Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäpä Sinulle tänään mahtaa kuulua? Vol 2

Vierailija
14.09.2025 |

Saapi kertoa.

Edellinen pitkä ketju lukittiin, niin aloitetaan uusi.

Minä täällä loikoilen sohvalla ja mietin maailmanmenoa.

Kommentit (1179)

Vierailija
1161/1179 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositelkaa hei klassikkokirjoja, Dickensit, Austenit, Kotiopettajattaren romaani, Moby dick, Vernet, Eläinten vallankumous jne luettu, mutta siis jotain samanlaisia.

Vierailija
1162/1179 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisko vihdoin palata kuulumisiin?

Viimeistään huomenna. Pliis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1179 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suositelkaa hei klassikkokirjoja, Dickensit, Austenit, Kotiopettajattaren romaani, Moby dick, Vernet, Eläinten vallankumous jne luettu, mutta siis jotain samanlaisia.

Herman Hessen kirjat, John Steinbeckin kirjat, Veijo Meren Vanhus ja Hemingway, eikun se olikin toisin päin.

Vierailija
1164/1179 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon Castamarin keittäjätärtä, on paljon parempi kun La Promessa, on seksiäkin.

Vierailija
1165/1179 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsunamista vielä. Lainaus ei onnistunut.

Mietit, mitä olisi voitu tehdä toisin, kun palaute oli niin negatiivista.

Se olisi selvinnyt aikoinaan helposti tekemällä asianosaisille kohdistettu kysely.

Asiakastyytyväisyyskyselyt ovat peruskauraa yritysmaailmassa. Niistä selviää helposti, missä kohdassa toimintaa on korjattavaa.

Vanha juttuhan tämä on. Ajat ovat muuttuneet. Toivottavasti parempaan.

Vierailija
1166/1179 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shakespeare, alkukielellä. Käännös ei tee samaa vaikutusta.

Vierailija
1167/1179 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katon Castamarin keittäjätärtä, on paljon parempi kun La Promessa, on seksiäkin.

Tätä ei olisi kannattanut sanoa. Nyt D suuttuu. Kohta käskee sinut seksiketjuun.

Minä onneton kerroin aiemmin sarjasta Berit - parempi mies. Sain pitkään pelätä, että D hiffaisi jujun ja passittaisi minut perustamaan oman p ornoketjun. Onneksi oli niin keskittynyt erikoismieheen, että unohti minut. 

Vierailija
1168/1179 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä, E, otat itseesi kohdistuvina nuo D-kirjoittelut, kun ne eivät liity sinuun mitenkään? Näin sivusta katsoen tuntuu erikoiselta tuo reagointisi paitsi, jos haluat vaan lisää hämmentää soppaa.

Pahasti vaikuttaa taas yhdeltä Doriksen hahmolta. Tuo eilinen kateus-kortti soitti heti kelloja. Kunnianloukkaussyyte oli myös niin Dorista. Ja nyt yrittää kääntää huomion muualle.  Dorishan se on!

Vierailija
1169/1179 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisi selvinnyt aikoinaan helposti tekemällä asianosaisille kohdistettu kysely.

Asiakastyytyväisyyskyselyt ovat peruskauraa yritysmaailmassa. Niistä selviää helposti, missä kohdassa toimintaa on korjattavaa.

Niinhän siitä kysyttiinkin, tsunamissa mukana olleiden kokemuksia, mutta jostain syystä äänessä olivat lähinnä ne joilla oli valittamista. Toisaalta, ei heillä sitten oikein mitään realistisia ideoita ollut siihenkään, että mitä olisi pitänyt tehdä toisin.

Vierailija
1170/1179 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko lukenut du Maurierin Rebekkaa? 
Minusta se on hyvä.

Vierailija
1171/1179 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehtiinhän jo joku kysely, halutaanko emännöintiä. Ei haluttu, mutta ei sillä mitään merkitystä ollut. Holhoaminen jatkui.

Muistan, kaikki oli 100% sitä mieltä että ei emännöintiä. Tällä hetkellä toivoisin että tämä koko päivän kostajaa huutava = Doris jättäisi tämän ketjun. Liikaa nyt haastaa riitaa ja esittää näitä hahmojaan. Sotkee vaan keskustelua. Aivan häiriintynyttä käytöstä. Vaikuttaa siltä että on aivan pakkomielteinen eikä pysty olemaan hiljaa.

Eikä tämä ole edes Doriksen ketju! Riehuu ja määrää täällä kuin umpihullu. Pilaa muiden ketjun. 

Ketjukaappari.

Vierailija
1172/1179 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on perunut Euroopan tullimaksut. huoh

Vierailija
1173/1179 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja rauhallisia unia.

Vierailija
1174/1179 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa nopsaan vielä allihuuppa 👋~

Ei minua häiritse eikä haittaa, vaikka joka toinen kommentti liittyisi 'D-tyyppiin' -

Ei ollenkaan. Tämäntyyliset ketjut eivät yleensä ole niitä, joita (koskaan) avaan

saitille saapuessani. 'N61' tekemä 'Mitä sinulle kuuluu tänään?'- ketju roikkui aina tuossa otsakevalikossa, mutta en koskaan avannut sitä totta puhuen.. Vuonna 2025 kesällä kerran klikkasin ja pari sivua sieltä lukaisin, siinä se. Ei mitään käsitystä tuon ketjun insider_ju0ruista/draamankaaresta.

