Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäpä Sinulle tänään mahtaa kuulua? Vol 2

Vierailija
14.09.2025 |

Saapi kertoa.

Edellinen pitkä ketju lukittiin, niin aloitetaan uusi.

Minä täällä loikoilen sohvalla ja mietin maailmanmenoa.

Kommentit (1331)

Vierailija
1281/1331 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

____

Doris mysteerihenkilö 

taas keskiössä. Huomaan.

Joku toistuvasti tuo nimen esiin.

D sitä, D tätä. Dee, Doris. 

Dee on jonkun pakkomielle.

Onhan nyt selvä, että minä > EN ole hän.

Yksi hlö näin uumoili joku päivä sitten.

Iipeet saadaan helposti selvitettyä. Minä kirjoitan samalla laitteella, yhdeltä

samalta paikkakunnalta.

Voitte tietenkin jatkaa Doris-teemaa, mutta

älkää liittäkö minuun millään tavalla.

Kaikki tallennetaan. Älkää kirjoitelko

harhaanjohtavia valheita. E ei ole D.

Tällaiset kiusaamiset voi oikeasti 

johtaa oikeusjuttuun kuten Tiina Forsbyn 

tapauksessa; jo toinen juttu menossa. Nuorempi nainen obsessoituneena ahdistelijana hänen casessaan.

Mukavaa päivää.. Myös Dorikselle,

mikäli hän on

muutakin kuin fiktiivinen 

hahmo. Mietin tässä, että onko tämä 

tekaistu D-juttu kenties tämän

paikkakunnan naisten yhteinen

kiusaamiskampanja minua vastaan.

En tunne näitä naisia henk.koht.

Miten he voisivat vihoitella tuntemattomalle näin voimallisesti? Tuntuu psykoottiselta.

E

Vierailija
1282/1331 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et voi d pysyä pois?  Olisi niin mukava kirjoittaa politiikkaa ja muita kiinnostavia aiheita, mutta taas menee sun riitelyksi tämä ketju. Jätä tuo riitely ja yritä keskustella asiallisesti muustakin kuin palapeleistä ja kodin ympyröistä.  Ei ne kiinnosta ketään. 

Ne kotijutut on jo käsitelty, nyt laajennetaan keskustelua kaikkia kiinnostavaksi.  Ei enää toisteta moneen kertaan kuultuja. Miten olisi maailmankaikkeuden alku, josta nyt on kirjoiteltu netissäkin. Tai kännykkäkielto aikusillekin? Jne ? On paljon akuutteja aiheita, joista kiinnostaisi keskustella.

Mua ja ehkä jotakuta toistakin henkilöä kiinnostaa kuulla tässä ketjussa ihan tavallisten ihmisten tavallisia kotijuttuja. Niin, että eipä rajoiteta keskustelua niiltäkään osin. Täällä on monta ketjua ja aiheita

Tämä just. Trolli emännöi rajoittaen aiheita. Päsmäröi. Riitelee, ei kukaan muu. Hei hei ilkiö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/1331 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outoa.

En tiedä miksi rivivälit välillä pienenevät ja suurenevat ilman logiikkaa Vauvan alustalle kirjoittaessani. Kaks plussalla ei mtn tällaista ongelmaa Android-laitteellani.

E

Vierailija
1284/1331 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te = you, you ja yourself

Otin yhteyttä ylläpitoon. Taas.

Erikoisjankkaaja? Mies? Nainen?

Kumpikohan tänään ? valehtelee. Ne, ketkä on kuulumisketjuja seuranneet, tietää asian.

Ilmiannoin minäkin trollijankkaukset

Vierailija
1285/1331 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa päivää upea kuningatar! 🤍

Vierailija
1286/1331 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikohan tänään ? valehtelee. Ne, ketkä on kuulumisketjuja seuranneet, tietää asian.

Se on pilannut tuon yksinäisten ketjun myös. Sopisi seksi osioon koko ketju. Ei kukaan selväpäinen kirjoita niin sairasta tekstiä seksistäkään muuten. Siitäkin asiasta voisi kirjoittaa kauniisti mitä ketjun viestit eivät ole todellakaan. Ällöttäviä viestejä ja samalla yksinäisiltä menee paikka kirjoittaa, kun ei tuollaisten viestien joukkoon viitsi enää muuta kertoa, kun pelkää muuta juttua koko ketju näköjään. 

Vierailija
1287/1331 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä rajoitetaan aiheita? Kotijutut ok, maailmanpolitiikan arkipäivää ok, naapurien käytös, pankkiasiat, kirjallisuus, tsunami...

Kaikki asialliset ymmärtääkseni sopii samaan ketjuun. En ymmärrä, miksi toi yks päsmäröi ja leikkii jotain suuruudenhullua diktaattoria. Riitelee.

Kirjoitetaan vaan, vaikka meitä yritetään häätää

Vierailija
1288/1331 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on pilannut tuon yksinäisten ketjun myös. Sopisi seksi osioon koko ketju. Ei kukaan selväpäinen kirjoita niin sairasta tekstiä seksistäkään muuten. Siitäkin asiasta voisi kirjoittaa kauniisti mitä ketjun viestit eivät ole todellakaan. Ällöttäviä viestejä ja samalla yksinäisiltä menee paikka kirjoittaa, kun ei tuollaisten viestien joukkoon viitsi enää muuta kertoa, kun pelkää muuta juttua koko ketju näköjään.  Tänään yritetty taas:)

Eihän tuolla ole kai muuta sisältöä elämässään, montaakohan ketjua seuraa/sotkee?

Vierailija
1289/1331 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä rajoitetaan aiheita? Kotijutut ok, maailmanpolitiikan arkipäivää ok, naapurien käytös, pankkiasiat, kirjallisuus, tsunami...

Kaikki asialliset ymmärtääkseni sopii samaan ketjuun. En ymmärrä, miksi toi yks päsmäröi ja leikkii jotain suuruudenhullua diktaattoria. Riitelee.

Kirjoitetaan vaan, vaikka meitä yritetään häätää

Se on Doriksen tapa, häätää kaikkki pois, jotka ei miellytä häntä. Emännöi ja kiusaa joka paikassa.  Sairas ihminen.

Vierailija
1290/1331 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pilannut tuon yksinäisten ketjun myös. Sopisi seksi osioon koko ketju. Ei kukaan selväpäinen kirjoita niin sairasta tekstiä seksistäkään muuten. Siitäkin asiasta voisi kirjoittaa kauniisti mitä ketjun viestit eivät ole todellakaan. Ällöttäviä viestejä ja samalla yksinäisiltä menee paikka kirjoittaa, kun ei tuollaisten viestien joukkoon viitsi enää muuta kertoa, kun pelkää muuta juttua koko ketju näköjään.  Tänään yritetty taas:)

------

Miksi olet lisännyt viestini yhteyteen tuon lauseen : Tänään yritetty taas ja hymiö. Kirjoita oma viestisi ja älä yhdistä omaa lausettasi minun viestiini pyydän. Pahoittelut jos reagoin, mutta minunkin viestejä on täällä käytetty riitelyyn ja en pidä siitä. 

Vierailija
1291/1331 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli, kuinka voi estää viestien poisto? Ei mitenkään niin kauan kuin Doris on täällä. Hän poistaa kymmenittäin toisten viestejä.  Jos saadaan Doris bannattua ja estettyä, voi ketjussa kirjoittaa rajoittamatta ja poistoja pelkäämättä. Neljän vuotta D on poistanut muiden viestejä ja jatkaa joka ketjussa samaa. 

Vierailija
1292/1331 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

------

Miksi olet lisännyt viestini yhteyteen tuon lauseen : Tänään yritetty taas ja hymiö. Kirjoita oma viestisi ja älä yhdistä omaa lausettasi minun viestiini pyydän. Pahoittelut jos reagoin, mutta minunkin viestejä on täällä käytetty riitelyyn ja en pidä siitä. 

D kiusaa kaikkia, nyt jo sinuakin!

Vierailija
1293/1331 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pojat, lasketaan nyt montako palapeliä meillä on?????

Onko tämä ihan terve? Kuinka sallitaan tällaisten vapaana olo?

Vierailija
1294/1331 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joskus toisessa elämässä vuonna 2150 minulla on toisenlainen elämä. Niin erilainen elämä, että minulla on ystäviä ja juttukavereita niin paljon etten minä ikinä edes ehtisi kirjoittaa tälläiselle palstalle. En kokisi yksinäisyyttä ja näin mikään ei ajaisi minua tänne. 

Mutta sitä toista elämää ei tule ja minä olen näin tässä tilanteessa surkeassa asemassa ja tälläinen ketju on melkein ainoa paikka keskustella edes jotain. Sitten sekin "viedään" kai. Joku nauraa mielessään surkeaa asemaani. Anna siis edes ihmisten kirjoittaa edes. 

Vierailija
1295/1331 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kyseli, kuinka voi estää viestien poisto? Ei mitenkään niin kauan kuin Doris on täällä. Hän poistaa kymmenittäin toisten viestejä.  Jos saadaan Doris bannattua ja estettyä, voi ketjussa kirjoittaa rajoittamatta ja poistoja pelkäämättä. Neljän vuotta D on poistanut muiden viestejä ja jatkaa joka ketjussa samaa. 

Hae apua itsesi vuoksi. Kukaan hyvässä kunnossa oleva ihminen ei kirjoita tuota samaa tänne joka päivä ja jokaisessa viestissä. Tämä ystävällisesti sanottuna. 

Vierailija
1296/1331 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

------

D kiusaa kaikkia, nyt jo sinuakin!

Ota lääkkeet ja hae apua jo. 

Vierailija
1297/1331 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo "joskus nimittelyäkin tullut" herätti hilpeyttä. Tietäisitpä vaan, mitä jotkut on kokeneet. 

Tämän ketjun edeltävässä ketjussa ap löi kuin vierasta sikaa toisia kirjoittajia. Ihan legendaarista pilkkaamista, nimittelyä ja kiroilua. Vaati kovaa nahkaa pysyä ketjussa eikä kaikki jaksaneet. Nyt on onneksi vastavoimia ja tilanne paremmin hallussa.

D yrittää samaa edelleen. Haukkuu kaikkia kostajiksi, jos on eri mieltä hänen kanssaan. Mutta me ei anneta periksi. Koskaan.

Hänellä tuttu linja. Miksi arvailee, kuka mitäkin kirjoittaa? Lukisi viestejä niin kuin muutkin. Niputtaa yhteen ja nimittelee. 

Vierailija
1298/1331 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaan sivusta: kostaja uhkaillut kostoaan jo kauan. Poistaa D:n viestit varmuudella, niinkuin on huomattu? Kymmenet muiden viestit katoaa. Miksi D niitä poistaisi? Eihän erikoishenkilöä haittaa! Kunhan saa kostaa. Ruoja. Ilkeä on.

Minä ja moni muu ilmiantaa jankkaajatrollierikoishevosen piilaaksosta.

Joka jankutuksen.

Ilmiannettu.

Muistakaa: hän valehtelee myös. Ketjuja seuranneet tunnistaa tuon Special Personin :(

Valitettavasti

Vierailija
1299/1331 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Ehkä joskus toisessa elämässä vuonna 2150 minulla on toisenlainen elämä. Niin erilainen elämä, että minulla on ystäviä ja juttukavereita niin paljon etten minä ikinä edes ehtisi kirjoittaa tälläiselle palstalle. En kokisi yksinäisyyttä ja näin mikään ei ajaisi minua tänne. 

Mutta sitä toista elämää ei tule ja minä olen näin tässä tilanteessa surkeassa asemassa ja tälläinen ketju on melkein ainoa paikka keskustella edes jotain. Sitten sekin "viedään" kai. Joku nauraa mielessään surkeaa asemaani. Anna siis edes ihmisten kirjoittaa edes.'

//

Ei E/OgE.

Hän kopioi tietoisesti 

minun K+ inkarnaatioteemaani.

Vierailija
1300/1331 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hae apua itsesi vuoksi. Kukaan hyvässä kunnossa oleva ihminen ei kirjoita tuota samaa tänne joka päivä ja jokaisessa viestissä. Tämä ystävällisesti sanottuna. 

Tätä on yritetty kertoa. Apua on saatavilla. En ole missään muualla ketjuissa törmännyt kuin tähän yhteen ja samaan pakkomielteiseen. Miten jaksaa elää tälläistä elämää? Kuluu kyllä aika turhaan päivänsä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi