Mitäpä Sinulle tänään mahtaa kuulua? Vol 2
Saapi kertoa.
Edellinen pitkä ketju lukittiin, niin aloitetaan uusi.
Minä täällä loikoilen sohvalla ja mietin maailmanmenoa.
Kommentit (273)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli ilmiannettu
Tee samoin
Niin on. D saa pian bannit trollauksesta. Kiva kun yhdessä ilmiannetaan kiusaaja-D, Kaikki kärsii hänestä.
Et edes muka tajua, että sinä ne bannit saat. Erikoismies ilmiannetaan. Vpn-yhteytesi estoon, koska väärinkäytät. Tämä laitetaan ylläpidolle.
Lopetetaan riitely, sitähän trollijankkari, Dpakkomielteinen just haluaa: lietsoa riitaa!
Ei häntä mikään totuus kiinnosta.
Ohitetaan tyhmät jutut, ilmiannetaan asiattomat. Pysytään me aiheessa. Avanto.
Sahtia, sahtia!
Meinaatko juoda paljonkin tänään, trolli? Murheeseen.
By the way. Mikä olikaan sun urapolku?
Keräiletkö jotain tietoja kirjoittajien yksityiselämästä? Onkohan se ihan ok tivata sellaisia? Jos joku oma-aloitteisesti kertoo, juttu on eri.
Minulle kuuluu parempaa kuin kymmeniin vuosiin. Olen ymmärtänyt, että oma elämäni tapa ei ole suorituskeskeinen palvelus tai velvoite. Se on taiteellinen elämys, ja siksi elämänmuotoni on elää boheemia, epäsäännöllistä leikittelevää elämää.
Sen sijaan, että mittaan taiteellisuuttakaan, jätän mittatikut perääni kun jatkan matkaani. Taide ja runoiluni tulee inspiraationa ja kirjoitussykkeenä, ei pakkopullana rahan tai velvoitteen tai muun suoritteen vuoksi. En halua astua tuohon epäonnen pyörään myllytettäväksi ja raunioitettavaksi.
Olen onnellisesti sanojen ja mielikuvien maalailun kauneuden assosisaatiossa mieluummin kiinni kuin tavoittelisin rikkauksia tai mainetta tai täydellisyyttä. Eli arvostan omaa elämänkokemisen ja -tekemisen tapaani. En muiden vinoutuneita ja kieroutuneita fantasioita ihmiselosta.
Koti: Lyyrinen tarha
Rooli: Tunteiden tulkki
Päivä: 18/10
Huomio⭐⭐⭐⭐⭐
Agro⭐
Nopeus⭐⭐
Kiukku⭐⭐⭐
~ Sanamiekkatanssissa miellyttäjä.
❤️Yumi❤️
Akvapipo_Lyyrike kirjoitti:
Minulle kuuluu parempaa kuin kymmeniin vuosiin. Olen ymmärtänyt, että oma elämäni tapa ei ole suorituskeskeinen palvelus tai velvoite. Se on taiteellinen elämys, ja siksi elämänmuotoni on elää boheemia, epäsäännöllistä leikittelevää elämää.
Sen sijaan, että mittaan taiteellisuuttakaan, jätän mittatikut perääni kun jatkan matkaani. Taide ja runoiluni tulee inspiraationa ja kirjoitussykkeenä, ei pakkopullana rahan tai velvoitteen tai muun suoritteen vuoksi. En halua astua tuohon epäonnen pyörään myllytettäväksi ja raunioitettavaksi.
Olen onnellisesti sanojen ja mielikuvien maalailun kauneuden assosisaatiossa mieluummin kiinni kuin tavoittelisin rikkauksia tai mainetta tai täydellisyyttä. Eli arvostan omaa elämänkokemisen ja -tekemisen tapaani. En muiden vinoutuneita ja kieroutuneita fantasioita ihmiselosta.
Herkkää ja kaunista, mutta jollain rahalla sun on ruokaakin ostettava.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrättehän, että somessa liikkuu paljon valheita. Huijareita. Snobbareita. Ei ole olemassa Intian prinssejä eikä yllättäviä perintöjä.
Fiksut huomaa eron rehellisiin. Käytä järkeäsi. Täälläkin.
Rauhaisaa yötä, aamua ja jatkoa. Rehellisesti.
Kyllä me kaikki huomataan valehtelijat. Nyt selvemmin kuin koskaan. Sinun ei tosiaan pitäisi puhua yhtään mitään rehellisyydestä. Tuntematon käsite sinulle D. Lopeta nyt tuo riehuminen.
Ei Doris edes tiedä mitä on toden puhuminen ja rehellisyys. Kaikki, aivan kaikki voi olla feikkiä. Kun kerran jää kiinni valheesta, ei koskaan enää uskota. Minä en usko mihinkään, mitä D kirjoittaa. En mihinkään.
