Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäpä Sinulle tänään mahtaa kuulua? Vol 2

Vierailija
14.09.2025 |

Saapi kertoa.

Edellinen pitkä ketju lukittiin, niin aloitetaan uusi.

Minä täällä loikoilen sohvalla ja mietin maailmanmenoa.

Kommentit (1931)

Vierailija
1341/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä kirjaimet on vielä vapaana, jos ottaa itselleen nimimerkin väärinkäsitysten välttämiseksi?

Kannattaa selkeästi keksiä pidempi nimi kuin pelkkä yksi kirjain.  Mitä pidempi ja erikoisempi, niin sitä epätodennäköisempää pitäis maalaisjärjellä olla että ilmaantuu samannimisiä.

Jotkut kirjoittaa toisen nimissä. Joillain on useita nimimerkkejä, vaikka kiistävät sen. Koskaan ei voi tietää, kuka oikeasti on kirjoittaja. Nimimerkki ei siinä mielessä pelasta väärinkäsityksiltä.

Vierailija
1342/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittehan te rekisteröidä nikit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on ollut keskustelua. Häirikkö ja piinaaja kulkee joka ketjuun rekatun nikin perässä. Ei kiva.

Vierailija
1344/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa nikiksi vaikka tämäntyylisiä: MökköKööpäMänkiäinen298765kukkulankatu1892b8963542kökkölä

Ei ainakaan ulkoa kukaan muista. Pitää kaivaa ja copypastata jostain, jotta voi kirjoittaa toisen nimellä.

Vierailija
1345/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on täysin mieletön ketju. Joku ymmärtää tahallaan väärin ja riitelee. Tai sitten on oikeasti niin kovakalloinen, eikä vaan ymmärrä. D-trolli jankkaa samaa, ei suostu kertomaan, missä kommentissa d 'muka häiriköi'. Huutelee kenen vaan kommenttiin moitteita d:stä. Ei välitä, vaikka asianomainen korjaa asian. Kenties poistaa korjausviestin. Ja jatkaa valheitaan.

Syytön kunnes toisin todistetaan.

En löydä täällä kenenkään 'häiriköintiä'. Paitsi tuon uhkailevan kostajan, erikoismiehen.

Miksi hänen sallitaan jatkaa? Miksi vpn sallitaan ja hän saa poistaa kymmeniä viestejä? Missä on D? Näyttäkää minulle.

Olen ymmälläni, miten tälläinen ketju voi jatkua? Olen pyytänyt lukitusta, ellei Erikoismiestä voida estää. Pilalla on ketju!

En ole abc....yäö

Tähän tahtoisin minäkin vastauksia. En todella ymmärrä San

Ehkä näissä ketjuissa oletetaan aikuisten ihmisten kykenevän kirjoittelemaan sovussa keskenään. 

Vierailija
1346/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset sovussa? Niin minäkin luulin pitkään. Muutaman hupiketjun tiedän, niitä seuraan enemmän. On hulvatonta sanaleikkiä, ei mitään riitaa tms. Niissä enemmän käyn

Tästä tykkäisin aiheena, mutta...

Vierailija
1347/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa nikiksi vaikka tämäntyylisiä: MökköKööpäMänkiäinen298765kukkulankatu1892b8963542kökkölä

Ei ainakaan ulkoa kukaan muista. Pitää kaivaa ja copypastata jostain, jotta voi kirjoittaa toisen nimellä.

Tää oli hyvä. Kiitos. Kaipaankin tänne lisää huumoria.

Muistan muuten, että yksi häirikkö tykkäsi palapeleistä. Aikoinaan kirjoitti ihan fiksuja kommentteja, hetken aikaa.

Vierailija
1348/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inkarnaatiojutut olisi olleet mielenkiintoinen keskusteluaihe. Mutta sekinkö on muka yhden ihmisen omistama aihealue. Onhan tällä palstalla ollut inkarnaatiojuttuja varmaan 10 vuotta sitten jo. Oli joskus joku ketjukin missä kyseltiin onko teidän lapsenne kertoneet edellisistä elämistä.

Vierailija
1349/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käväisin tuolla linkitetyssä Kaksplussan ketjussa. No niin... siellä oli tarinaa.

Minä en luota tuohon E nimimerkkiin kuitenkaan enää  ja ei ehkä ole ok edes kirjoittaa tästä ketjusta muualla. Minusta sekin on hämärää. Kai minä olen seuraava josta joku kirjoittaa jossain. Ottaa jonkun pitkän viestini myös ja alkaa sitä analysoimaan. Sitä päivää odottaessa. Sitten lopettaisin kirjoittamisen tänne kokonaan. Tai mistä sitä tietää joku täältä toisten viestejä poimii. 

Vierailija
1350/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on täysin mieletön ketju. Joku ymmärtää tahallaan väärin ja riitelee. Tai sitten on oikeasti niin kovakalloinen, eikä vaan ymmärrä. D-trolli jankkaa samaa, ei suostu kertomaan, missä kommentissa d 'muka häiriköi'. Huutelee kenen vaan kommenttiin moitteita d:stä. Ei välitä, vaikka asianomainen korjaa asian. Kenties poistaa korjausviestin. Ja jatkaa valheitaan.

Syytön kunnes toisin todistetaan.

En löydä täällä kenenkään 'häiriköintiä'. Paitsi tuon uhkailevan kostajan, erikoismiehen.

Miksi hänen sallitaan jatkaa? Miksi vpn sallitaan ja hän saa poistaa kymmeniä viestejä? Missä on D? Näyttäkää minulle.

Olen ymmälläni, miten tälläinen ketju voi jatkua? Olen pyytänyt lukitusta, ellei Erikoismiestä voida estää. Pilalla on ketju!

En ole abc....yäö

Teistä puhutaan tuolla:

https:

Onko tämä se isoilla riviväleillä kirjoittava, joka matki P:tä?

Vierailija
1351/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on ollut keskustelua. Häirikkö ja piinaaja kulkee joka ketjuun rekatun nikin perässä. Ei kiva.

Samoin paljastuu ne, jotka ovat kiistäneet nimimerkkinsä.

Vierailija
1352/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käväisin tuolla linkitetyssä Kaksplussan ketjussa. No niin... siellä oli tarinaa.

Minä en luota tuohon E nimimerkkiin kuitenkaan enää  ja ei ehkä ole ok edes kirjoittaa tästä ketjusta muualla. Minusta sekin on hämärää. Kai minä olen seuraava josta joku kirjoittaa jossain. Ottaa jonkun pitkän viestini myös ja alkaa sitä analysoimaan. Sitä päivää odottaessa. Sitten lopettaisin kirjoittamisen tänne kokonaan. Tai mistä sitä tietää joku täältä toisten viestejä poimii. 

Tuo kaksplussan ketju on vähän kuin tuon E:n päiväkirja. Se kirjoittaa tuon tuosta sinne miten vauvalla taas joku esitti tai kiusasi sitä ja trollasi jossain ketjussa. Yleensä ne on terveisketju tai puppaketju. Ite tosin löysin tämän ketjun vain, koska tuo E kirjoitti siitä kaksplussalle. Piti tulla vilkaisemaan että mikä se tällainen ketju oikein on.

Vierailija
1353/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko tämä se isoilla riviväleillä kirjoittava, joka matki P:tä?"

On. Se kirjoittaa vähän kuin runomuotoon kaikki tekstinsä, joiden haluaa ilmentää olevan siltä itseltään. Vain muutama sana per rivi. Tosin sitten se saattaa välillä esiintyä muka jonain toisena ja kehaista itseään tai haukkua muita. Sen se kirjoittaa sitten pidemmin rivein.

Vierailija
1354/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa näkee tuon kiusaaja-jankkaajan ajatusmaailman. Hän huomaa että täällä jutellaan muutama päivä mukavia kuulumisia kaikessa sovussa. No sepä ei hänelle sovi vaan täytyy tulla hämmentämään ja riitaa kylvämään.

Outoa on!

Nyt toivotan hänellekin hyvää yötä, jospa olisi huomenna hyvällä tuulella.

Kateutta ollaan arveltu syyksi. Eihän se käy, että toisilla on lystiä. Erikoismies astuu esiin! Ei ole lystiä enää. Kellään :(

Ei tarvi arvailla syitä. Eikös hän kerro suoraan, ettei siedä rajoittamista ja kiusaamista täällä. Ne haluaa pois. Ainakin joku on sanonut tämän tavoitteeksi. Käytännössä D pois tai hiljaisemmaksi, kai. 

Vierailija
1355/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitetaanhan toisaalta tässä ketjussa jostain toisesta ketjusta, jossa on jonkun mielestä liikaa seksiä.

Vierailija
1356/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa taas huomattua, että tänne ei kannata kovin henk.koht. asioita kirjoittaa, kun ne voivat päätyä mihin tahansa, mikä nyt on tietenkin ollut tiedossa jo ennenkin. Mutta eipä tuommoinen hyvältä tunnu.

Vierailija
1357/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä oikeasti edes ketään D:tä vai onko se vain jonkun harhaa?

Vierailija
1358/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kierolta, että soluttautui tänne ja sitten levittää omia tulkintojaan ketjusta muualle. Tulispa takaisin, voitaisi antaa vähän palautetta.

Vierailija
1359/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIETIN VAAN KOSKA IDIOOTIT poistetaan  muonavahvuudesta?

Vierailija
1360/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kierolta, että soluttautui tänne ja sitten levittää omia tulkintojaan ketjusta muualle. Tulispa takaisin, voitaisi antaa vähän palautetta.

No tuleehan se kun, kun se on tullut nytkin vaikka kuinka monta kertaa takaisin, vaikka on sanonut ettei tule enää. Todennäköisesti tälläkin hetkellä lukee taustalla ketjua.

Ketju on lukittu.