Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

29-vuotias kolmen lapsen äiti Hinni kohtaa törkeää kohtelua kadulla En ikipäivänä olisi odottanut

Vierailija
15.09.2025 |

Tällaisia kommentit ovat

Hinni kertoo olleensa noin vuosi sitten bussissa keskimmäisen lapsensa kanssa, kun tuntematon mies alkoi haukkua häntä.

Hän sanoi, kuinka ruman näköinen ihminen olen ja miten tuollaisella ihmisellä voi olla lapsia, että se on oksettavaa, kertoo Hinni.

Siinä hetkessä tyttöni sanoi, että noin ei saa kenellekään puhua. Että tuo on todella ilkeää ja sinun täytyy pyytää äidiltäni anteeksi.

Kaikki bussissa olijat alkoivat taputtaa tytölle, ja mies jäi seuraavalla bussipysäkillä pois nolostuneen oloisena.

https://www.iltalehti.fi/keho/a/ea22cf86-255b-42e4-a0f9-9daeddcb676a

Kommentit (342)

Vierailija
341/342 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Hinni muistaa kunnioituksen, kun kohtaa itse lihavia, vammaisia, konservatiivisia ja ties mitä ihmisiä. Hän varmasti muistaa aina itse puhua kunnioittavasti muista.

Miksei muistaisi? Sinäkin olet niitä lampaita, jotka kuvittelee että "oikeutetaan yhden kiusaaminen sillä, että sekin varmasti kiusaisi muita" .

Entäpä jos tuo Hinni ei kiusaa, ketään? Miten oikeutat kiusaamisen sitten? Ai niin, se on RUMA jonkun mielestä. Vielä kun joku osaisi aukottomasti perustella, miten sillä OIKEUTETAAN kiusaaminen? Osaatko sinä perustella, miksi on ok kiusata tätä Hinniä? 

Aikuiset ihmiset, jumala-ta. 

Kenelle oikein kuvittelet puhuvasi? Luin ketjun läpi,  kommentoin kerran yllä olevalla kommentilla, ja sekosit täysin. Bää bää vaan sun lammasjutuillesi. Va

Sillä ei ole mitään väliä miten monta kertaa JUURI SINÄ olet kommentoinut, SINÄ yksilönä et ole tässä asian ydin. Ainoassakaan viestissä, ei tuossakaan, ei ole sinulta mitään puumerkkiä tai nimimerkkiä. Pointti oli se, että kommenttisi sisältö oli samanlainen kuin ketjun 90% muidenkin kommenttien sisältö, eli mukana Hinnin haukkumisessa kuten sadat muutkin = eli osa lammaslaumaa. 

Vierailija
342/342 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ihmisellä olla enää tyhmempää nimeä kuin HINNI! Ei tuhannen pieksut, Hinni. Hinni. Älä sano nimeäsi seksin aikana, katoaa halut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla