Mitäpä Sinulle tänään mahtaa kuulua? Vol 2
Saapi kertoa.
Edellinen pitkä ketju lukittiin, niin aloitetaan uusi.
Minä täällä loikoilen sohvalla ja mietin maailmanmenoa.
Kommentit (1331)
Vierailija kirjoitti:
Voi pojat, lasketaan nyt montako palapeliä meillä on?????
Onko tämä ihan terve? Kuinka sallitaan tällaisten vapaana olo?
No mikäs ihme tämä nyt on? En minäkään tiedä montako meilla on. Joku ehdotti päivän aiheeksi: Palapelit.
Looginen viesti. Ai sinä tiedät oitis vastauksen omistasi?
Erittäin rumasti kirjoitat :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kyseli, kuinka voi estää viestien poisto? Ei mitenkään niin kauan kuin Doris on täällä. Hän poistaa kymmenittäin toisten viestejä. Jos saadaan Doris bannattua ja estettyä, voi ketjussa kirjoittaa rajoittamatta ja poistoja pelkäämättä. Neljän vuotta D on poistanut muiden viestejä ja jatkaa joka ketjussa samaa.
Hae apua itsesi vuoksi. Kukaan hyvässä kunnossa oleva ihminen ei kirjoita tuota samaa tänne joka päivä ja jokaisessa viestissä. Tämä ystävällisesti sanottuna.
Oikeasti tätä toivoo moni. Onnellinen et ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kyseli, kuinka voi estää viestien poisto? Ei mitenkään niin kauan kuin Doris on täällä. Hän poistaa kymmenittäin toisten viestejä. Jos saadaan Doris bannattua ja estettyä, voi ketjussa kirjoittaa rajoittamatta ja poistoja pelkäämättä. Neljän vuotta D on poistanut muiden viestejä ja jatkaa joka ketjussa samaa.
Korjaan sivusta: kostaja uhkaillut kostoaan jo kauan. Poistaa D:n viestit varmuudella, niinkuin on huomattu? Kymmenet muiden viestit katoaa. Miksi D niitä poistaisi? Eihän erikoishenkilöä haittaa! Kunhan saa kostaa. Ruoja. Ilkeä on.
Minä ja moni muu ilmiantaa jankkaajatrollierikoishevosen piilaaksosta.
Joka jankutuksen.
Ilmiannettu.
Muistakaa: hän valehtelee myös. Ketjuja seuranneet tunnistaa tuon Special Personin :(
Valitettavasti
Ilmiannettu valheet ja jankutus. Ei diagnooseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voi d pysyä pois? Olisi niin mukava kirjoittaa politiikkaa ja muita kiinnostavia aiheita, mutta taas menee sun riitelyksi tämä ketju. Jätä tuo riitely ja yritä keskustella asiallisesti muustakin kuin palapeleistä ja kodin ympyröistä. Ei ne kiinnosta ketään.
Ne kotijutut on jo käsitelty, nyt laajennetaan keskustelua kaikkia kiinnostavaksi. Ei enää toisteta moneen kertaan kuultuja. Miten olisi maailmankaikkeuden alku, josta nyt on kirjoiteltu netissäkin. Tai kännykkäkielto aikusillekin? Jne ? On paljon akuutteja aiheita, joista kiinnostaisi keskustella.
Täällä odotetaan mielenkiintoisia keskustelun avauksia:) Jos palapelit ei käy. Niitä on muuten 7
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Ehkä joskus toisessa elämässä vuonna 2150 minulla on toisenlainen elämä. Niin erilainen elämä, että minulla on ystäviä ja juttukavereita niin paljon etten minä ikinä edes ehtisi kirjoittaa tälläiselle palstalle. En kokisi yksinäisyyttä ja näin mikään ei ajaisi minua tänne.
Mutta sitä toista elämää ei tule ja minä olen näin tässä tilanteessa surkeassa asemassa ja tälläinen ketju on melkein ainoa paikka keskustella edes jotain. Sitten sekin "viedään" kai. Joku nauraa mielessään surkeaa asemaani. Anna siis edes ihmisten kirjoittaa edes.'
//
Ei E/OgE.
Hän kopioi tietoisesti
minun K+ inkarnaatioteemaani.
Mitä ihmettä sinä tarkoitat. Miksi sotket viestisi omiin viesteihini. Minä olen P ja täälä jo pidempään kirjoittanut. Sinä taas kirjoitat omalla tyylilläsi ja tuskin kukaan meitä sotkee keskenään jos sitä meinaat. En oikein ymmärrä. Sinä kirjoittat ihan eri tyylillä kuin minä. - P
"Ei E/OgE.
Hän kopioi tietoisesti
minun K+ inkarnaatioteemaani"
Siis minä vielä kysyn miksi luulet minun kopioivan viestejäsi. Jos tajusin oikein. Kirjoitat ihan eri tavoin kuin minä pitkin rivivälein. Ei kukaan ole täällä vielä minulle sanonut, että minä jonkun viestejä kopioidun sentään. Jos tarkoitit viittauksena viestiini liittyen tuossa ylempänä mitä lainasit. Tai sitten pääni on jo sekaisin täällä ja käsitin väärin. - P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Ehkä joskus toisessa elämässä vuonna 2150 minulla on toisenlainen elämä. Niin erilainen elämä, että minulla on ystäviä ja juttukavereita niin paljon etten minä ikinä edes ehtisi kirjoittaa tälläiselle palstalle. En kokisi yksinäisyyttä ja näin mikään ei ajaisi minua tänne.
Mutta sitä toista elämää ei tule ja minä olen näin tässä tilanteessa surkeassa asemassa ja tälläinen ketju on melkein ainoa paikka keskustella edes jotain. Sitten sekin "viedään" kai. Joku nauraa mielessään surkeaa asemaani. Anna siis edes ihmisten kirjoittaa edes.'
//
Ei E/OgE.
Hän kopioi tietoisesti
minun K+ inkarnaatioteemaani.
Mitä ihmettä sinä tarkoitat. Miksi sotket viestisi omiin viesteihini. Minä olen P j
Älä välitä. Tuo on välillä vähän erikoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä rajoitetaan aiheita? Kotijutut ok, maailmanpolitiikan arkipäivää ok, naapurien käytös, pankkiasiat, kirjallisuus, tsunami...
Kaikki asialliset ymmärtääkseni sopii samaan ketjuun. En ymmärrä, miksi toi yks päsmäröi ja leikkii jotain suuruudenhullua diktaattoria. Riitelee.
Kirjoitetaan vaan, vaikka meitä yritetään häätää
Se on Doriksen tapa, häätää kaikkki pois, jotka ei miellytä häntä. Emännöi ja kiusaa joka paikassa.
Kerro ihmeessä. Vaikka tämänpäiväinen viestittely: Miten sinun mielestäsi 'häätää, emännöi, kiusaa?
Mielestäni vain sinä teet niin !
Tähän odottaa vastausta useampikin
Vierailija kirjoitti:
"Ei E/OgE.
Hän kopioi tietoisesti
Siis minä vielä kysyn miksi luulet minun kopioivan viestejäsi. Jos tajusin oikein. Kirjoitat ihan eri tavoin kuin minä pitkin rivivälein. Ei kukaan ole täällä vielä minulle sanonut, että minä jonkun viestejä kopioidun sentään. Jos tarkoitit viittauksena viestiini liittyen tuossa ylempänä mitä lainasit. Tai sitten pääni on jo sekaisin täällä ja käsitin väärin. - P
Hei P, et ole sekaisin, huomasin saman, että tuo "uusi" henkilö ketjussa näyttää hämmentävän sinunkin viestejäsi. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei E/OgE.
Hän kopioi tietoisesti
Hei P, et ole sekaisin, huomasin saman, että tuo "uusi" henkilö ketjussa näyttää hämmentävän sinunkin viestejäsi. -sivusta
Siis hän viittasi "inkarnaatioteemaansa", jota mukamas tietoisesti kopioit että voi hyvää päivää taas. -sama
Kirjoitan vielä kerran, että hyvä E/OgE. Minä en todellakaan kopioi yhtäkään sinun viestiäsi. Miten syytät minua siitä. Jos tarkoitit asian niin. Minä en ole viestejäsi kopioinut tai matkinut. Ihmettelen miksi viittaat viestissäsi minun viestiini. Ei niillä ole mityäö tekemistä sinun viesteihini liittyen. On tämäkin nähty - P
Onpa täällä henkevät keskustelut!
Kuukausi ilman alkoholia, tänään otan ja sitten taas taukoa näin ajattelin jatkaa kesää kohden.
