Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäpä Sinulle tänään mahtaa kuulua? Vol 2

Vierailija
14.09.2025 |

Saapi kertoa.

Edellinen pitkä ketju lukittiin, niin aloitetaan uusi.

Minä täällä loikoilen sohvalla ja mietin maailmanmenoa.

Kommentit (1931)

Vierailija
281/1931 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt tuota tutkielmajuttua kukaan tosissaan kirjottaisi? Tai kukaan usko. Jotain huumoria ilmeisesti. Tai sitten ollaan todella syvällä mielenterveyden suossa.

Monestihan iltapäivälehdetkin tekee juttuja näistä palstan ketjuista.

Vierailija
282/1931 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näkyy bloggarin feikkiviesti vielä lainauksssa, jossa kehotetaan ottamaan mukaan myös kuolevan pilkkaaamisviestit palautusten avulla. Etsi sieltä, täyttä shaissea koko tutkielma, jonkun harhainen yritys valehdella taas.  Älä usko mihinkään tuon kirjoittajan viesteihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1931 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt tuota tutkielmajuttua kukaan tosissaan kirjottaisi? Tai kukaan usko. Jotain huumoria ilmeisesti. Tai sitten ollaan todella syvällä mielenterveyden suossa.

Mutta ei noin, nostavat vain yhden  aiheen esille ja käsittelevät sitä itse. Eivät toista vihaviestejä ja haukkumista, tietenkään, nehän ovat laittomuuksia. Eivätkä ota palstan kautta yhteyttä. Koskaan.

Vierailija
284/1931 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno uusi suomalainen akkukeksintö tehty! Seinäjoella  Lehtimäen veljekset ovat keksineet uuden idean akkkuun joka kestää paljon paremmin kuin muut. Eivät paljasta keksinnön perusteita, etteivät teollisuusvakoilijat ala tehdä kopioita.  Hyvä!

Vierailija
285/1931 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin lähteä pieksäytymään hankeen on niin järkyttävä hiki, koska vaihdevuodet!! 🥵

Mutta taidan tyytyä kylmään suihkuun, niin ei naapurit järkyty.

Sittenpä sitä pitäisi alkaa järjestellä huomisia työjuttuja ja illalla piipahdan ystävän luo kahville. 

Vierailija
286/1931 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei noin, nostavat vain yhden  aiheen esille ja käsittelevät sitä itse. Eivät toista vihaviestejä ja haukkumista, tietenkään, nehän ovat laittomuuksia. Eivätkä ota palstan kautta yhteyttä. Koskaan.

Ja tiedät tämän, koska?

Vierailija
287/1931 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedät tämän, koska?

Olen toimittaja.

Vierailija
288/1931 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysin banneja Dorikselle ja jollei se auta, ketjun lukitsemista. Sori alkuperäinen ap, mutta näin sairas tyyppi kuin D , ei saa enää jatkaa muiden kiusaamista ja ketjun häiriköintiä. Olen sun puolesta pahoillani.

Tällainen riitely pitää saada loppumaan. Kiusaaja pois koko Vauvalta!  Eihän se käy , että yksi häirikkö pilaa monet ketjut, vaikka sairas olisikin.

Häirikkötrolli, jankkaaja, ohi aiheen kirjoittaja: bannit hänelle!!!

Ihanaa, Doris on saanut bannit tänne! Viimeinkin. 👍🙏 Rauhallista ja riidatonta päivää ihmiset! Nautitaan lempeydestä ja suvaitsevuudesta!

Onko jo bannit trollijankkaajalle? Sitten on rauha maassa?

Vierailija
289/1931 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai saavuttanut tietyn rauhan itselleni. Kun katson tätä ketjua niin en oikein tunne enää mitään. En iloa, mutta en raivoakaan. Ehkä pientä surua joskus, mutta nyt en sitäkään. Näin on ehkä helpompaa luopua tästä vähitellen.

Ja samalla muistakaa se, että jokainen ihminen vaikuttaa toiseensa. Joku pieni juttelu jossain tai kiva viesti jollekin voi jopa pelastaa toisen elämän. Näin pitäisi pyrkiä siihen, että kirjoittaa niin sanoin kuin voisi toiselle "oikeassa" elämässä sanoa. Miettii asiat niin. Täällä netissä olemme kasvottomia ja on helppoa kirjoittaa mitä vaan. Silti niinkuin joskus sanoin eräällä sivustolla oli muistutus, että täällä kirjoittavat oikeat ihmiset ja viestejä lukevat oikeat ihmiset. Näin tekoälyn aikana ehkä se unohtuu joskus tai on helpompaa kirjoittaa, kun ollaan kasvottomia täällä. 