En minäkään. Olen oppinut tässä ketjussa, että ihmiset ovat epärehellisiä, puolueellisia, huumorintajuttomia, pahansuopia ja kateellisia. Varsinkin ikääntyneet naiset. Ehkä oma elämä ei olekaan ollut sitä, mitä on toivonut. Jokinhan ihmisen moraalin muokkaa. Valopilkkujakin on, mutta harvakseltaan.
Ymmärrättehän, että somessa liikkuu paljon valheita. Huijareita. Snobbareita. Ei ole olemassa Intian prinssejä eikä yllättäviä perintöjä.
Fiksut huomaa eron rehellisiin. Käytä järkeäsi. Täälläkin.
Rauhaisaa yötä, aamua ja jatkoa. Rehellisesti.
Kyllä me kaikki huomataan valehtelijat. Nyt selvemmin kuin koskaan. Sinun ei tosiaan pitäisi puhua yhtään mitään rehellisyydestä. Tuntematon käsite sinulle D. Lopeta nyt tuo riehuminen.
Ei Doris edes tiedä mitä on toden puhuminen ja rehellisyys. Kaikki, aivan kaikki voi olla feikkiä. Kun kerran jää kiinni valheesta, ei koskaan enää uskota. Minä en usko mihinkään, mitä D kirjoittaa. En mihinkään.
En minäkään. Olen oppinut tässä ketjussa, että ihmiset ovat epärehellisiä, puolueell
Juurikin näin. Sinun pitää itse päättää, mihin uskot. Somehan on täynnä huijauksia. Tsemppiä!
Tämä just on niin outo dilemma: alkuperäinen ketju oli tavallisille kuulumisille, siellä repeiltiin roisiin kuulumisiin. No ok. Riita tuli.
Tämän ketjun ap ei rajannut kuulumisia. Siispä kirjoitetaan monenlaisia.
Riitoja ei varmaan haluta, eikä ilkeitä juttuja.
Siispä -> jatketaan näin
Ok
Minä olen seurannut tätä ketjua tänään. Muitakin toki. Teen tutkielmaa päivittäisestä Somen käytöstä eri alustoilla. Tähän ketjuun kommentoisin: oli hiljaista aamulla. Ensimmäisen viestin jälkeen alkoi kommentointi kiivaana. Ulkopuolisena en voi toki ymmärtää viestien sisältöä. Joku, joskus. Tehnyt jotain. Ei selviä. Tämän ketjun luin toki alusta asti.
Yritän ymmärtää. Viestejä ilmiannetaan. Joku yrittää aiheeseen kirjoittaa kuulumisia, nämä katoaa.
Kuin myös ilkeät viestit. Mitä tapahtuu?
Tästä teen blogini. Oi ei ja kiitos
Minä olen seurannut tätä ketjua tänään. Muitakin toki. Teen tutkielmaa päivittäisestä Somen käytöstä eri alustoilla. Tähän ketjuun kommentoisin: oli hiljaista aamulla. Ensimmäisen viestin jälkeen alkoi kommentointi kiivaana. Ulkopuolisena en voi toki ymmärtää viestien sisältöä. Joku, joskus. Tehnyt jotain. Ei selviä. Tämän ketjun luin toki alusta asti.
Yritän ymmärtää. Viestejä ilmiannetaan. Joku yrittää aiheeseen kirjoittaa kuulumisia, nämä katoaa.
Voi viddu Doris, älä yritä enää tätä bloggarifeikkiäsi! Kaikki tunnistaa sut lauserakenteesta ja sanastosta ja tyhmyydestäsi.🤮😝
Vierailija kirjoitti:
No sattuipas. Tämä ketju ja pari muuta on tutkimusaineistoa toiseen romaaniini. Yllätyin sisällöstä. Rienaavaa, roisia. Toki luen nuo ketjut mihin täällä viitataan.
Yhteistyötä ? Toki sopii minulle
No sattuipas. Tämä ketju ja pari muuta on tutkimusaineistoa toiseen romaaniini. Yllätyin sisällöstä. Rienaavaa, roisia. Toki luen nuo ketjut mihin täällä viitataan.
Yhteistyötä ? Toki sopii minulle
Siirrytään yksityiseen yhteydenpitoon. Seurataan toki kommentointia täällä
Totta, ei ole Intian prinssejä eikä yllättäviä perintöjä. Ei myöskään pyytettömiä, rehellisiä yksinäisten ymmärtäjiä, jotka ihan hyvästä sydämestä ja ilman omaa etuaan emännöivät kuulumisketjuja. Totta. Some vilisee huijareita.