Mitäpä Sinulle tänään mahtaa kuulua? Vol 2
Saapi kertoa.
Edellinen pitkä ketju lukittiin, niin aloitetaan uusi.
Minä täällä loikoilen sohvalla ja mietin maailmanmenoa.
Kommentit (1931)
Hyvää yötä kaikille, rauhallista. En toki vielä mene nukkumaan, mennään paikalliseen ravintolaan syömään, juhlitaan merkkipäivää.
Palataan huomenna.
Biisi: Syöksylaskijoita kaikki tyynni
Vierailija kirjoitti:
Tässähän tuntee itsensä suorastaan älyköksi kun lukee tuon vouhkaajan vainoharhaista tekstiä!
Mahtaa olla hänellä paha olo kun ajatuksiin ei mahdu mitään muuta kuin tuo kuvitteellinen D.
Päivissään ei mitään mukavaa tapahdu, ymmärtäähän tuon riehumisen siinä tapauksessa.
Hyvä, että sulla on posiitivisia viboja ketjusta. Kuvaat myös D:tä osuvasti. Taustat lähinnä.
Miksi viestini poistettiin? Oli ihan tavallista päivän kerrontaa.
Ketjuhan on sellainen, millaiseksi kirjoittajat sen tekee.
Kuka mitäkin poistelee. Itse en poistele mitään, Doris poistelee kaikki seksuaalisuuteen viittavan ja kaikki, mikä aiheuttaa kateutta. Siksi kuulemisketjuissa ei kirjoiteta oikeastaan mistään.
Voi ettäs, jäähän sinne sää, aamupala ja kukat! Se on joillekin koko elämän sisältö. Höpsö.
Minä törppö unohdin. Saahan siitä kirjoittaa, että syö ja ulostaa ja ulkona sataa ja hyasintit lurpahtaa. Ja kohta tulee pääsiäiskortit. Niitä ravataan hakemassa luukusta ja laminoidaan pöytätableteiksi. Kyllä kivoilla on rattoisaa.
ja niin on nättiä ja lumiset puut. Avanto.
Kalasteletko kommentteja? Mitäs sulle oikeasti kuuluu?
Pitää varmaan siirtyä tylsien kuulumisten ketjuun. Sää, arkiaskareet ja kukat on tylsiä. Petipuuhat taas ei ole tylsiä, joten sellaiset kuulumiset ei sovi tylsiin kuulumisiin.
Olet väärässä. Kyllä pitkässä suhteessa monet asiat muuttuu tylsiksi, myös intiimimmät.
Sinä olet väärässä! Yli 50 vuotta naimisissa olleina meillä on vieläkin seksiä monesti viikossa ja paljon suukottelua ja rakkautta. Toiset vaan osaa, kaikki ei.
Vierailija kirjoitti:
Miksi viestini poistettiin? Oli ihan tavallista päivän kerrontaa.
Ketjuhan on sellainen, millaiseksi kirjoittajat sen tekee.
Kuka mitäkin poistelee. Itse en poistele mitään, Doris poistelee kaikki seksuaalisuuteen viittavan ja kaikki, mikä aiheuttaa kateutta. Siksi kuulemisketjuissa ei kirjoiteta oikeastaan mistään.
Voi ettäs, jäähän sinne sää, aamupala ja kukat! Se on joillekin koko elämän sisältö. Höpsö.
Minä törppö unohdin. Saahan siitä kirjoittaa, että syö ja ulostaa ja ulkona sataa ja hyasintit lurpahtaa. Ja kohta tulee pääsiäiskortit. Niitä ravataan hakemassa luukusta ja laminoidaan pöytätableteiksi. Kyllä kivoilla on rattoisaa.
ja niin on nättiä ja lumiset puut. Avanto.
Sahtia, sahtia!
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan siirtyä tylsien kuulumisten ketjuun. Sää, arkiaskareet ja kukat on tylsiä. Petipuuhat taas ei ole tylsiä, joten sellaiset kuulumiset ei sovi tylsiin kuulumisiin.
