Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäpä Sinulle tänään mahtaa kuulua? Vol 2

Vierailija
14.09.2025 |

Saapi kertoa.

Edellinen pitkä ketju lukittiin, niin aloitetaan uusi.

Minä täällä loikoilen sohvalla ja mietin maailmanmenoa.

Kommentit (294)

Vierailija
261/294 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi fiksuinta jättää kaikki, siis ihan kaikki muut ketjut taakse.

Kirjoittaa täällä vaan sopuisasti tämän päivän kuulumisista, niinkuin otsikko on.

Se, joka haluaa rähjätä menneistä, avatkoon oman ketjun, kirjoittakoon siellä!

Tämä on KUULUMISTEN KETJU

HYVÄÄ YÖTÄ

Sulla on joku asetus väärin. Tekstisi on mustaa huutoa.

Vierailija
262/294 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko päivän tullut juotua kiljua, ja olo on loistava.

Hyvä juoma varmaan. Sahtia älä juo, se tekee harhaiseksi ja pistää valehtelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/294 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos D on niin syytön kuin täällä yrittää joku väittää, miksi ihmeessä niin moni olisi suuttunut hänelle?  Ja nyt pari poisajettuakin on tullut kertomaan poisajostaan. Todisteita siis on. 

Homma on täysin selvä. Miksi valehtelette asiasta? 

Doris, tule reilusti ja rehellisesti perustelemaan toimintaasi.

Tässä ketjussa kerrotaan toistuvista 'hudeista' ketä syytät. Timanttityttö mm ei tykännyt solvauksestasi. Eikä moni muu.

Ymmärräthän, mitä useammin ammut hutiin, sen enemmän vihollisia saat.

Mode valvoo ketjua, poistaa sinun solvauksesi.

Poistu. Lopeta solvaus. Ei toinna.

Oikeita todisteita EI ole. 

Väärissä nimissä kirjoitettiin. Lue ketju.

Vierailija
264/294 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip

Kaikille

Oltaisko huomenna sovussa, pliis.

Lupaan. Tänään hiillyin kerran

Lupaako muutkin?

Vierailija
265/294 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos D on niin syytön kuin täällä yrittää joku väittää, miksi ihmeessä niin moni olisi suuttunut hänelle?  Ja nyt pari poisajettuakin on tullut kertomaan poisajostaan. Todisteita siis on. 

Tässä ketjussa kerrotaan toistuvista 'hudeista' ketä syytät. Timanttityttö mm ei tykännyt solvauksestasi. Eikä moni muu.

Ymmärräthän, mitä useammin ammut hutiin, sen enemmän vihollisia saat.

Mode valvoo ketjua, poistaa sinun solvauksesi.

Poistu. Lopeta solvaus. Ei toinna.

Oikeita todisteita EI ole. 

Väärissä nimissä kirjoitettiin. Lue ketju.

Sekoitat minut johonkin toiseen. En ole solvannut ketään eikä Timanttityttö ole kommentoinut minulle mitään. En tiedä, mitä tarkoitat hutiin ampumisella. Kerro ihmeessä.

Ei minun viestejä ole poistettu. 

Kannatan, että Doris tulee itse tänne kertomaan asioista ja perustelee kantansa. Käskyjen huutelu muille vertautuu emännöintiin.

Vierailija
266/294 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitenkään kyseenalaistaa edellä esiteltyjä onnellisia liittoja. Hyvää jatkoa niihin vaan. Itse olen törnännyt myös toisenlaisiin pariskuntiin, joilla pitkä liitto on lähinnä aiheuttanut pystyynkuolemisen. Mitään uutta ei kestetä, suppeat kuviot ja keskinäinen turtuminen. Leipääntynyttä porukkaa ja siksi naapurustonkin inhokkeja. Ei vaan kyetä uudistumaan eikä lähtemään ajoissa. Keskinäisen kyllästymisen kerhoja.

Onpas sulla kyyninen suhde pitkiin liittoihin. Harmi. Meillä on 32 vuotta takana, ollaan rakastavaiset, mutta myös parhaat ystävät. En kenenkään muun viereltä heräisi mielummin aamuisin. En lomailisi, reissaisi tai eläisi arkeani. Hän on paras minulle. Ihana jakaa niin paljon.

Kaikkea hyvää sinulle ja kumppanillesi. En ole mielestäni kyyninen, vaan realisti. On onne

Ok. Mulla kävi tuuri

Vierailija
267/294 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulissiavioliitot.

En osaa sanoa mitään. Ei ole läheltä kokemusta. Joitain eroja kyllä.

Monet tietämäni pitkät avioliitot on tosi onnellisia, niin meidänkin.

Olen onnellisessa suvussa/lähipiirissä

Vierailija
268/294 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ilmianto.

Jospa ei humenna tarvittais

Vierailija
269/294 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulissiavioliitot.

En osaa sanoa mitään. Ei ole läheltä kokemusta. Joitain eroja kyllä.

Monet tietämäni pitkät avioliitot on tosi onnellisia, niin meidänkin.

Olen onnellisessa suvussa/lähipiirissä

Kulissiliiton idea on juuri kulissi. Se näyttää ulospäin onnelliselta, mutta ei ole. Yhdessä saattaa pitää ihan muut syyt kuin keskinäinen kiintymys. Toksista touhua. 

Vierailija
270/294 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Katsotaan huomenna, kellä on ensimmäinen viesti -->> se päättää päivän kulun :)

Harkitse tarkkaan viestin luonne

Vierailija
271/294 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai D riensi poistamaan viestit, kun hänelle kerrottiin, että omaiset voivat haastaa hänet itsemurhaan yllyttämisestä, kuolevan pilkkamisesta ja haukkumisesta. Moni muu minun lisäkseni muistaa sen syyskuun lauantain, jolloin D riehui kännissä koko päivän ketjussa, känni vie muistin, eihän D muista edes olevansa täällä tänään.

Vierailija
272/294 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai D riensi poistamaan viestit, kun hänelle kerrottiin, että omaiset voivat haastaa hänet itsemurhaan yllyttämisestä, kuolevan pilkkamisesta ja haukkumisesta. Moni muu minun lisäkseni muistaa sen syyskuun lauantain, jolloin D riehui kännissä koko päivän ketjussa, känni vie muistin, eihän D muista edes olevansa täällä tänään.

Eihän D kanna mistään sanomisistaan vastuuta. Ei ole vieläkään pyytänyt anteeksi kiusaamiltaan!

Vierailija
273/294 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ne ovat pyynnöstä palutettavissa vaikka koko ketjulaisille, ei vain poliisille. 

Vierailija
274/294 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrättehän, että somessa liikkuu paljon valheita. Huijareita. Snobbareita. Ei ole olemassa Intian prinssejä eikä yllättäviä perintöjä.

Fiksut huomaa eron rehellisiin. Käytä järkeäsi. Täälläkin.

Rauhaisaa yötä, aamua ja jatkoa. Rehellisesti.

Kyllä me kaikki huomataan valehtelijat. Nyt selvemmin kuin koskaan. Sinun ei tosiaan pitäisi puhua yhtään mitään rehellisyydestä. Tuntematon käsite sinulle D. Lopeta nyt tuo riehuminen.

Vierailija
275/294 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä muista onko Yh-äiti, kaksi lasta vai ei ollenkaan, Ja mikä ammatti olikaan, bloggari, toimittaja, äikänope, ja ikä, onko lukiossa vai yliopistossa, josta ei sitten muistanutkaan yhtän mitään. Huono muistinen on. Tai dementia.

Vierailija
276/294 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrättehän, että somessa liikkuu paljon valheita. Huijareita. Snobbareita. Ei ole olemassa Intian prinssejä eikä yllättäviä perintöjä.

Fiksut huomaa eron rehellisiin. Käytä järkeäsi. Täälläkin.

Rauhaisaa yötä, aamua ja jatkoa. Rehellisesti.

Kyllä me kaikki huomataan valehtelijat. Nyt selvemmin kuin koskaan. Sinun ei tosiaan pitäisi puhua yhtään mitään rehellisyydestä. Tuntematon käsite sinulle D. Lopeta nyt tuo riehuminen.

Doris on opettanut kyllä paljon epärehellisyydestä, feikkaamisesta ja valehtelusta.

Vierailija
277/294 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää että 32m asunto niin pieni ettei sohvalle ole kuin yksi paikka missä voi olla

Tv ei näy kunnolla, juuri ne kanavat joita itse katsoisi ei näy, ja jos sattuvat näkymään niin alle 2 minuuttia

Onneksi monet ohjelmat on niin tylsiä, ettei niitä 2 minuuttia kauempaa kannattaiskaan katsoa. Automaattikatkaisu sulla.

Vierailija
278/294 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelua häiriköidään toistuvasti jankuttamalla Doriksesta. Keskustelua häiriköidään myös toistuvasti maalituksen kaltaisella kommentoinnilla kohdistamalla kommentit muihin keskustelijoihin tai keskustelijaan, inhottavaan tapaan. Todennäköisesti salatusta yhteydestä viestinsä lähettävä kommentoi toistuvasti herjaavasti, syyttää muita keskustelijoita, valehtelee, nimittelee, poistaa asianmukaiset kommentit, spämmää, monistaa, häiriköi aamusta iltaan keskustelussa, nälvii ja pilkkaa muiden viestejä sekä trollaa. Feikkaa myös toisia kekustelijoita, pilaa käytöksellään kaikki keskustelut. Sekä tarkoituksenaan saada ketjut lukittua omalla riitelyllään. Käyttää salattua yhteyttään vain kiusatakseen muita.

Näin laitan ylläpidolle tiedoksi.

Tämä täysin totta.

Vierailija
279/294 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doris on tehnyt lähtemättömän vaikutuksen joihinkin ihmisiin: kuukaudesta toiseen aamusta iltaan vain Doris sitä ja Doris tätä.  

Vierailija
280/294 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelua häiriköidään toistuvasti jankuttamalla Doriksesta. Keskustelua häiriköidään myös toistuvasti maalituksen kaltaisella kommentoinnilla kohdistamalla kommentit muihin keskustelijoihin tai keskustelijaan, inhottavaan tapaan. Todennäköisesti salatusta yhteydestä viestinsä lähettävä kommentoi toistuvasti herjaavasti, syyttää muita keskustelijoita, valehtelee, nimittelee, poistaa asianmukaiset kommentit, spämmää, monistaa, häiriköi aamusta iltaan keskustelussa, nälvii ja pilkkaa muiden viestejä sekä trollaa. Feikkaa myös toisia kekustelijoita, pilaa käytöksellään kaikki keskustelut. Sekä tarkoituksenaan saada ketjut lukittua omalla riitelyllään. Käyttää salattua yhteyttään vain kiusatakseen muita.

Näin laitan ylläpidolle tiedoksi.

Otan tämän talteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi