Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäpä Sinulle tänään mahtaa kuulua? Vol 2

Vierailija
14.09.2025 |

Saapi kertoa.

Edellinen pitkä ketju lukittiin, niin aloitetaan uusi.

Minä täällä loikoilen sohvalla ja mietin maailmanmenoa.

Kommentit (1931)

Vierailija
1861/1931 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä opin minäkin: Erikoismies esiintynyt myös naisena. Hevosketjussa ja piilaaksokeskustelussa. Taisi olla hienosti Special man

Useampi on tunnistanut tyypin eri ketjujen häiriköinnistä, kaipa on modelle siitä tuttu.

Useammat ilmiannot taas tänään, kauaa ei salattu yhteys enää toimi.

Jokuhan lateli pitkät tarinat tästä jaarikoitsijasta. Tunnettu tyyppi 'erikoisista' mielipiteistään. Mode valvoo. Vpn poistuu käytöstä.

En tunne tyyppiä, mutta tuo  sanonta "erikoisista mielipiteistään" kiinnitti huomion. Joku täällä ei siedä muitten mielipiteitä. Pyrkii rajoittamaan ja pakottamaan omalle linjalleen. Sama edellisessä ketjussa. Ihan asialliset mielipiteet voi olla vääriä. Kyllä sillä riidan saa aikaan. Outo mustavalkoajattelu ja muitten vainoaminen voisi loppua. 

Vierailija
1862/1931 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä opin minäkin: Erikoismies esiintynyt myös naisena. Hevosketjussa ja piilaaksokeskustelussa. Taisi olla hienosti Special man

Useampi on tunnistanut tyypin eri ketjujen häiriköinnistä, kaipa on modelle siitä tuttu.

Useammat ilmiannot taas tänään, kauaa ei salattu yhteys enää toimi.

Jokuhan lateli pitkät tarinat tästä jaarikoitsijasta. Tunnettu tyyppi 'erikoisista' mielipiteistään. Mode valvoo. Vpn poistuu käytöstä.

En tunne tyyppiä, mutta tuo  sanonta "erikoisista mielipiteistään" kiinnitti huomion. Joku täällä ei siedä muitten mielipiteitä. Pyrkii rajoittamaan ja pakottamaan omalle linjalleen. Sama edellisessä ketjussa. Ihan asialliset mielipiteet voi olla vääriä. Kyllä sillä riidan saa aikaan. Outo mustavalkoajattelu ja muitten vainoami

Naisvihaa ym 'erikoista' en tänne tahdo, tahdotko sitä? Tutustu tyyppiin toki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/1931 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki d-jankkaukset ilmiannettu

Vierailija
1864/1931 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku suositteli tutustumaan johonkin tyyppiin.

En halua kaivella kenenkään palsta- tai muuta historiaa tai arvuutella sukupuolta tai ammattia. 

Eihän sellainen ole oleellista. Tämähän on keskusteluketju. Miksi täällä ei vaan keskustella? 

Naisvihaa en ole pongannut. Miesvihaa kyllä. 

Vierailija
1865/1931 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taasko tämä outo jankkaaminen alkoi- mikä ihme siinä on että et osaa päästää irti tuosta d-maniastasi!?

Onpa elämäsi tyhjää.

Elämässä on niin paljon muutakin kun vain avaat silmäsi ja mielesi.

Huomenna ollaan jo helmikuussa, niinpä talven selkä alkaa taittua. 

Hohhoijaa. Kaikki muut on niin kyllästyneitä tuohon toistoon. Paha pakkomielle :(

Vierailija
1866/1931 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle joka muistutit että Felix ja Klara tulee kohta! On kyllä mainio sarja. Minä olen ihan tuohduksissani

Klaran puolesta- toivottavasti alkaa pitää puolensa paremmin!

1867/1931 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssassa maannut eilen ja tänään sängyssä.

Jouduin turvautumaan einesruokiin  koska en jaksa tehdä ruokaa kipeänä.

