Miksi niin monelle on vaikeaa myöntää, ettei löydä kumppania, koska ei tyydy tasoiseensa seuraan?
Minä olen ainakin tullut siihen tulokseen, että näin on omalla kohdallani asia. Kyllä minusta kiinnostutaan, mutta minä en kiinnostu heistä. Mutta minusta ei kiinnostu ne, joista taas itse kiinnostun. Eiköhän tämä ole suoraa seurausta siitä, että tavoittelen siis tasoani parempaa. Miksi loppujaan niin monelle asia on vaikeaa myöntää, vaan keksitään muita erinäisiä tekosyitä huonosta tuurista lähtien?
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Olen kolmekymppinen mies, diplomi-insinööri. Ei lapsia, hyvä työ, omistusasunto, treenaan pari kertaa viikossa, ei velkoja. Komeaksikin kehuttu. Tämän palstan perusteella voisin luulla, että tällaiselle miehelle olisi kysyntää. Mutta en ole enää kiinnostunut tapaamaan ns. "vahvoja naisia", joilla on valmis elämä, lapset, entinen mies ja kolme stressiä taustalla.
Olen huomannut, että näissä tilanteissa olen aina vain resurssi. Mukava, kiltti ja "tasapainoinen" mies, jonka tehtävänä on täyttää sitä reikää, joka elämässä jäi, kun se varsinainen amismies rakkaus lähti menemään. Ei kiitos.
En ole tukihenkilö. En tarvitse mitään bonuslapsia. En halua tulla verratuksi siihen entiseen mieheen tai kuulla, miten hyvin nainen pärjää yksin, mutta "ois silti kiva että joku välillä vie roskat".
En ole katkera. En vihaa naisia. Mutta en aio myöskään tyytyä siihen, että oma elämäni pitää rakentaa jonkun muun vanhoista paloista.
Jos se tekee musta itsekeskeisen tai pinnallisen, olkoon niin. Mutta mieluummin oleb yksin kuin väkisin osana jonkun toisen elämän jatko-osaa.
Hyvää pohdintaa. Perustelut hyvin näkemyksesi.
En tiedä, moni tuntuu tavoittelevan jotenkin vääriä tyyppejä. Sitten itketään kun mies pettää tai jättää. Onhan nuo jo helposti ennustettavissa jos katselee sen henkilön profiilia josta on kiinnostunut. Että näkyykö niitä "red flaggejä" jo kun kiinnostuu toisen ulkoisesta habituksesta. Pystynkö pitämään tämän ns. saaliin itselläni vai onkohan tuo tyyppi jolla vientiä riittää tms. Kyllä sen aika pitkälti hahmottaa. Turha itkeä sitten jos hakee vain tiettyjä piirteitä ja red flagit liehuu salossa niin kun tulee petetyksi ja jätetyksi.
No minä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 67 eri miehen kanssa. Heistä n. 3/4 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. Se 1/4, jolle minä annoin pakit, osa oli ihan outoja tai sitten ei vaan synkannut riittävästi.
Kyse tuskin on mistään mystisistä tasoista vaan ihan vaan siitä, että juuri teidän kahden välillä ei ollut kemiaa.
Itse olen nuorempana ollut ihastunut moneen itseäni alemmalla tasolla olevaan mieheen, mutta en saanut vastakaikua.
Kyseessä on kuitenkin aina kaksi yksilöä, joilla on omat mieltymyksensä.
ja missähän tuon oman tasonsa voisi käydä mitauttamassa? Entä missä voisi käydä sitte tarkastutttamassa pian mahd. ihastuksensa tason?
Vierailija kirjoitti:
ja missähän tuon oman tasonsa voisi käydä mitauttamassa? Entä missä voisi käydä sitte tarkastutttamassa pian mahd. ihastuksensa tason?
Deittisovelluksissa se on helpointa.
Saat sen mitattua siten että jos olet mies niin laitat tykkäyksiä ja aloitat keskustelemaan naisille.
Tulet nopeasti huomaamaan tiettyjä lainalaisuuksia että pullukka nainen keskustelee ja hoikka nainen ei keskustele.
Yksinhuoltajanainen keskustelee, lapseton nainen ei keskustele.
Sitten vain grindaat niitä sovelluksia kunnes löydät vastakaikua hoikalta lapsettomalta naiselta ja otat näteimmän/älykkäimmän minkä voit saada.
Ap on laittanut mutkat suoriksi ja päättänyt, että kumpaanin löytymättömyyteen on olemassa vain yksi syy. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen korkeakoulutettu ja pidän huolta ulkonäöstäni, mutta en ole persoonallisuudeltani perusbeibe, joten jään lopulta aina lehdellä soittelemaan. Alkuja paljon, mutta homma tyssää aina johonkin. Ei minusta ole mikään varsinainen tasojuttu. Pääosin omantasoisia tyyppejä ne on kaikki olleet, muutama jopa alle ja nehän ne vasta liukkaasti onkin lähteneet.
Ongelma viittaisi feminiinisyyden puutteeseen.
M
Huokaus. Taas yksi mies, jolle feminiinisyys = tylsä, keskiverto. Ja sitten toitotetaan kuinka naisten kanssa ei jaksa olla kuin sen takia että seksiä saa. Kuinka mielikuvitukseton sitä voi ihminen olla?
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat sen mitattua siten että jos olet mies niin laitat tykkäyksiä ja aloitat keskustelemaan naisille.
Tulet nopeasti huomaamaan tiettyjä lainalaisuuksia että pullukka nainen keskustelee ja hoikka nainen ei keskustele.
Sitten vain grindaat niitä sovelluksia kunnes löydät vastakaikua hoikalta lapsettomalta naiselta ja otat näteimmän/älykkäimmän minkä voit saada.
Outoa En ole huomannut omalla kohdallani tuollaisia lainalaisuuksia. En ainakaan niin paljon, että voisin niistä vetää mitään johtopäätöstä omasta tasostani tai tasottomuudestani.
Minun kohdallani iso ongelma on, että olen rumahko (joskin normaalipainoinen) nainen. Muut mittarikriteerit ovat ihan ok - olen akateemisesti koulutettu, tulotaso on keskimääräistä korkeampi, minua kuvaillaan keskustelukykyiseksi, mukavaksi ja hauskaksi. Mutta miesten mielenkiinto ei oikein pääse edes heräämään, koska ulkonäköni on mitä on. Luulen, että jos olisin mies, niin naisten parissa olisin suositumpi kuin mitä näin päin.
Ollessani treffipalstoilla kuvan kera minua lähestyy lähinnä sellaiset miehet, joita kai kuvaillaan alemman tason miehiksi. On syrjäytyneitä, päihdeongelmaisia, sosiaalisesti liian kömpelöitä. Jälkimmäisille olen antanut mahdollisuuden, mutta jos ihminen ei "tunnu omalta", niin turha tuollaista on jatkaa. Joskus olen ollut palstoilla ilman kuvaa pelkästään tekstillä. Tuolloin olen saanut viestejä ns. normaalitasoisilta miehiltä. Siis sellaisilta, jotka ovat elämässä kiinni, huumoria löytyy ja älyä ja innostustakin. Pituus, koulutus ja tulotaso ovat sinällään minulle sivuseikkoja, tosin sen verran kranttu olen, että toivon miehen kykenevän elättämään itsensä. Mutta sitten kun on aika vaihtaa kuvia, miesten kiinnostus katoaa. Osa vain häviää, osa ilmoittaa, että ei kiitos. Ja edeltävästi olen tosiaan ollut mukava, fiksu ja hauska heidän mielestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kuitenkin muistaa, että hoikallakin täytyy hyvät tissit olla.
jaa,niin se on!naiset olettavat olevansa joitain niin hehkeitä,ja nuorekkaita,y.m.et heillä on valinnanvaraa vaikka kuinka!?esim suomi 24 -treffipalstalla jokainen 60,70 vuotias ikääntynyt nainen on olevinaan "nuorekas"?kummallista on ?Turun alue
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kuitenkin muistaa, että hoikallakin täytyy hyvät tissit olla.
Jos olet sama, joka antoi minulle yllä kerrotut ohjeet, millä selvittää omaa tasoaan, niin et vaikuta itse kovin tasokkaalta jos sinulle naisen tasoon tai tasottomuuteen vaikuttaa kovinkin se millaiset rinnat hänellä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa eli läski yh on alemman tason nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa eli läski yh on alemman tason nainen?
Tai hoikka pieni rintainen tohtorisnainen....
Tutkaile niitä jotka kiinnostuvat sinusta. Näet niissä oman tasosi.
Vierailija kirjoitti:
Olen kolmekymppinen mies, diplomi-insinööri. Ei lapsia, hyvä työ, omistusasunto, treenaan pari kertaa viikossa, ei velkoja. Komeaksikin kehuttu. Tämän palstan perusteella voisin luulla, että tällaiselle miehelle olisi kysyntää. Mutta en ole enää kiinnostunut tapaamaan ns. "vahvoja naisia", joilla on valmis elämä, lapset, entinen mies ja kolme stressiä taustalla.
Olen huomannut, että näissä tilanteissa olen aina vain resurssi. Mukava, kiltti ja "tasapainoinen" mies, jonka tehtävänä on täyttää sitä reikää, joka elämässä jäi, kun se varsinainen amismies rakkaus lähti menemään. Ei kiitos.
En ole tukihenkilö. En tarvitse mitään bonuslapsia. En halua tulla verratuksi siihen entiseen mieheen tai kuulla, miten hyvin nainen pärjää yksin, mutta "ois silti kiva että joku välillä vie roskat".
En ole katkera. En vihaa naisia. Mutta en aio myöskään tyytyä siihen, että oma elämäni pitää rakentaa jonkun muun vanhoista paloista.
Jos se tekee musta itsekeskeisen tai pinnallisen, olkoon niin. Mutta mieluummin oleb yksin kuin väkisin osana jonkun toisen elämän jatko-osaa.
Varmaan masturboit paljon inseli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole katkera. En vihaa naisia. Mutta en aio myöskään tyytyä siihen, että oma elämäni pitää rakentaa jonkunTämä menee vähän ohi aiheen, mutta en naisena ymmärrä miksi jotkut ovat niin ylpeitä omistusasunnostaan. Mitä iloa siitä pitäisi olla deittaillessa?
Kyllähän tuolla tuntuu iso merkitys olevan naisille.
No kyllä minulle kelpaisi samankaltainen mies. On 2 lasta, jo teinejä. Yhteen ei tarvitse muuttaa ennenkuin lapset lähtee. Hoikka, nätti, huumorintajuinen, fiksu. Duunari, mieskin saa olla duunari, tai vaikka opiskelija. Kunhan jotain yrittää elämässään. Ei siis tarvitse olla lääkäri tms, kunhan on kuitenkin sivistynyt edes jollain tavalla. Saa juoda joskus, niin saatan itsekin tehdä kerran pari vuodessa.
Mitataanko se taso aina ulkonäössä, koska muutoinhan sitä ei edes tutustuta siihen mitä toinen on, eli äly ja koulutus ja tavat ja muut jäävät selvittämättä?