Mitäpä Sinulle tänään mahtaa kuulua? Vol 2
Saapi kertoa.
Edellinen pitkä ketju lukittiin, niin aloitetaan uusi.
Minä täällä loikoilen sohvalla ja mietin maailmanmenoa.
Kommentit (362)
Onpa kivoja nuo tarinat pitkistä liitoista. Kuitenkin puolet päättyy eroon. No. Toinen puoli ei.
Elämä on melko p*skaa. Ainakin meillä on nyt harmia harmin perään. Suututtaa äitini puolesta paljon tuollainen kohtelu, mutta kai se kertoo nykyajasta jossa jokainen työntekijä on vaan jokin kulu työnantajan taskussa. Sen myötä en itsekään odota mitään enää. Olen saanut kokea sen mitä ihmisen kohtelu on. Itseni kautta ja samalla myös äitini kautta mitä irvokasta työelämänä nykyisin varsinkin on. Ei mitään inhimillisyyttä enää.
Ja sitten jos sinulla ei ole työtä olet taas täysin arvoton ja samalla täysin sidottu siihen, ettei elämäsi muutu. Joku minullekin sanoo, että mene töihin. Sitten sanon, että hommaa ensin esim töihin ne työkokemusta omaavat hoitoalan tyypit, mitä on sadoittain laitettu pois tai moni muu kokemusta omaava. Näin minä olen jossain satojen kilometrien takamatkalla heihin verrattuna.
Tämä on nähty. Ei minullakaan ole paljon mitään saumaa enää saada mitään toivoa muutokseen. Se juna on mennyt jo. Ja joku kai tähänkin sanoo, että jollakin on vaikeampaa. Sitten sanon, että älä viitsi. En minäkään elämääni koe merkitykselliseksi monestikaan. Lähinnä tekee jotain, että yrittää järjissään täällä pysyä vielä. Opinnotkin turhuutta siinä mielessä ja ihan typerää niitä jatkaa. Kai se itselleni keino yrittää pitää pää kasassa kaiken keskellä. Jokin asia mihin keskittyä, kun muuten ei ole enää mitään.
Kirjoittamiseni täällä loppukoon. Samaa jauhamista ja turhuutta. Ei mitään hyötyä kenellekään. Mitä minä kirjoitan tänne, kun jos se on vaan yritys huijata itseäni unohtamaan p*ska elämäni ja epäkohdat, vaikka ne hyvät asiat hukkuvat p*skaan kokoajan. Hävettää edes kirjoittaa tätäkin viestiä, mutta ei seesteinen elämä ole näköjään minua varten. Viettäköön joku muu sellaista. Minä en siihen pysty, kun odotan seuraavaa huonoa asiaa tai niiden vyöryä tulevaksi. - P
Vierailija kirjoitti:
Elämä on melko p*skaa. Ainakin meillä on nyt harmia harmin perään. Suututtaa äitini puolesta paljon tuollainen kohtelu, mutta kai se kertoo nykyajasta jossa jokainen työntekijä on vaan jokin kulu työnantajan taskussa. Sen myötä en itsekään odota mitään enää. Olen saanut kokea sen mitä ihmisen kohtelu on. Itseni kautta ja samalla myös äitini kautta mitä irvokasta työelämänä nykyisin varsinkin on. Ei mitään inhimillisyyttä enää.
Ja sitten jos sinulla ei ole työtä olet taas täysin arvoton ja samalla täysin sidottu siihen, ettei elämäsi muutu. Joku minullekin sanoo, että mene töihin. Sitten sanon, että hommaa ensin esim töihin ne työkokemusta omaavat hoitoalan tyypit, mitä on sadoittain laitettu pois tai moni muu kokemusta omaava. Näin minä olen jossain satojen kilometrien takamatkalla heihin verrattuna.