Join äsken tyrnimehua jos se vähän auttaisi.

Kiroiluttaa koska ihmiset tulivat tällä viikolla kipeänä töihin ja sairastuttivat omalla itsekyydellään puolet töistä flunssaan.

Olisivat saikuttaneet kunnolla.

ruoka oksettaa mutta pakko yrittää syödä edes vähän..

Vierailija
1868/1931 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on luvassa ennätyspakkasia, tarkoitus laittaa kaikki petivaatteet ja varsinkin patjat ulos muutamaksi tunniksi. Osa jäikin tuulettamatta kostean kesän takia. Oli niissä sitten pölypunkkeja tai ei, pakkasilma ainakin raikastaa. En tosin ole kyllä nähnyt missään enää juttuja näistä punkeista, lienevätkö sitten kovin haitallisia ollenkaan.

Vierailija
1869/1931 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos sinulle joka muistutit että Felix ja Klara tulee kohta! On kyllä mainio sarja. Minä olen ihan tuohduksissani

Minullakin unohtuu joskus katsoa. On loisrava sarja. Enää 2 jaksoa tämän jälkeen. Peukut Klaralle!

Vierailija
1870/1931 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin unohtuu joskus katsoa. On loisrava sarja. Enää 2 jaksoa tämän jälkeen. Peukut Klaralle!

Voi Klara ressu. Ei yhtään ilahtunut siivoustarvikkeista, vaikka oli hienosti paketoitu.

Vierailija
1871/1931 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne tuota Klara-sarjaa esittelytekstejä enempää, mutta vastapainoksi kannattaa katsoa Areenasta Berit - parempi mies. 

Siinä käsitellään täällä ketjussakin puhuttanutta nais/miesvihaa ja ongelmia, joita aiheutuu, jos miesten ja naisten maailmat karkaa liian kauaksi toisistaan. 

Miehet ja naiset tarvii toisiaan. Norjalaista tuotantoa.

Areenasta löytyy myös Queen of fucking everything -sarja, joka kahmi vinon pinon Emms-palkintoja. Loistava tulkinta siitä, miten arvaamatonta elämä on ja miten kovan paikan edessä oppii, kun joutuu oman mukavuusalueen ulkopuolelle.

Vierailija
1872/1931 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne tuota Klara-sarjaa esittelytekstejä enempää, mutta vastapainoksi kannattaa katsoa Areenasta Berit - parempi mies. 

Siinä käsitellään täällä ketjussakin puhuttanutta nais/miesvihaa ja ongelmia, joita aiheutuu, jos miesten ja naisten maailmat karkaa liian kauaksi toisistaan. 

Miehet ja naiset tarvii toisiaan. Norjalaista tuotantoa.

Areenasta löytyy myös Queen of fucking everything -sarja, joka kahmi vinon pinon Emms-palkintoja. Loistava tulkinta siitä, miten arvaamatonta elämä on ja miten kovan paikan edessä oppii, kun joutuu oman mukavuusalueen ulkopuolelle.

Korjaan itse Venla-palkintoja. Emmat menee musiikkipuolelle.

Vierailija
1873/1931 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisvihaa täällä ei ole ollut. Miesvihaa on ja on ollut. Doris jopa ajoi kaikki miehet pois ketjuista ja haukkui ja pilkkasi vielä lisäksi. Edelleen haukkuu jotain miestä koko ajan. Se on miesvihaa, joka on Sanomalla kielletty. Ketju lukitaankin sen vuoksi usein. 

Muut ei vihaa miehiä, vain doris!

Mä ainakin tykkään miehistä! 

Vierailija
1874/1931 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisvihaa täällä ei ole ollut. Miesvihaa on ja on ollut. Doris jopa ajoi kaikki miehet pois ketjuista ja haukkui ja pilkkasi vielä lisäksi. Edelleen haukkuu jotain miestä koko ajan. Se on miesvihaa, joka on Sanomalla kielletty. Ketju lukitaankin sen vuoksi usein. 