Kirjoitin jo aiemmin viestin kiusaamisen kokemuksiini elämässäni niin silloinkin tämä E/OgE tyyppi kirjoitti siihen, ettei se ole hänen viestinsä. Näin miksi sekoitat meidät nyt yhteen täällä. En minä kirjoita isoin rivivälein ja minulla on ihan eri tyyli kuin sinulla kirjoittaa. Näin älä enää kommentoi viesteihini tuollaisia. Anna minun kirjoittaa niin kuin kirjoitan. En minäkään puutu muuten sinun viesteihini.
P a l a p e l i t
Mulla pääosin maisemia. Yksi ihana, kaunis, upea. Mustavalkoinen, rakastavaiset lähekkäin. Kasvokuva.
Laittaisin seinälle, jos joskus vielä osaisin koota. Suurin osa harmaan eri sävyjä.
Jollain olen nähnyt palapelin heidän hääkuvastaan. Se oli hieno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te = you, you ja yourself
Otin yhteyttä ylläpitoon. Taas.
Erikoisjankkaaja? Mies? Nainen?
Kumpikohan tänään ? valehtelee. Ne, ketkä on kuulumisketjuja seuranneet, tietää asian.
Ilmiannoin minäkin trollijankkaukset
Se on pilannut tuon yksinäisten ketjun myös. Sopisi seksi osioon koko ketju. Ei kukaan selväpäinen kirjoita niin sairasta tekstiä seksistäkään muuten. Siitäkin asiasta voisi kirjoittaa kauniisti mitä ketjun viestit eivät ole todellakaan. Ällöttäviä viestejä ja samalla yksinäisiltä menee paikka kirjoittaa, kun ei tuollaisten viestien joukkoon viitsi enää muuta kertoa, kun pelkää muuta juttua koko ketju näköjään.
Ei kukaan täällä voi olla mikään ylipapitar, joka sanelee, mitä muut saa kirjoittaa. Jos et pidä jostain ketjusta tai tyylistä, millä siellä kirjoitetaan, miksi menet sinne?
Jos siellä kirjoittajat tykkää ketjustaan, anna heidän kirjoittaa rauhassa. Saatikka, että arvostelet heidän "selväpäisyyttään", koska eivät ajattele samoin kuin sinä.
Onhan täällä ketjuja, joista voi valita ja uusia voi perustaa.
Minua alkaa ärsyttää se jos syytetään jostain mitä en ole tehnyt. Oikeastaan voin sanoa sen etten minä edes lue tuon tyypin viestejä joita hän väittää minun kopioivan. En lukenut niitä ja silti mukamas matkin. Toivottavasti tyyppi selittää asian vielä täällä. Harmittaa tuollainen vaan, kun itse kirjoitan aina omaa juttuani. Toisaalta kyseessä voi olla väärinkäsitys toisaalta pahoittelenkin jos käsitin väärin kaiken. Joka tapauksessa totean etten jaksa enää olla täällä ja lähden ulos. Parempi niin - P
"Ei kukaan täällä voi olla mikään ylipapitar, joka sanelee, mitä muut saa kirjoittaa. Jos et pidä jostain ketjusta tai tyylistä, millä siellä kirjoitetaan, miksi menet sinne?
Jos siellä kirjoittajat tykkää ketjustaan, anna heidän kirjoittaa rauhassa. Saatikka, että arvostelet heidän "selväpäisyyttään", koska eivät ajattele samoin kuin sinä.
Onhan täällä ketjuja, joista voi valita ja uusia voi perustaa. "
Korjaulsena viestiisi voisit todeta, että siellä ketjussa joku tietty kirjoittaja pitää seksiketjustaan todella paljon ja se on hänen ainoa hupinsa kirjoittaa aukoista ja kaikesta muusta mukavasta. Sitten muiden pitää tyytyä siihen, kun vaan jollakin on tosi hauskaa. Joten tee siitä sitten kiva seksiketju itselläsi. Saat sitä iloa elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Kuukausi ilman alkoholia, tänään otan ja sitten taas taukoa näin ajattelin jatkaa kesää kohden.
Hyvä idea. Minä olen raitis, mutta kun tätä ketjua lukee, tulee mieleen, että pitäisköhän ruveta ryyppäämään. Ehkei sentään.
Kerro ihmeessä. Vaikka tämänpäiväinen viestittely: Miten sinun mielestäsi 'häätää, emännöi, kiusaa?
Mielestäni vain sinä teet niin !