Itselleni kuuluu parempaa ja kun labratuloksia tulee niin katsotaan muuttuuko lääkitys. Muuten pärjään opinnoissa näköjään hyvin ja sain esseestä taas 5:sen. Ja viimeksi ekasta kirjatentistä myös 5. Näin taas eteenpäin. 

Vierailija
290/1931 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin banneja Dorikselle ja jollei se auta, ketjun lukitsemista. Sori alkuperäinen ap, mutta näin sairas tyyppi kuin D , ei saa enää jatkaa muiden kiusaamista ja ketjun häiriköintiä. Olen sun puolesta pahoillani.

Tällainen riitely pitää saada loppumaan. Kiusaaja pois koko Vauvalta!  Eihän se käy , että yksi häirikkö pilaa monet ketjut, vaikka sairas olisikin.

Häirikkötrolli, jankkaaja, ohi aiheen kirjoittaja: bannit hänelle!!!

Ihanaa, Doris on saanut bannit tänne! Viimeinkin. 👍🙏 Rauhallista ja riidatonta päivää ihmiset! Nautitaan lempeydestä ja suvaitsevuudesta!

Onko jo bannit trollijankkaajalle? Sitten on rauha maassa?

Kyllä, Doris on estetty joksikin aikaa, eihän se pysyvä ratkaisu ole, mutta sitten jatketaan muilla keinoin. Nautitaan nyt riidattomuudesta.

Vierailija
291/1931 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavia ja erilaisia viestejä tänään.

Vierailija
292/1931 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa. Pappa kuoli vuodenvaihteessa ja hautajaiset on parin viikon päästä. Pitäisi taas miettiä musiikkia ja sellaista, ja niitä hautajaisvaatteita. Tuntuu niin surulliselta, että en tiedä miten kestää hautajaiset.

Vierailija
293/1931 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa. Pappa kuoli vuodenvaihteessa ja hautajaiset on parin viikon päästä. Pitäisi taas miettiä musiikkia ja sellaista, ja niitä hautajaisvaatteita. Tuntuu niin surulliselta, että en tiedä miten kestää hautajaiset.

Osanottoni suruusi.

Vierailija
294/1931 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötätuntoa:) Surun syvyys osoittaa, että rakkautta on ollut.

Vierailija
295/1931 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran hautajaisissa, joissa muistotilaisuudessa jokainen kertoi jonkun hauskan tai koskettavan muiston edesmenneestä. Niistä muodostui hieno kokonaisuus, joka kuvasti häntä hyvin. Tunnelma muuttui jotenkin kevyeksi. Hän sai lähteä haluamallaan tavalla, iloisesti saateltuna.

Vierailija
296/1931 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran hautajaisissa, joissa muistotilaisuudessa jokainen kertoi jonkun hauskan tai koskettavan muiston edesmenneestä. Niistä muodostui hieno kokonaisuus, joka kuvasti häntä hyvin. Tunnelma muuttui jotenkin kevyeksi. Hän sai lähteä haluamallaan tavalla, iloisesti saateltuna.

Kuulostaa mukavalta

Vierailija
297/1931 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Vainajan (esim.meille ihan vieras) tytär kiersi pöydästä toiseen ja kyseli vieraiden suhteesta edesmenneeseen. Oli todella yllättynyt monien tunteneen isänsä kymmenien vuosien ajan niinkin läheisesti.

Oli lämmin tilaisuus muisteluineen.

Setä oli kaljaveikko. Hänen hautajaisistaan me serkukset mentiin lähipubiin ja nostettiin tuopit hänen muistolleen.

Vierailija
298/1931 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin vilkuilen peukkuja, ovat yhdentekeviä minulle. Jotenkin kuitenkin loukkaannuin viidestä alapeukusta papan kuolemasta kertoneen viestille.

Mikä merkitys peukuttajalle? Noloa käytöstä.

Vierailija
299/1931 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin vilkuilen peukkuja, ovat yhdentekeviä minulle. Jotenkin kuitenkin loukkaannuin viidestä alapeukusta papan kuolemasta kertoneen viestille.

Ihmettelen miksi joillekin aikuisille isovanhempienkin kuolema on niin kova paikka.

Vierailija
300/1931 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä puutu toisten asioihin, ei tarvita sellaista ollenkaan. 

Heiltä ei ole kuollut pappa vielä. Se merkitys. Onko sinulle tapahtunut näin? On: peukku ylös, Ei: peukku alas.

Sitä peukutus merkitsee. Aivan turhaa koko peukutus, itse en peukuta koskaan. Ei kiinnosta.

Ketju on lukittu.