Olen nainen, mutta minua syytettiin naisvihasta, kun kirjoitin naisvaltaisten työyhteisöjen ilmapiiriongelmista. Se ei ollut sallittua, vaikka alalla työskentelevät puhuvat siitä yleisesti. 

Miehiä täällä saa ilmeisesti arvostella surutta. Kummaa, että jostain kirjoittajasta puhutaan miehenä. Tulee mieleen pelko miehiä kohtaan.

Mikä järki yleensä on mennä henkilökohtaisuuksiin? Yleensä pidetään osaamattomana sellaista, joka ei pysty keskustelemaan asialinjalla.

Vierailija
1875/1931 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa tota Dorista ollenkaan, en halua edes nähdä sen nimeä kirjoitettuna,,,, niin surumielinen olo on,.

Minun koirani nimi oli Doris ja minulle taas se tuo surullisen olon, kun täällä tuo nimi yhdistyy viesteihin missä kirjoitetaan jotain ikävää. Näin en haluaisi "yhdistää" koiraani noihin viesteihin. Samoin en pidä edes siitä, täällä nimi tulee jatkuvasti vastaan, koska silloin koirani on koko ajan mielessä täällä käydessä ja niinäkin hetkinä, kun en "jaksaisi" muistaa kuinka elämäni oli parempaa koirani eläessä. 

Vierailija
1876/1931 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän vaikuttaa henkisesti pahoin sairaalta. Ketju oli jo lukittu, miksi avattiin uudelleen. Psykoosi jatkuu samana. Hokee Deetā kuin transsissa.

Pyysin minäkin pakkomielteen vuoksi ketjun sulkua. Kymmeniä vainoharhaviestejä tänäänkin.

Vierailija
1877/1931 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa tota Dorista ollenkaan, en halua edes nähdä sen nimeä kirjoitettuna,,,, niin surumielinen olo on,.

Minun koirani nimi oli Doris ja minulle taas se tuo surullisen olon, kun täällä tuo nimi yhdistyy viesteihin missä kirjoitetaan jotain ikävää. Näin en haluaisi "yhdistää" koiraani noihin viesteihin. Samoin en pidä edes siitä, täällä nimi tulee jatkuvasti vastaan, koska silloin koirani on koko ajan mielessä täällä käydessä ja niinäkin hetkinä, kun en "jaksaisi" muistaa kuinka elämäni oli parempaa koirani eläessä. 

Tämä oli koskettava viesti. Pyydänkin nyt, että Doris-sanan käyttö ikävissä viesteissä tai muutenkin lopetetaan tähän nyt. Ei ko. henkilö oikeasti edes ole mikään Doris, kunhan otti nimimerkin. Nyt koiran, viattoman eläimen ja koiran omistajan tähden siis tätä pyydän. - tämän ketjun ap

Vierailija
1878/1931 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulitko, kun pyysin, että lopetat Doriksesta kirjoittamisen? Asia on tullut jo selväksi. - ap

Vierailija
1879/1931 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dsitä, dtätä, kaikissa viesteissään?

Pakkomielteisesti trollataan

Vaikka erehtynyt niin monta kertaa niputtaessaan kirjoittajia.

Myönnä. Olet väärässä. Et tunnista D:tä eroon muista. Lopeta jankutus!

Älä sinäkään enää mene mukaan tähän, asia on tullut selväksi. -ap

Vierailija
1880/1931 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän vaikuttaa henkisesti pahoin sairaalta. Ketju oli jo lukittu, miksi avattiin uudelleen. Psykoosi jatkuu samana. Hokee Deetā kuin transsissa.

Pyysin minäkin pakkomielteen vuoksi ketjun sulkua. Kymmeniä vainoharhaviestejä tänäänkin.

En tiennytkään, että ketjussa on mahdollista/laillista tehdä diagnooseja. Ei kuulosta uskottavalta.

Ketju on lukittu.