Mitäpä Sinulle tänään mahtaa kuulua? Vol 2
Saapi kertoa.
Edellinen pitkä ketju lukittiin, niin aloitetaan uusi.
Minä täällä loikoilen sohvalla ja mietin maailmanmenoa.
Kommentit (1931)
Vierailija kirjoitti:
Joku odotti eilen vastauksia kysymyksiinsä. Vastasin eilen, mutta siltä varalta, että meni ohi, laitoin uusintana tuohon.
Ketjun hyvä toiminta vaatii meiltä kaikilta yhteistyötä. Jatkuva riita, poistot ja yhteydenotot moderointiin kertoo, että meillä on korjaamisen varaa.
Kyllä yhteistyössä on voimaa. Tulin katsomaan riitaketjua kun sitä kovasti markkinoidaan toisaalla. Kummastelen vielä montaa asiaa, pitää lukea lisää. Muodostan mielummin oman mielipiteeni enkä heti usko mitä yritetään syöttää. Riitaahan ei tyhjästä synny ja ylläpitoakin se vaatii. Jään seuraamaan tilannetta jotta omin silmin nään totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku odotti eilen vastauksia kysymyksiinsä. Vastasin eilen, mutta siltä varalta, että meni ohi, laitoin uusintana tuohon.
Ketjun hyvä toiminta vaatii meiltä kaikilta yhteistyötä. Jatkuva riita, poistot ja yhteydenotot moderointiin kertoo, että meillä on korjaamisen varaa.
Kyllä yhteistyössä on voimaa. Tulin katsomaan riitaketjua kun sitä kovasti markkinoidaan toisaalla. Kummastelen vielä montaa asiaa, pitää lukea lisää. Muodostan mielummin oman mielipiteeni enkä heti usko mitä yritetään syöttää. Riitaahan ei tyhjästä synny ja ylläpitoakin se vaatii. Jään seuraamaan tilannetta jotta omin silmin nään totuuden.
Missä tästä puhutaan? Kerro!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotipäivä: kuukautiskivut, villapeitto ja sohvan nurkkaan käpertyminen. Lämmitän mikroruoan pian.
Kyllä naisia koetellaan: kuukautiset, synnytykset, vaihdevuodet. Hemmottelua itselle suotakoon.
Ei ole pojilla ja miehilläkään helppoa: äänenmurros, yölliset siemensyöksyt, parrankasvu/kasvamattomuus, pippelin kokovertailut poikaporukoissa, seksin suorituspaineet, pakkoarmeija, pakkomaanpuolustus, testosteronitasojen lasku, erektio-ongelmat, eturauhasen liikakasvu ja jatkuva kusihätä. Hemmottelua miehille suotakoon. Itse olen nainen, mutta aikuisten poikien äiti ja yhden vanhan miehen vaimo.
Ei ole miehen elämäkään helppoa ei. Kolmen pojan äiti olen. Keski-ikäisten miesten jo. Elämäni tärkein tehtävä ollut ja onneksi jatkuu vielä.
Erikoismiesnaisyhteisön kaksineuvoisuus ratkaisisi lapsettomuus- ja lapsenkaipuuongelmatkin. Kuka vaan voisi tehdä lapsen itsensä kanssa. Kätevää! Eikä tulisi huoltajuusriitoja, kun itsestään ei voi erota, vai voiko?
Kotipäivä: kuukautiskivut, villapeitto ja sohvan nurkkaan käpertyminen. Lämmitän mikroruoan pian.
Kyllä naisia koetellaan: kuukautiset, synnytykset, vaihdevuodet. Hemmottelua itselle suotakoon.
Ei ole pojilla ja miehilläkään helppoa: äänenmurros, yölliset siemensyöksyt, parrankasvu/kasvamattomuus, pippelin kokovertailut poikaporukoissa, seksin suorituspaineet, pakkoarmeija, pakkomaanpuolustus, testosteronitasojen lasku, erektio-ongelmat, eturauhasen liikakasvu ja jatkuva kusihätä. Hemmottelua miehille suotakoon. Itse olen nainen, mutta aikuisten poikien äiti ja yhden vanhan miehen vaimo.
Ei ole miehen elämäkään helppoa ei. Kolmen pojan äiti olen. Keski-ikäisten miesten jo. Elämäni tärkein tehtävä ollu
Miehen rooli on niin paljon kapeampi ja rajoitetumpi kuin naisen tässä yhteiskunnassa. Miehen asema ei ole helppo, ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Näistä puhutaan liian vähän. Poikien ja nuorten miesten puolesta pitäisi nostaa asioita esiin.
Nythän Mörkö Anttila ja Arttu Wiskari nostaa 'munan' pöydälle 'Munien puolesta' kampanjallaan
En ole kuullut. Kerro lisää.
Pitkä tarina. Liittyy terveystarkastuksiin, kives- ja etu
Muistuttaa Roosa-nauha keräystä. Varoja miesten syöpätutkimukseen. Eturauhassyöpään sairastuu 5000 miestä vuodessa. Yleisin syöpä miehillä. Kivessyöpä on harvinaisempi, lähinnä nuorten vaiva.
Hyvä juttu. Rintasyöpäkampanjatkin olleet tuloksekkaita.
Hyvä myös, että nuoret rokotetaan HPV-rokotteella sukupuoliteitse leviävää papilloomaa vastaan. Papillooma voi aiheuttaa kohdunkaulan syöpää sekä miesten sukuelinsyöpää ja suusyöpää.
Pizzaperjantai oli ilkeilyä? Sekin poistettiin! Voi D miten julmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisia kommentteja ihmiselosta.
Ikääntymisestä on kirjoitettu jotenkin näin: Nuorena eletään tätä päivää, vanhempana ymmärretään, että elämä on aamu, päivä ja ilta.
Kuvaavasti sanottu.
Tämä on tosi hienosti sanottu
Täältä opin minäkin: Erikoismies esiintynyt myös naisena. Hevosketjussa ja piilaaksokeskustelussa. Taisi olla hienosti Special man
Useampi on tunnistanut tyypin eri ketjujen häiriköinnistä, kaipa on modelle siitä tuttu.
Useammat ilmiannot taas tänään, kauaa ei salattu yhteys enää toimi.
Meilläkin oli tänään pizzaperjantai, vaikka ensin oli tarkoitus olla hernekeittopäivä. Huomasin jonkun laittaneen viestin, että teki tonnikalapizzaa. Minullakin sattui olemaan ainekset siihen kotona, niin tein. Hyvää oli, tai onhan sitä vähän vieläkin.
Kiitos vinkistä! En ollutkaan tonnikalasta tehnyt pizzaa aikoihin.
Sen pizzaviestin ja jonkin toisenkin oli joku örkki jo ehtinyt poistaa.
Heräsin keskiyöllä kauheaan huutoon pihalta, aivan kuin joku nainen olisi kirkunut hädissään. Yllätys, se olikin rusakoita jahtaava kettu, joka piti moista ääntä. Ilveksen tassun jälkiäkin on joskus näkynyt. Laitoin nyt murskattua valkosipulia jänisten karkoitukseen. Saa nähdä, onko siitä apua.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin keskiyöllä kauheaan huutoon pihalta, aivan kuin joku nainen olisi kirkunut hädissään. Yllätys, se olikin rusakoita jahtaava kettu, joka piti moista ääntä. Ilveksen tassun jälkiäkin on joskus näkynyt. Laitoin nyt murskattua valkosipulia jänisten karkoitukseen. Saa nähdä, onko siitä apua.
Huuuuiiii. Varmaan hetken kesti saada unen päästä kiinni uudelleen. Minä olen tänä talvena nähnyt: rusakon, lumikon, ketun, monta oravaa ja paljon eri lintuja. Ilves edelleen on haaveissa.
Sormet ja varpaat ovat kuin jääkalikat. Villasukat auttaa varpaitten pitämistä lämpimänä. Pitänee taas etsiä sormikkaat käteen. Sisällä olen, lämpimässä siis.
Liekö jotain häiriöitä "veronkierrossa"?
Vierailija kirjoitti:
Sormet ja varpaat ovat kuin jääkalikat. Villasukat auttaa varpaitten pitämistä lämpimänä. Pitänee taas etsiä sormikkaat käteen. Sisällä olen, lämpimässä siis.
Liekö jotain häiriöitä "veronkierrossa"?
Kyllä tuo pakkanen kävi sormiin, vaikka oli kahdet villalapaset päällekkäin. Varsinkin silloin, kun pitää lapioida tai lakaista lumia. Ostin joskus sellaisia kertakäyttöisiä kädenlämmitinpusseja, täytyy kokeilla vielä niitä ulkohommissa. Onneksi Kuoma-kengissä tarkenee ainakin vielä, kun vanhat huopikkaat jäivät maalle.
Uuni sentään antaa lisälämpöä sisällä, kun on tällaiset tulipalopakkaset.
" Usko mitä sanon. Olen kuitenkin oikeassa" hah:(
Vierailija kirjoitti:
Se ei ehkä ollut kettu, vaan rusakko, joka huusi. Olen kerran kuullut jäniksen huutavan, kun ajokoira oli sen kimpussa.
Lopeta jankkaus. Kukaan ei jaksa sinua!
Kiva kun ketju taas toimii!
Aika kipakka on keli, poskipäissä tuntui kaupasta kävellessä.
Meidän pihassa pyörii kettu, rusakot ja kauriit.
Tiiviisti rakennettu pientaloalue kyseessä.
Mahtava auringonpaiste mutta paljastaa kaiken pölyn sisätiloissa.
Ai. Joku olikin jo kuvannut petojen erot.