Mitäpä Sinulle tänään mahtaa kuulua? Vol 2
Saapi kertoa.
Edellinen pitkä ketju lukittiin, niin aloitetaan uusi.
Minä täällä loikoilen sohvalla ja mietin maailmanmenoa.
Kommentit (266)
Nyt olisi fiksuinta jättää kaikki, siis ihan kaikki muut ketjut taakse.
Kirjoittaa täällä vaan sopuisasti tämän päivän kuulumisista, niinkuin otsikko on.
Se, joka haluaa rähjätä menneistä, avatkoon oman ketjun, kirjoittakoon siellä!
Tämä on KUULUMISTEN KETJU
HYVÄÄ YÖTÄ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan siirtyä tylsien kuulumisten ketjuun. Sää, arkiaskareet ja kukat on tylsiä. Petipuuhat taas ei ole tylsiä, joten sellaiset kuulumiset ei sovi tylsiin kuulumisiin.
Olet väärässä. Kyllä pitkässä suhteessa monet asiat muuttuu tylsiksi, myös intiimimmät.
Sinä olet väärässä! Yli 50 vuotta naimisissa olleina meillä on vieläkin seksiä monesti viikossa ja paljon suukottelua ja rakkautta. Toiset vaan osaa, kaikki ei.
Olet täysin oikeassa. Joillain synkkaa hyvin tai sitten tyytyvät siihen, mitä on. Toiset kaipaa muuta ja vaihtelua. Ihmiset on erilaisia.
Meillä kans tosi onnellinen liitto 30+ vuoden jälkeen. Siksi ihmettelenkin tätä rähjäämistä :(
Miten pitkä olet Lammas?
Minä peräti 153cm hukkapätkä mutta tässäpä on elämä mennyt kurotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Miten pitkä olet Lammas?
Minä peräti 153cm hukkapätkä mutta tässäpä on elämä mennyt kurotellessa.
Mä olen sua hieman pidempi eli 156 cm :)
On niitä parempiakin päiviä nähty.
Olen ollut kamalan ahdistunut koko päivän. Nyt mietin että taidan mennä pitkälleen. Jos saisi vaikka jo unen päästä kiinni.
Ärsyttää että 32m asunto niin pieni ettei sohvalle ole kuin yksi paikka missä voi olla
Tv ei näy kunnolla, juuri ne kanavat joita itse katsoisi ei näy, ja jos sattuvat näkymään niin alle 2 minuuttia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan siirtyä tylsien kuulumisten ketjuun. Sää, arkiaskareet ja kukat on tylsiä. Petipuuhat taas ei ole tylsiä, joten sellaiset kuulumiset ei sovi tylsiin kuulumisiin.
Olet väärässä. Kyllä pitkässä suhteessa monet asiat muuttuu tylsiksi, myös intiimimmät.
Sinä olet väärässä! Yli 50 vuotta naimisissa olleina meillä on vieläkin seksiä monesti viikossa ja paljon suukottelua ja rakkautta. Toiset vaan osaa, kaikki ei.
Olet täysin oikeassa. Joillain synkkaa hyvin tai sitten tyytyvät siihen, mitä on. Toiset kaipaa muuta ja vaihtelua. Ihmiset on erilaisia.
Meillä kans tosi onnellinen liitto 30+ vuoden jälkeen. Siksi ihmettelenkin tätä rähjäämistä
Hienoa, että noin pitkä onnellinen liitto. Eihän tämä ketjun riidat liity parisuhteisiin vaan D:n aiheuttamiin ongelmiin.
En halua mitenkään kyseenalaistaa edellä esiteltyjä onnellisia liittoja. Hyvää jatkoa niihin vaan. Itse olen törnännyt myös toisenlaisiin pariskuntiin, joilla pitkä liitto on lähinnä aiheuttanut pystyynkuolemisen. Mitään uutta ei kestetä, suppeat kuviot ja keskinäinen turtuminen. Leipääntynyttä porukkaa ja siksi naapurustonkin inhokkeja. Ei vaan kyetä uudistumaan eikä lähtemään ajoissa. Keskinäisen kyllästymisen kerhoja.
Ymmärrättehän, että somessa liikkuu paljon valheita. Huijareita. Snobbareita. Ei ole olemassa Intian prinssejä eikä yllättäviä perintöjä.
Fiksut huomaa eron rehellisiin. Käytä järkeäsi. Täälläkin.
Rauhaisaa yötä, aamua ja jatkoa. Rehellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Trolli ilmiannettu
Tee samoin
Niin on. D saa pian bannit trollauksesta. Kiva kun yhdessä ilmiannetaan kiusaaja-D, Kaikki kärsii hänestä.
Et edes muka tajua, että sinä ne bannit saat. Erikoismies ilmiannetaan. Vpn-yhteytesi estoon, koska väärinkäytät. Tämä laitetaan ylläpidolle.
Lopetetaan riitely, sitähän trollijankkari, Dpakkomielteinen just haluaa: lietsoa riitaa!
Ei häntä mikään totuus kiinnosta.
Ohitetaan tyhmät jutut, ilmiannetaan asiattomat. Pysytään me aiheessa. Avanto.
Sahtia, sahtia!
Vierailija kirjoitti:
En halua mitenkään kyseenalaistaa edellä esiteltyjä onnellisia liittoja. Hyvää jatkoa niihin vaan. Itse olen törnännyt myös toisenlaisiin pariskuntiin, joilla pitkä liitto on lähinnä aiheuttanut pystyynkuolemisen. Mitään uutta ei kestetä, suppeat kuviot ja keskinäinen turtuminen. Leipääntynyttä porukkaa ja siksi naapurustonkin inhokkeja. Ei vaan kyetä uudistumaan eikä lähtemään ajoissa. Keskinäisen kyllästymisen kerhoja.
Onpas sulla kyyninen suhde pitkiin liittoihin. Harmi. Meillä on 32 vuotta takana, ollaan rakastavaiset, mutta myös parhaat ystävät. En kenenkään muun viereltä heräisi mielummin aamuisin. En lomailisi, reissaisi tai eläisi arkeani. Hän on paras minulle. Ihana jakaa niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli ilmiannettu
Tee samoin
Niin on. D saa pian bannit trollauksesta. Kiva kun yhdessä ilmiannetaan kiusaaja-D, Kaikki kärsii hänestä.
Et edes muka tajua, että sinä ne bannit saat. Erikoismies ilmiannetaan. Vpn-yhteytesi estoon, koska väärinkäytät. Tämä laitetaan ylläpidolle.
Lopetetaan riitely, sitähän trollijankkari, Dpakkomielteinen just haluaa: lietsoa riitaa!
Ei häntä mikään totuus kiinnosta.
Ohitetaan tyhmät jutut, ilmiannetaan asiattomat. Pysytään me aiheessa. Avanto.
Sahtia, sahtia!
Meinaatko juoda paljonkin tänään, trolli? Murheeseen.
By the way. Mikä olikaan sun urapolku?
Koko päivän tullut juotua kiljua, ja olo on loistava.
Jos D on niin syytön kuin täällä yrittää joku väittää, miksi ihmeessä niin moni olisi suuttunut hänelle? Ja nyt pari poisajettuakin on tullut kertomaan poisajostaan. Todisteita siis on.
Homma on täysin selvä. Miksi valehtelette asiasta?
Doris, tule reilusti ja rehellisesti perustelemaan toimintaasi.
Vielä yksi muistelu:
Oltiin 'nuori pari' suvussa. Siskot oli jo olleet naimisissa vuosia. No pikku hiljaa meidänkin liitto 'vanheni'. Kaksi siskoista erosi.
Hauska muistella noita alkuaikoja, kymmenien vuosien taa. Siskojen lapset aikuistui. Sai lapsia. Nyt on suvussa jo kolmas sukupolvi.
Me ollaan sukujuhlissa mummoja. Vaikka just opittiin täti-moodiin.
Mukavaa, kun on laaja suku.
Miten te muut koette ajan kulun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas sulla kyyninen suhde pitkiin liittoihin. Harmi. Meillä on 32 vuotta takana, ollaan rakastavaiset, mutta myös parhaat ystävät. En kenenkään muun viereltä heräisi mielummin aamuisin. En lomailisi, reissaisi tai eläisi arkeani. Hän on paras minulle. Ihana jakaa niin paljon.
Kaikkea hyvää sinulle ja kumppanillesi. En ole mielestäni kyyninen, vaan realisti. On onnellisia liittoja, sitten on kulissiliittoja ja vielä onnettomiakin.
Hyvä esimerkki järkyttävän huonosta liitosta näkyy Mummola-elokuvan vanhassa parissa. Sitä liittoa ei olisi koskaan pitänyt solmia tai ainakin olisi pitänyt älytä erota. Mies kertoo piilovihastaan sillä, ettei vaivaudu edes pukeutumaan joulupäivällisille ja tulee sananmukaisesti haistattamaan peet perheelle ulostamalla näiden eteen lattialle. Nainen on kuin aivoton höpötin. Myös toinen polvi on saanut kärsiä tästä liitosta. Toinen tytär on jatkuvassa känässä puolison kanssa.
Uutisten mukaan vanhusten kotihoito törmää paljon näihin katkeruuden jäytämiin vanhoihin pareihin. Aina ei vältytä keskinäiseltä väkivallaltakaan.
Ikävät asiat eivät poistu vaikenemalla. Ne eivät kuitenkaan saa hämärtää sitä, että hyviäkin asioita ja liittoja on.
Trolli. Valehtelet.
Seurasin ketua ja D ei koskaan pilkannut kuolevaa. Sinä häpäiset hänen muistonsa valehtelemalla surkeasti. Ilman todistetta.
Lopeta. Jätä kuolleet rauhaan.