Mitäpä Sinulle tänään mahtaa kuulua? Vol 2
Saapi kertoa.
Edellinen pitkä ketju lukittiin, niin aloitetaan uusi.
Minä täällä loikoilen sohvalla ja mietin maailmanmenoa.
Kommentit (1135)
Otsikko on kuin jonkun 80- 90 kymppisen vanhuksen kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa lapsellista. Miettikää; tuo kostaja vai mikä erikoismies hän onkaan, on jo lähemmäs kuuttakymmentä(!!) Viettää koko päivän vauvalla😳 ja mitä kirjoitusta, ei voi muuta kuin ihmetellä.
Eikö ole 72?
Mistä minä tiedän vaikka olisikin. Oli yksi keskustelu, jossa tuon miehen ikä mainittiin. Molempi ikä on jo varsin korkea. Muutama vuosi sinne tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa lapsellista. Miettikää; tuo kostaja vai mikä erikoismies hän onkaan, on jo lähemmäs kuuttakymmentä(!!) Viettää koko päivän vauvalla😳 ja mitä kirjoitusta, ei voi muuta kuin ihmetellä.
Eikö ole 72?
Mistä minä tiedän vaikka olisikin. Oli yksi keskustelu, jossa tuon miehen ikä mainittiin. Molempi ikä on jo varsin korkea. Muutama vuosi sinne tänne.
Ootko 65? Onko kostajamme myös selvännäkijä? H a h !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sinä olet 65 ja teet ihan samaa.
Väärin. Sinut on helppo tunnistaa. Pilasithan jo entuudestaan yhden foorumin.
Vierailija kirjoitti:
Ja ajatusmaailma ja jäykät asenteet, myös seksipelko. Jota tosin mun tuntemilla vanhuksilla ei ole. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ajatusmaailma ja jäykät asenteet, myös seksipelko. Jota tosin mun tuntemilla vanhuksilla ei ole. Onneksi.
No nyt herjataan jo tämän ketjun aloittajaa. Noloa. Epäkohteliasta käytöstä.
Toivottavasti ap et ole linjalla.
Sihtaa kostaja tarkemmin (jos osaat). Ammut täysin hutiin, monesko kerta tänään?
Hermostunut on hävinnyt. Kannattais taeta ihan hiljaa. Kosto oli suloinen. Huomaa imperfekti. Oli. Hetken. Se on ohi.
Bannit tulossa Doris. Oottele rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole 72?
Ootko 65? Onko kostajamme myös selvännäkijä? H a h !
Kostajan näppikseltä nyt on tottunut saamaan vaikka mitä ruikulointeja. Huitoo tuulimyllytaktiikalla kuin uhmaikäinen ja toivoo että edes johonkin osuisi.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa. Känni päälle
Kostaja ryyppää murheeseen. Onneksi sulla on kaverit: You, you ja yourself
Ai jaahas. Että tällainen ketju tämä sitten. Kylläpä nyt kaduttaa, että avasin ja ihan kivan viestinkin kirjoitin.
Vierailija kirjoitti:
Tsiikatkaas alapeukutuksen vauhtia. Nopsaan sulkee erikoismies koneensa, että saa moooonta peukkua :(
Muut ei edes vilkuile peukutuksia. Muiden itsetunto ei ole niistä kiinni. Aivan sama mitä mieltä ollaan. Sinun itsetuntosi vaatii peukutuksia, omiasi, pysyäkseen edes plussalla. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko se on todeta. Tämä on D:n riitelyketju. Hän provosoi riitaa ja jatkaa loputtomiin. Mikään ei auta. Ikävä ilmapiiri. Mietin äsken, ketkä kaikki kirjoittajat on lähteneet kuulumisketjuista. Eihän täällä ole kohta ketään. Eikä uusia näy tulevan.
Ja kostaja haukkumisineen saa puhtaat paperit? Eiku.
Jos mylly ei saa vettä,se pysähtyy.
Vierailija kirjoitti:
Ai jaahas. Että tällainen ketju tämä sitten. Kylläpä nyt kaduttaa, että avasin ja ihan kivan viestinkin kirjoitin.
Luit meidän monen muun ajatukset. Ihan kivoja viestejä, kunnes kostaja kehiin jankutuksellaan. Pikkuisen tässä tuohtuu yksi ja toinen, mutta hän jo huusi ääneen - hei hei erikoismies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsiikatkaas alapeukutuksen vauhtia. Nopsaan sulkee erikoismies koneensa, että saa moooonta peukkua :(
Muut ei edes vilkuile peukutuksia. Muiden itsetunto ei ole niistä kiinni. Aivan sama mitä mieltä ollaan. Sinun itsetuntosi vaatii peukutuksia, omiasi, pysyäkseen edes plussalla. Säälittävää.
No pakosti ne nyt huomasi, kun vauhdilla vilisi.
Totta. Olet säälittävä. Hae apua
Vierailija kirjoitti:
Hevostallissa riehui ensin ja nyt jankuttaa lopun elämänsä Doriksesta. On jankuttanut jo melkein kaksikymmentä vuotta palstalla naisiin kohdistuvia herjojaan.
Naisiin kohdistuvia herjoja. En minä ole nähnyt. Miesvihaa on kyllä ollut.
Kostaja vilkuilee. Hän elää niistä.
Niin ja sinä olet 65 ja teet ihan samaa.