksossa. Kuinka typerä pitää ihmisen olla että tatuoi itsensä noin rumaksi.
Ja sitten vielä ihmettelee kommentointia.
Ihanko oikeasti pidät itseäsi "kaikki muumit laaksossa" tyyppinä? Pysähdy hetkeksi, oikeastiko? Sinä joka arvostelet täysin tuntematonta ihmistä hänen ulkonäön vuoksi. Sanot rumaksi. Sanot, että rumat kommentoinnit on ihan odotettuja.
Millä oikeudella sä sanot niin? Kuka sinusta teki ylimmän tuomarin?
Jokainen tajuaa että koulukiusaaminen ja somekiusaaminen on väärin ja johtaa itsemurhiin ja murhiinkin. Mutta tuollainen sitten on ok, aikuisetko voi toisiaan haukkua ja kiusata? Eipä logiikkaa näy, arvon "kaikki muumit laaksossa".
Tälläistä tyyppiä sietääkin arvostella,ei se ainakaan terve voi olla henkisesti.ja kyllä,tatuoinneilla itsensä pilannut on ruma.-eri
Ai sietää. Miksi? Mitä siitä saat?
Onko sulla selkärankaa arvostella niin että oma naama ja omat "todisteet mt-terveydestä" näkyy? Vai löytyykö diagnooseja? Tai missititteleitä? Oletko yhtään missään asiassa oikeasti HYVÄ?
- ittu että ihmiset luulee itsestään jotain. Miten kehtaa arvostella muita, aivan kuin itse olisi joku täydellisyys?
Vierailija kirjoitti:
Hänpä onkin malliaäiti ja roolimalli vasta onkin!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Hinni muistaa kunnioituksen, kun kohtaa itse lihavia, vammaisia, konservatiivisia ja ties mitä ihmisiä. Hän varmasti muistaa aina itse puhua kunnioittavasti muista.
Miksei muistaisi? Sinäkin olet niitä lampaita, jotka kuvittelee että "oikeutetaan yhden kiusaaminen sillä, että sekin varmasti kiusaisi muita" .
Entäpä jos tuo Hinni ei kiusaa, ketään? Miten oikeutat kiusaamisen sitten? Ai niin, se on RUMA jonkun mielestä. Vielä kun joku osaisi aukottomasti perustella, miten sillä OIKEUTETAAN kiusaaminen? Osaatko sinä perustella, miksi on ok kiusata tätä Hinniä?
Aikuiset ihmiset, jumala-ta.
Lapset joutuvat puolustamaan äitiään. Mitenköhän muutaman vuoden päästä, kun vanhin alkaa tulla murrosikään? Alkaako itse ottaa tatskoja vai tuleeko vastareaktio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietyistä ihmisestä oikein huokuu sellainen, että ne odottaa kieli pitkällä että mitähän pilkkaavaa tästäkin jutusta voisi sanoa. Mitä luulette että tällaisten ihmisten lapsista tulee? Niistä tulee sellaisia takapenkin poikia ja tyttöjä, jotka kyseenalaistaa kaiken mitä opettaja sanoo, etsii porukalla pilkattavaa muista, ja ovat myös sisimmissään erittäin epävarmoja koska löytävät kyllä ne epäkohdat myös itsessään, vaikka yrittävätkin ne peittää muita pilkkaamalla. Ihan vanhempiensa tai muiden huonojen roolimallien kaltaisia siis. Kiusaajia, joilla on oikeasti itselläänkin paha oll
Sulla taitaa itselläsikin olla paljon tatuointeja?
Että jos vastustaa kiusaamista, ja pitää vastenmielisenä tätä lynkkaysketjua, täytyy olla tatuoitu? Täällä on harvinaisen ontuvaa logiikkaa tässä ketjussa.
- eri
Hinnin Instagram-tilin teema on "Luonnollinen hyvinvointi". Ei tana, ei tuollaista voi keksiä. :D :D :D
Lisäksi mietelauseita "Healing mind & body - one tattoo at a time". No nuo nuppivaivat arvasikin.
Löytyy etu- ja sukunimellä hakiessa välittömästi, molemmat tarjottiin artikkelIssa.
Vladimir Franz on tsekkiläinen teatteri- ja oopperasäveltäjä. Franz oli ehdolla vuoden 2013 presidentinvaaleissa. Franzin ihosta noin 90 prosenttia on tatuoitu. Hän toimii opettajana Prahan elokuva-akatemiassa.
En minä kiusaa ketään, minä olen kauhuissani siitä miksi media tunkee tällaista silmillemme! Tämä on siis minun mielipiteeni!
On se hyvä että tämä tietty kansanosa merkitsee itsensä niin osaa varoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei muistaisi? Sinäkin olet niitä lampaita, jotka kuvittelee että "oikeutetaan yhden kiusaaminen sillä, että sekin varmasti kiusaisi muita" .
Entäpä jos tuo Hinni ei kiusaa, ketään? Miten oikeutat kiusaamisen sitten? Ai niin, se on RUMA jonkun mielestä. Vielä kun joku osaisi aukottomasti perustella, miten sillä OIKEUTETAAN kiusaaminen? Osaatko sinä perustella, miksi on ok kiusata tätä Hinniä?
Aikuiset ihmiset, jumala-ta.
Kenelle oikein kuvittelet puhuvasi? Luin ketjun läpi, kommentoin kerran yllä olevalla kommentilla, ja sekosit täysin. Bää bää vaan sun lammasjutuillesi. Vaikutat oikein kunnon kiusaajalta.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla niin vaikeaa antaa ihmisten olla?
Jokainen on sellainen kuin on ja tekee omaa ulkonäköään koskevat valintansa itse.
Kaikenlainen kommentointi ja arvostelu, saati suoranainen solvaaminen, on törkeää.
En tiedä, mutta niin kuitenkin tapahtuu ja se tulisi ottaa huomioon samoin kun ylittää tietä, pitää katsoa tuleeko autoja ja pysähtyykö ne. Missä pumpulissa ihmiset elää kin nämä tuottaa niin suuria vaikeuksia?
Olipa ihanan hyvin kasvatettu lapsi.
Laittanut naamansa pakanamaan kartaksi ja vinkuu kun ihmiset eivät ihastele. Kiesus. Ollee myös latvakakkonen!
Vierailija kirjoitti:
Olipa ihanan hyvin kasvatettu lapsi.
Ja sitten Hinni päästi kissan ulos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen nimi on Hinni? Kuka haluaa olla Hinni?
Luultavasti taiteilijanimi.
Hinni Huomiohuor...
Minä en syö paikoissa joissa kokilla on tatuoinnit enkä halua että tatuoitu tarjoilija tuo minulle ruokani.