29-vuotias kolmen lapsen äiti Hinni kohtaa törkeää kohtelua kadulla En ikipäivänä olisi odottanut
Tällaisia kommentit ovat
Hinni kertoo olleensa noin vuosi sitten bussissa keskimmäisen lapsensa kanssa, kun tuntematon mies alkoi haukkua häntä.
Hän sanoi, kuinka ruman näköinen ihminen olen ja miten tuollaisella ihmisellä voi olla lapsia, että se on oksettavaa, kertoo Hinni.
Siinä hetkessä tyttöni sanoi, että noin ei saa kenellekään puhua. Että tuo on todella ilkeää ja sinun täytyy pyytää äidiltäni anteeksi.
Kaikki bussissa olijat alkoivat taputtaa tytölle, ja mies jäi seuraavalla bussipysäkillä pois nolostuneen oloisena.
https://www.iltalehti.fi/keho/a/ea22cf86-255b-42e4-a0f9-9daeddcb676a
Kommentit (342)
Hinni! Voi kristus mikä nimi! Miten tuollaisen nimen kanssa on pystynyt elämään 29-vuotiaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka itse en ole tatskojen fani millään tavalla, mutta ei kävisi edes mielessä mennä huutelemaan jollekin, että hei näytätpä rumalta. Missä on ihmisten käytöstavat? Varmaan nämä huutelijatkin ottaisivat itseensä, jos joku kävisi heitä haukkumassa?
Eihän normaalit ihmiset huuhtele toisilleen mitään. Joskus olen hätkähtänyt, kun olen nähnyt kokonaan tatuidun. Ei tulisi mieleenkään sanoa mitään. Ajattelin vain mielessäni, että miksi ihmeessä tehnyt noin. Nämä huutelijat on varmasti niitä jotka voivat sanoa kelle tahansa vähänkin huomiota herättävälle jotain. Yleensä jotain alkoholisoituneita tai muissa aineissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka itse en ole tatskojen fani millään tavalla, mutta ei kävisi edes mielessä mennä huutelemaan jollekin, että hei näytätpä rumalta. Missä on ihmisten käytöstavat? Varmaan nämä huutelijatkin ottaisivat itseensä, jos joku kävisi heitä haukkumassa?
Eihän normaalit ihmiset huuhtele toisilleen mitään. Joskus olen hätkähtänyt, kun olen nähnyt kokonaan tatuidun. Ei tulisi mieleenkään sanoa mitään. Ajattelin vain mielessäni, että miksi ihmeessä tehnyt noin. Nämä huutelijat on varmasti niitä jotka voivat sanoa kelle tahansa vähänkin huomiota herättävälle jotain. Yleensä jotain alkoholisoituneita tai muissa aineissa.
Nimenomaan. Ne hörhöt jotka huutelevat, huutelevat kenelle tahansa. Minulla ei ole yhtään tatuointia ja olen maailman tylsimmän näköinen ja supertylsästi pukeutunut ihminen. Silti olen monta kertaa saanut känniääliöiltä kommenttia esim. isoista rinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Hinnillä ei taida olla ihan kaikki muumit laaksossa. Kuinka typerä pitää ihmisen olla että tatuoi itsensä noin rumaksi.
Ja sitten vielä ihmettelee kommentointia.
Ihanko oikeasti pidät itseäsi "kaikki muumit laaksossa" tyyppinä? Pysähdy hetkeksi, oikeastiko? Sinä joka arvostelet täysin tuntematonta ihmistä hänen ulkonäön vuoksi. Sanot rumaksi. Sanot, että rumat kommentoinnit on ihan odotettuja.
Millä oikeudella sä sanot niin? Kuka sinusta teki ylimmän tuomarin?
Jokainen tajuaa että koulukiusaaminen ja somekiusaaminen on väärin ja johtaa itsemurhiin ja murhiinkin. Mutta tuollainen sitten on ok, aikuisetko voi toisiaan haukkua ja kiusata? Eipä logiikkaa näy, arvon "kaikki muumit laaksossa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vaikka itse en ole tatskojen fani millään tavalla, mutta ei kävisi edes mielessä mennä huutelemaan jollekin, että hei näytätpä rumalta. Missä on ihmisten käytöstavat? Varmaan nämä huutelijatkin ottaisivat itseensä, jos joku kävisi heitä haukkumassa?