Tämä on nähty. Ei minullakaan ole paljon mitään saumaa enää saada mitään toivoa mu
Tsemppiä P :D
P, sinua lämpimin ajatuksin ja rukouksin muistan täällä. Joskus aikaisemmin jo mietin, että jos saan ison lottovoiton, niin sinä olet yksi niistä, joita haluaisin auttaa.
Sinulle, jolta pappa on kuollut, niin osanottoni <3 Ei sillä ole merkitystä, vaikka menetetty ihminen olisi vanhakin ja kuolema odotettavissa, koska suru on silti suuri, jos tämä ihminen on ollut läheinen.
Mulla on tänään ollut taas sytoväsymyspäivä. Onneksi työhomma, joka tuli tehtäväksi, ei vienyt kuin tunnin. Sen jälkeen sain mennä taas huilimaan. Mulla on kännykän asetus niin, että jos on joku huijaus- tai häirikkösoittaja, niin näyttö menee puhelimen soidessa punaiseksi. Iltapäivällä soikin ja meinasin huitaista jo ennen vastaamista puhelun poikki, mutta huomasin näytöllä nimen. Firman toimitusjohtaja soitti :D Vastasin sitten ja naurettiin, että ties mitä tuo tekoäly oikein vahtiikaan, koska kyllähän pomon soitto oloneuvokseksi siirtyneelle työntekijälle ON häirikkösoitto. Kohta koira iltalenkille, sitten tiskikone päälle ja sitten ei muuta ohjelmaa enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso netistä kortisonin vaikutukset. Ei Lammas ole kuin sairaanhoitaja, ei hän ole farmaseutti eikä lääkäri! Tai soita apteekkiin tai chattaa nettilääkärille. Turha täältä on kysellä. (Minulle ei aiheuta turvotusta, riippuu annoksesta, käyttöajasta ja henkilökohtaisisita ominaisuuksista.)
Missä kysymys, johon tässä vastataan?
Keskustelu ontuu, kun niin paljon viestejä poistuu välistä :(
Varsinkaan, kun minä en kirjoittanut kortisonin mahdollisesti aiheuttamasta turvotuksesta sanaakaan. En tiedä, puhuiko joku muu, mutta näköjään täällä sotketaan jopa rekkautuneiden kommentit joidenkin muiden kommentteihin.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Sinulle, jolta pappa on kuollut, niin osanottoni <3 Ei sillä ole merkitystä, vaikka menetetty ihminen olisi vanhakin ja kuolema odotettavissa, koska suru on silti suuri, jos tämä ihminen on ollut läheinen.
Mulla on tänään ollut taas sytoväsymyspäivä. Onneksi työhomma, joka tuli tehtäväksi, ei vienyt kuin tunnin. Sen jälkeen sain mennä taas huilimaan. Mulla on kännykän asetus niin, että jos on joku huijaus- tai häirikkösoittaja, niin näyttö menee puhelimen soidessa punaiseksi. Iltapäivällä soikin ja meinasin huitaista jo ennen vastaamista puhelun poikki, mutta huomasin näytöllä nimen. Firman toimitusjohtaja soitti :D Vastasin sitten ja naurettiin, että ties mitä tuo tekoäly oikein vahtiikaan, koska kyllähän pomon soitto oloneuvokseksi siirtyneelle työntekijälle ON häirikkösoitto. Kohta koira iltalenkille, sitten tiskikone päälle ja sitten ei muuta ohjelmaa enää.
Kysyin sulta 2 kertaa kortisonista, molemmat poistui! 3.kerta toden sanoo: miksi toisten kasvot pyöristyy vahvassa kortisonissa, toisten ei?
Nro 339: "Kysyin sulta 2 kertaa kortisonista, molemmat poistui! 3.kerta toden sanoo: miksi toisten kasvot pyöristyy vahvassa kortisonissa, toisten ei?"
No ne poistui sitten silloin, kun mä en ole ollut just silloin ketjussa. Nk kuukasvot johtuu yleensä kortisolin liiasta määrästä elimistössä. Syynä voi olla sinänsä eräs sairaus tai sitten just kortisoni lääkkeenä. Kannattaa keskustella hoitavan lääkärin kanssa, jos sulle ollaan määräämässä suun kautta otettavaa kortisonia ja olet asiasta huolissasi. Mun kortisoniin liittyvät kommenttini liittyivät niveliin pistoksena annettavaan kortisoniin ja ne ei kyllä aiheuta kuukasvoisuutta.
Kortisonista en tiedä, mutta liika sahti kyllä turvottaa kasvoja.
Kirjastosta tuli taas iso kasa kirjoja, vaihteeksi runoja. Eeva Heilala. Yms upeita. Niitäkin voi selailla.
Minulla on yksi kansallispuku-värityskirjakin tekemättä vielä.
Outo olo, verenpaineet liian alhaiset 77/42, latoin suolaa suuhun. Verenpainelääke ja lihasrelaksantti yhdessä eivät sovi, laskee paineet liian alas.
Aamulla täällä oli mukava kirjoitella kirjoista ja muusta, nyt on taas typerää jankkausta ja riitelyä. Miksi tämän D:n pitää tulla pilaamaan ketju. Lähden pois, ei täällä viitsi olla. M72
Kuka tämä matematiikan opiskelija on, joka vielä harjoittelee numeroita? Pyydä äidiltä paperia ja harjoittele siihen. Rasittavaa meidän jo osaavien lukea niitä aikuisten ketjusta.
Minulla on mieliala ja itsetunto lähtenyt stabiloitumaan, kun tajuan että on ok olla oma itsensä ja voin elää omannäköistä elämääni vailla arvostelluksi tai tuomituksi tulemisen pelkoa. Ei tarvitse kokoajan olla sosiaalisesti vigilantti siitä, mitä tekee. Olen ihmisen arvoinen --- oma persoonani --- danderena.
Koti: Lyyrinen tarha
Luonne: Asosiaalinen
Päivä: 18/10
Huomio⭐⭐⭐⭐⭐
Agro⭐
Nopeus⭐⭐
Kylläisyys⭐⭐⭐
~ Tuumauspilvimatkailija.
❤️Yumi❤️
Vierailija kirjoitti:
Aamulla täällä oli mukava kirjoitella kirjoista ja muusta, nyt on taas typerää jankkausta ja riitelyä. Miksi tämän D:n pitää tulla pilaamaan ketju. Lähden pois, ei täällä viitsi olla. M72
Onko yhtään kirjakommenttia tallessa?
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä matematiikan opiskelija on, joka vielä harjoittelee numeroita? Pyydä äidiltä paperia ja harjoittele siihen. Rasittavaa meidän jo osaavien lukea niitä aikuisten ketjusta.
Mä taas ajattelen, että hän seuraa tuolla tavalla, paljonko kommentteja katoaa bittiavaruuteen. Eli jos kommentin järjestysnumero on 370, kun hän laittaa kommentiksi 370, niin mikäli hänen kommenttinsa on huomenna järjestysluvulla 360, silloin tietää, että 10 viestiä on taas poistettu.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas ajattelen, että hän seuraa tuolla tavalla, paljonko kommentteja katoaa bittiavaruuteen. Eli jos kommentin järjestysnumero on 370, kun hän laittaa kommentiksi 370, niin mikäli hänen kommenttinsa on huomenna järjestysluvulla 360, silloin tietää, että 10 viestiä on taas poistettu.
Mitä hän sillä tiedolla tekee? Jotain gradua vai? Kaikki on katoavaista täällä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän sillä tiedolla tekee? Jotain gradua vai? Kaikki on katoavaista täällä maailmassa.
Eipä katoa yksi, jonka soisi katoavan.
Päivä on pidentynyt jo selvästi! Ensi kuun jälkeen alkaa jo kevät! Iloa kehiin nyt jokainen!! 😍🌞