Mitäpä Sinulle tänään mahtaa kuulua? Vol 2
Saapi kertoa.
Edellinen pitkä ketju lukittiin, niin aloitetaan uusi.
Minä täällä loikoilen sohvalla ja mietin maailmanmenoa.
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysin banneja Dorikselle ja jollei se auta, ketjun lukitsemista. Sori alkuperäinen ap, mutta näin sairas tyyppi kuin D , ei saa enää jatkaa muiden kiusaamista ja ketjun häiriköintiä. Olen sun puolesta pahoillani.
Tällainen riitely pitää saada loppumaan. Kiusaaja pois koko Vauvalta! Eihän se käy , että yksi häirikkö pilaa monet ketjut, vaikka sairas olisikin.
Häirikkötrolli, jankkaaja, ohi aiheen kirjoittaja: bannit hänelle!!!
Olen saanut vastauksia ylläpidolta. Varmaan siksi, kun on ollut tarkkaan perustelut.
Ei Sanoma halua palstalleen mitään jatkuvaa ilkeilyä.
Keskustelu? Ok
Jatkuva solvaaminen? Ei tod.
Eri mieltä voi olla kohteliaasti. Moni osaa!
Vierailija kirjoitti:
Miksi viestini poistettiin? Oli ihan tavallista päivän kerrontaa.
Ketjuhan on sellainen, millaiseksi kirjoittajat sen tekee.
Kuka mitäkin poistelee. Itse en poistele mitään, Doris poistelee kaikki seksuaalisuuteen viittavan ja kaikki, mikä aiheuttaa kateutta. Siksi kuulemisketjuissa ei kirjoiteta oikeastaan mistään.
Voi ettäs, jäähän sinne sää, aamupala ja kukat! Se on joillekin koko elämän sisältö. Höpsö.
Minä törppö unohdin. Saahan siitä kirjoittaa, että syö ja ulostaa ja ulkona sataa ja hyasintit lurpahtaa. Ja kohta tulee pääsiäiskortit. Niitä ravataan hakemassa luukusta ja laminoidaan pöytätableteiksi. Kyllä kivoilla on rattoisaa.
Monta kertaa tänään vielä aiot 'ampua hutiin'???
Trolli vetää Doriksen piikkiin monet, Timanttitytönkin. Ja jatkaa, jatkaa.
Olet naurettava.
Ylläpito tietää, niin monta ilmiantoa saanut. Eri IP osoitteista.
Keskustelua häiriköidään toistuvasti jankuttamalla Doriksesta. Keskustelua häiriköidään myös toistuvasti maalituksen kaltaisella kommentoinnilla kohdistamalla kommentit muihin keskustelijoihin tai keskustelijaan, inhottavaan tapaan. Todennäköisesti salatusta yhteydestä viestinsä lähettävä kommentoi toistuvasti herjaavasti, syyttää muita keskustelijoita, valehtelee, nimittelee, poistaa asianmukaiset kommentit, spämmää, monistaa, häiriköi aamusta iltaan keskustelussa, nälvii ja pilkkaa muiden viestejä sekä trollaa. Feikkaa myös toisia kekustelijoita, pilaa käytöksellään kaikki keskustelut. Sekä tarkoituksenaan saada ketjut lukittua omalla riitelyllään. Käyttää salattua yhteyttään vain kiusatakseen muita.
Näin laitan ylläpidolle tiedoksi.
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan siirtyä tylsien kuulumisten ketjuun. Sää, arkiaskareet ja kukat on tylsiä. Petipuuhat taas ei ole tylsiä, joten sellaiset kuulumiset ei sovi tylsiin kuulumisiin.
Olet väärässä. Kyllä pitkässä suhteessa monet asiat muuttuu tylsiksi, myös intiimimmät.
Tässähän tuntee itsensä suorastaan älyköksi kun lukee tuon vouhkaajan vainoharhaista tekstiä!
Mahtaa olla hänellä paha olo kun ajatuksiin ei mahdu mitään muuta kuin tuo kuvitteellinen D.
Päivissään ei mitään mukavaa tapahdu, ymmärtäähän tuon riehumisen siinä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelua häiriköidään toistuvasti jankuttamalla Doriksesta. Keskustelua häiriköidään myös toistuvasti maalituksen kaltaisella kommentoinnilla kohdistamalla kommentit muihin keskustelijoihin tai keskustelijaan, inhottavaan tapaan. Todennäköisesti salatusta yhteydestä viestinsä lähettävä kommentoi toistuvasti herjaavasti, syyttää muita keskustelijoita, valehtelee, nimittelee, poistaa asianmukaiset kommentit, spämmää, monistaa, häiriköi aamusta iltaan keskustelussa, nälvii ja pilkkaa muiden viestejä sekä trollaa. Feikkaa myös toisia kekustelijoita, pilaa käytöksellään kaikki keskustelut. Sekä tarkoituksenaan saada ketjut lukittua omalla riitelyllään. Käyttää salattua yhteyttään vain kiusatakseen muita.
Et ilmeisesti ymmärrä, että moni täällä kirjoittaa eriäviä mielipiteitä. Sekin on kerrottu moneen kertaan. Ei mene jakeluun. Ja ihan ilman vpn:ää minäkin.
Etkö tajya. Trolli.
Olet hävinnyt. Kostoretkesi on päättynyt. Sinun törkyviestisi on poistuneet.
Muut saa kirjoittaa kuulumisiaan. Sinä et tuota jatkuvaa 'ohi aiheen' solvausta saa jatkaa. Ok?
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut vastauksia ylläpidolta. Varmaan siksi, kun on ollut tarkkaan perustelut.
Ei Sanoma halua palstalleen mitään jatkuvaa ilkeilyä.
Keskustelu? Ok
Jatkuva solvaaminen? Ei tod.
Eri mieltä voi olla kohteliaasti. Moni osaa!
Harmi, ettei heti alussa katkaistu Doriksen harjoittamaa kiusaamista ja solvaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysin banneja Dorikselle ja jollei se auta, ketjun lukitsemista. Sori alkuperäinen ap, mutta näin sairas tyyppi kuin D , ei saa enää jatkaa muiden kiusaamista ja ketjun häiriköintiä. Olen sun puolesta pahoillani.
Tällainen riitely pitää saada loppumaan. Kiusaaja pois koko Vauvalta! Eihän se käy , että yksi häirikkö pilaa monet ketjut, vaikka sairas olisikin.
Häirikkötrolli, jankkaaja, ohi aiheen kirjoittaja: bannit hänelle!!!
Kiusaaja on Doris. Monet ketjut pilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti ymmärrä, että moni täällä kirjoittaa eriäviä mielipiteitä. Sekin on kerrottu mo
Tuossa lainaamallasi on lista, joka ei mene jonkun toisen jakeluun. Ilmeisesti sinusta on ok jankata jonkun nimimerkkiä aamusta iltaan ja lällätellä.
Kenelle luulet vastaavasi??? Olet ihan kujalla.
Minä kävin aamusella 'pyykkituvalla'. En viitsi edes tarkistaa, onko viesti tallessa. Tuskin.
Ilniötrolli poistaa kostoksi kivat. Ilniö. Just niin.