Kunhan nyt vain tuli viimein täysin selväksi:

> minä en ole hän, en liity häneen eikä hän minuun.

Voin sitten karistaa tomut jaloistani ja täällä jatkuu kuulumiset - kera Doriksen tahi ilman.. Ei minua enää liikauta eikä hetkauta 

centtiäkään.

Sivuston käytön intressinä ylipäätään itselläni on ollut kartoittaa, mitä kansa geneerisesti tuumaa, mistä sanansäilä; ei missään nimessä arvostella julkimoiden asuvalintoja, pärstäkerrointa tai pakertaa nurkkakuntaisissa tyttökerhodraamoissa.. puhumattakaan että läyhäisin täällä exäni tai ex-anoppieni luonteenlaadusta jne.

Hyvää, rauhallista iltaa.

E 🌿🤍💫

Vierailija
1175/1179 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä ja rauhallisia unia.

Hyvää yötä

Vierailija
1176/1179 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus!  Mä en kiroile koskaan. H3lvetti kun väiteään sellasta,  joku idiootti paska valehtelee. Hyvinkin kohtelias olen. Mitä kohtelias tarkoittaa?  Törpöt ei kerro. Helveddi ku ei kerrota. Paskapää kastaja kiusaa. Jankkaan sitä. Kastaja painu Helveddiin! Häivy!  Olen kohtelias! Olen MInä. Lumiaura. Pimeä. Kuu. 

Vierailija
1177/1179 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en enää palaa tähän ketjuun.

Kaikkea hyvää ja ehtaa välittämistä

toivon pohjaenergiaksi palstalla alati vallitsevan naljailuhengen sijaan. 💚

Meiltä mielestäni puuttuu [kaikista yhteisöistä] aimo annos sydämellistä lämpöä ja kivaa, tsemppaavaa smalltalk kulttuuria.. etenkin naistenvälinen pienten kohteliaisuuksien jakaminen, tiimihenkisyys, ilo, leikkisyys..💛

Mikään ei ole yhtä kaunista kuin naiset sisarellisesti tukemassa toisiaan; ilman kilpailua ja ilman kateutta. Sellaiset naiset ovat rakastettuja ja arvostettuja kollegoita ja tiiminjäseniä.

Anoppi kannustamassa miniää. Ai jukra..🧡

Miehetkin huomaavat naisen hienon, oikeudenmukaisen luonnon; he pitävät sellaista naista vertaisenaan. Työpaikan juoruava draamakuningatar on miehen silmissä väsyttävä, tämä on tosiasia.🤍

E

Vierailija
1178/1179 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän siitä kysyttiinkin, tsunamissa mukana olleiden kokemuksia, mutta jostain syystä äänessä olivat lähinnä ne joilla oli valittamista. Toisaalta, ei heillä sitten oikein mitään realistisia ideoita ollut siihenkään, että mitä olisi pitänyt tehdä toisin.

Yleensä asiakaskyselyt toimii niin, että kyselijä itse keksii niiden pohjalta ideoita millä palvelu paranee. Olen väärä tähän kommentoimaan, en tunne valtion byrokratiaa. Siellä ehkä asiakkast tekee ideoinnin.

Vierailija
1179/1179 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet joutunut kokemaan kovia, eikä sinun tarvitse pyytää keneltäkään anteeksi.  Pikemminkin nuo kiusaajat tai oikeammin petolauma ansaitsisivat mahdollisimman kovan rangaistuksen vielä vuosienkin jälkeen aiheuttamastaan vahingosta.  Olet haavoittunut, mutta onko mahdollista elää turvassa jossain. "

Kiitos viestistäsi. En sitä kiistä etteikö tuo kaikki olisi vaikuttanut minuun. En itsekään nuorempana miettinyt kaiken menevän näin. Onneksi en tiennyt mitä on vastassa. Harvoin tunnen silti vihaa. Surua monesti jos jokin esim ihmisten kanssa toimimisessa jännittää minua ja yhdistän sen kokemuksiini. En aiemmin esim kovin jännittänyt esiintymistä. Kokemuksieni jälkeen taas jännitän. Näin ne muuttavat ihmistä. Ehkä parasta olisi asua isossa kaupungissa. Siellä paljon ihmisiä ja ns helpompi hengittää. En minä niitä ihmisiä kovinkaan silti pelkää, vaikka ikävää juttua kuulen ja uhkailuakin joskus. Haittaa tietysti kaikesta silti on. 

Tämän kämpän sijainti rauhallinen. Edellinen kämppä muuttui läheisten lomamökkien yms kautta paikaksi missä jotkut tyypit majailivat mistä haittaa minulle. Se yksi syy vaihtaa muualle. Hyvä päätös tämä.