Mitäpä Sinulle tänään mahtaa kuulua? Vol 2
Saapi kertoa.
Edellinen pitkä ketju lukittiin, niin aloitetaan uusi.
Minä täällä loikoilen sohvalla ja mietin maailmanmenoa.
Kommentit (226)
N54 viestit kadonneet, kaikki musiikkijutut, Prismatarinat !
V*tun hyvä. Musiikki aina rentouttaa
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajavalehtelija-D:stä. on niin paljon faktaa ja todisteviestejä, että hänelle saadaan bannit pian. Odotelkaa. Kohta päästään eroon!
Ne eiliset spämmit auttoi paljon. Kymmenen kertaa saman spämmäystä. Kiitos D kun autat saamaan sinut pois!
Minäkin ilmoitin ne ylläpitoon eilen.
Miksi keskustelet itsesi kanssa?
Vaikka itse teet niin kokoajan joka ketjussa, älä kuvittele että muut tekee. Ilmotin dn spämmäyksen ja niin näköjään moni muukin.
Monta kertaa meinaat tänään vielä erehtyä?
Sinähän se erehdyit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin huono tuuri loppuu. Kohta kuukauden kestänyt. Siis isojen asioiden huono onni. Teen kohta jotain harkitsematonta!
Laitan aforismin, se tuskin nyt lohduttaa, mutta on siinä viisauden siemen: Voisi olla huonomminkin kuin on. Koska niin ei ole, on hyvin.
Tsemppiä. Oikeasti!
Hmm, voisi olla huonomminkin - voisi olla vaikka imatralainen poliisi! (Freukkarit)
Freukkareilla on hyviä sanoituksia:
Mennään niin kauas, kun tunteet vie meitä
Olkoon päivän biisi
Kiusaaja on pihkassa Doorikseen.
Vierailija kirjoitti:
Oi ei.
Juokse Doris :(
Kuunnelkaas Paten Jukeboxin luona. Hienot Pauli Hanhiniemen sanat. Tosi tarinaan pohjautuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muutakaan. Luulee ressukka saavansa huomiota edes joltain naiselta. Ymmärtäkää häntä, ainoa kosketuspinta on tämä palsta naisiin.
Ei ymmärretä, huitoo luudallaan niin laajasti, että kaikki kirjoittajat kärsii ilkeilystä.
Tosi rumaa kieltä. Aina.
Eikä koskaan aiheesta :(
Huitooko Erikoismies jo luudalla? No, jotenkin en yllättynyt.
Miksi vastailet itsellesi?
Systerin kanssa tapas-ilta vietetty. Pääsin eroon samalla isosta määrästä kiinalaisia astioitani. Jäi vain muutama itselleni ja ne riittää ihan hyvin, kun joskus kokkailen jotain aasialaista.
Tänään on ollut paljon lauhempi ilma kuin viime päivinä ja lauha sää näyttäisi jatkuvan ainakin seuraavat 9 päivää. Hyvä juttu. Huomenna olisi suunnitelmissa Lundian kapeiden hyllylevyjen vaihtaminen leveisiin hyllylevyihin. Ja tietty koiran kanssa ulkoilua :)
Hyviä öitä!
Ketä kiinnostaa tämä jankutus jostain vpnstä? Mitä tarkoittaa trolli käyttää yksin vpn? Tai mitä tarkoittaa ilman vpn-spämmäystä? Miksi sinä spämmäät koko ajan jotain näin sekavaa täällä? Ehkä muut haluaisi keskittyä kuulumisiin. Mikä sinä olet täällä sotkemaan ja raportoimaan?
Rauhaisaa yötä, riidatonta aamua :)
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa tämä jankutus jostain vpnstä? Mitä tarkoittaa trolli käyttää yksin vpn? Tai mitä tarkoittaa ilman vpn-spämmäystä? Miksi sinä spämmäät koko ajan jotain näin sekavaa täällä? Ehkä muut haluaisi keskittyä kuulumisiin. Mikä sinä olet täällä sotkemaan ja raportoimaan?
Kiinnostaa, koska sinä käytät yhteyttä väärin. Jos sinulla on ilmainen vpn, toivottavasti tietosi menee vääriin käsiin. Jos sinulla on vaikka esim Telian vpn, voi Telia rankaista sinua väärinkäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa, koska sinä käytät yhteyttä väärin. Jos sinulla on ilmainen vpn, toivottavasti tietosi menee vääriin käsiin. Jos sinulla on vaikka esim Telian vpn, voi Telia rankaista sinua väärinkäytöstä.
Minä!? Ihan tavallinen osallistuja olen eikä ole vpn yhteyttä. En vaan ymmärrä noin sekavaa tekstiä, ei järjen häivää. Eli selitä ja vastaa kysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä!? Ihan tavallinen osallistuja olen eikä ole vpn yhteyttä. En vaan ymmärrä noin sekavaa tekstiä, ei järjen häivää. Eli selitä ja vastaa kysymyksiin.
Jo et edellistä ymmärrä, se on sinun ongelmasi.
Poistajalle kysymys. Jos minulle on ok jos joku toivottaa toipumista minulle viestiini liittyen niin miksi poistat sen. Viesti on minulle tarkoitettu ei sinulle.
Funtsin vääriä valintoja. Ne ovat paha juttu. Tajuan että jos olisin valinnut toisin eli oikein, olisin onnellinen. Nyt en ole.
Näin unen kahdesta tätistäni. Molemmat elivät iäkkäiksi ihan skarppeina.
Unessa toinen oli pahoin dementoitunut, ei tunnistanut siskoaan. Kertoi minulle, että katsoo ikkunasta, kun 'joku nainen kävelee tanssien'.
Hassu uni.
Koska keskustellaan Saulin kirjasta?
Miksi keskustelet itsesi kanssa?