Ei kukaan huutele vieraalle yhtään mitään, tosi pöllyssä oleva luulee näkevänsä näkyjä. Jos näkisin tämän kuvatuksen kadulla lastensa kanssa, en puhkeaisi suosionosoituksiin ja se saattaisi jtyrkkyä raivostuttaa.
Eiköhän kaikki ole molemminpuolista inhoa, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Mikä ihmeen nimi on Hinni? Kuka haluaa olla Hinni?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen nimi on Hinni? Kuka haluaa olla Hinni?
Luultavasti taiteilijanimi.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei aukoisi päätään tatuoidulle äijälle.
Mutta pienten lasten äidille kyllä. Ihan sairasta.
Ei niillä ihmisillä ole "paha olla" kuten jutussa arveltiin, vaan heillä on sairas tarve alistaa ja kuvitella olevansa mahtavampi. Vieläpä joku jolla lapset mukana, ne tietää ettei se tule käymään päälle. Yhtään isommalleen eivät uskalla kettuilla.
Ai miten niin? Just viime viikolla yks velkanen naamatatuoitu parimetrinen pelle makso velkojansa pitkän kaavan mukaan Oulun seudulla:). Naamatatuoinnit on yksinkertaisesti säälittäviä, kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinnillä ei taida olla ihan kaikki muumit laaksossa. Kuinka typerä pitää ihmisen olla että tatuoi itsensä noin rumaksi.
Ja sitten vielä ihmettelee kommentointia.
Ihanko oikeasti pidät itseäsi "kaikki muumit laaksossa" tyyppinä? Pysähdy hetkeksi, oikeastiko? Sinä joka arvostelet täysin tuntematonta ihmistä hänen ulkonäön vuoksi. Sanot rumaksi. Sanot, että rumat kommentoinnit on ihan odotettuja.
Millä oikeudella sä sanot niin? Kuka sinusta teki ylimmän tuomarin?
Jokainen tajuaa että koulukiusaaminen ja somekiusaaminen on väärin ja johtaa itsemurhiin ja murhiinkin. Mutta tuollainen sitten on ok, aikuisetko voi toisiaan haukkua ja kiusata? Eipä logiikkaa näy, arvon "kaikki muumit laaksossa".
Tälläistä tyyppiä sietääkin arvostella,ei se ainakaan terve voi olla henkisesti.ja kyllä,tatuoinneilla itsensä pilannut on ruma.-eri
Vierailija kirjoitti:
Nää tuntemattomille huutelijat ovat niitä jotka saavat snägärijonossa turpaansa auottuaan väärälle henkilölle, mutta eivät vielä senkään jälkeen ymmärrä omassa käytöksessään mitään vikaa. Mikä lie akuutti kuolemantoive vaivaa.
Snägärijonossa huutelija on vähän sama kun tämä Hinni. Siinä tietoisesti otetaan riski että jotain tapahtuu. Kukaan järkevä ei tatuoi naamaansa ja ihmettele että joku kommentoi. Kukaan järkevä ei ala aukomaan turpaansa snägärillä. Se että teko on väärin, ei poista sitä että yleensä uhri pystyy omalla toiminnallaan ennaltaehkäisemään tapahtumia. Kun ylittää suojatien, on viisasta katsoa tuleeko autoja, eikä kääntää selkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karseen näköinen. Kun tekee itsestään työn näköisen, niin tottakai saa arvostella! Yhtäläillä voin sanoa autosta että se on karsee. Tatuoinnit ovat karseita ja on aivan oma valinta ottaako niitä vai ei.
Miksi muuten lapset eivät saa piirtää joka päivä tussilla naamaansa täyteen?
Normaaliälyinen ihminen osaa käyttäytyä eikä mene aukomaan päätään tuntemattomille heidä ulkonäöstään olivat he siitä mitä mieltä tahansa.
Tämä! Tatuointeja huomattavasti nolompaa on se, että aikuinen ihminen ei osaa käyttäytyä. Antaa kyllä äärettömän vajaaälyisen kuvan, jos ihminen päästää suustaan ihan kaiken, mitä ajattelee.
Naamatatuointi antaa koko ajan vajaaälyisen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Ne hörhöt jotka huutelevat, huutelevat kenelle tahansa. Minulla ei ole yhtään tatuointia ja olen maailman tylsimmän näköinen ja supertylsästi pukeutunut ihminen. Si
Minulle ollaan huudeltu pakenevasta hiusrajasta. Ei silti ole tullut mielenkään mennä mankumaan lehteen että naiset kiusaa. Tässä on vielä se ero että minä en ole valinnut hiusrajaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Ne hörhöt jotka huutelevat, huutelevat kenelle tahansa. Minulla ei ole yhtään tatuointia ja olen maailman tylsimmän näköinen ja supertylsästi pukeutunut ihminen. Si
Hinniin ei saa kiinnittää huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei aukoisi päätään tatuoidulle äijälle.
Mutta pienten lasten äidille kyllä. Ihan sairasta.
Ei niillä ihmisillä ole "paha olla" kuten jutussa arveltiin, vaan heillä on sairas tarve alistaa ja kuvitella olevansa mahtavampi. Vieläpä joku jolla lapset mukana, ne tietää ettei se tule käymään päälle. Yhtään isommalleen eivät uskalla kettuilla.
Ai miten niin? Just viime viikolla yks velkanen naamatatuoitu parimetrinen pelle makso velkojansa pitkän kaavan mukaan Oulun seudulla:). Naamatatuoinnit on yksinkertaisesti säälittäviä, kaikilla.
Tämä. Älykkyyden puutteen näkee siitä jos tatuoi naamansa. Näkee sen tatuoinneistakin, mutta naamatatuointi osoittaa täydellistä harkintakyvyn puutetta.
Kun tuo itsensä tatuoinneillaan julkisuuteen, niin kyllä voin arvostella aivan hyvällä omallatunnolla. Tatuoin naamani huomionhakuisuuttani jaa tulin itkemään siitä huomista joka minua ei miellytä. Vai onko niin ettei yksikään ihminen ole kehunut tatuointeja ja se harmittaa?
Vierailija kirjoitti:
Oikeassahan mies oli, mutta ei olisi saanut sanoa.
Kyllähän liikenteessä on kaikenlaista väkeä, eikä kaikilta voi vaatia täsmälleen samoja standardeja. Samaa sarjaa on tavallaan tatuoidut hinnitkin, jotka vuoden päästä kontaktoi iltalehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karseen näköinen. Kun tekee itsestään työn näköisen, niin tottakai saa arvostella! Yhtäläillä voin sanoa autosta että se on karsee. Tatuoinnit ovat karseita ja on aivan oma valinta ottaako niitä vai ei.
Miksi muuten lapset eivät saa piirtää joka päivä tussilla naamaansa täyteen?
Normaaliälyinen ihminen osaa käyttäytyä eikä mene aukomaan päätään tuntemattomille heidä ulkonäöstään olivat he siitä mitä mieltä tahansa.
Tämä! Tatuointeja huomattavasti nolompaa on se, että aikuinen ihminen ei osaa käyttäytyä. Antaa kyllä äärettömän vajaaälyisen kuvan, jos ihminen päästää suustaan ihan kaiken, mitä ajattelee.
Naamatatuointi antaa koko ajan
Jos ei se tatuointi niin se, että "ei olisi ikinä uskonut" saamaansa huomiota. Soopaa ellei ole tosiaan vammanen.
''Moni kehuu hänen tatuointejaan, ja lapset saattavat ihmetellä niitä hyväntahtoisesti. Se ei haittaa Hinniä ollenkaan''. Hinni siis valitsee mikä palaite käy ja kun saa huonoa palautetta, niin Hinni itkee asiasta lehdessä. Miksi tästä tehdään lehtijuttu?
Minusta noi koko kropan täyttävät tatuoinnit ovat ällöttäviä ja jo koko käsivarren täyttäväkin sitä on. No siinä saa melanomat hyvin kehittyä, kun ei niitä erota moisen värityksen alta. Joten tatuoinnit voi olla kuolemaksi. Sitä saa mitä tilaa.