Olet väärässä. Kyllä pitkässä suhteessa monet asiat muuttuu tylsiksi, myös intiimimmät.
Sinä olet väärässä! Yli 50 vuotta naimisissa olleina meillä on vieläkin seksiä monesti viikossa ja paljon suukottelua ja rakkautta. Toiset vaan osaa, kaikki ei.
Olet täysin oikeassa. Joillain synkkaa hyvin tai sitten tyytyvät siihen, mitä on. Toiset kaipaa muuta ja vaihtelua. Ihmiset on erilaisia.
Ei se vpn mitään ratkaise. Ketjun on pilannut muut syyt, mutta niitä et uskalla nähdä.
Ketjun on juurikin pilannut vpn-yhteydestä spämmäävä jankuttaja. Tämä on ylläpidon vastaus.
Valehtelet! Ei mulla ole vpn:ää ja olen ollut reilusti eri mieltä sun kanssas, valehtelet taas. Sieltä ei tule mitään vastauksia.
Ei ole mullakaan vpn:ää. Eri mieltä minäkin. Inhottaa kyllä vastapuolen epärehellisyys ja kyvyttömyys perustella kantojaan. Aina itkemässä ylläpidolle kuin päiväkodin kantelupukki. Mahtaa siellä raivostuttaa. Nämähän on nimenomaan keskusteluk
Eikä mulla. Silti olen arvostellut kiusaajaa ja tämän valehtelua ja poistamisia. Ihan uskallan olla ei mieltä Doriksen kanssa, niin hurja minä olen. Ja selvin päin.
Kyllä on välillä ärsyttävää olla näin lyhyt! Mutta olen silti saanut tehtyä tänään kaikenlaista, vaikka olenkin joutunut keikkumaan keittiötikkailla. Nyt on ruoka tulossa .... siskoni muisti äidin käyttämän termin "Jäte-Joonas" eli yhden astian sapuska, johon voi nakata sekaan kaikenlaisia purkkien ja pussien jämiä.
Mulla on huomenna työpäivä! KÄÄK! Olin ajatellut, että ei mulle enää mitään duuneja tule vaan saan laiskotella rauhassa eläkepäiviini asti, mutta tuli kuin tuli sittenkin. Eipä siinä mitään, sorvin ääreen aamulla vaan, vaikka tänään onkin sytopiikki-ilta. Vielä olisi koiran iltalenkki edessä, sen jälkeen piikille ja katselemaan jotain rentouttavaa true crimeä.
Mukavaa illanjatkoa!
251
Viestejä, valheita poistuu taas
Ilmiannettu!
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kysyjälle kuuluu?
Taidanpa vastata sinulle, kiitos kysymästä, jos minua tarkoitit. Lepäsin äsken. Söin suklaata. Iltakahvit jätin nyt väliin. Illemmalla aion kuunnella Radio Patmoksen Ajankohtafoorumin. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet täysin oikeassa. Joillain synkkaa hyvin tai sitten tyytyvät siihen, mitä on. Toiset kaipaa muuta ja vaihtelua. Ihmiset on erilaisia.
Meillä kans tosi onnellinen liitto 30+ vuoden jälkeen. Siksi ihmettelenkin tätä rähjäämistä :(
Miten pitkä olet Lammas?
Minä peräti 153cm hukkapätkä mutta tässäpä on elämä mennyt kurotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Miten pitkä olet Lammas?
Minä peräti 153cm hukkapätkä mutta tässäpä on elämä mennyt kurotellessa.
Mä olen sua hieman pidempi eli 156 cm :)
On niitä parempiakin päiviä nähty.
Olen ollut kamalan ahdistunut koko päivän. Nyt mietin että taidan mennä pitkälleen. Jos saisi vaikka jo unen päästä kiinni.
Ärsyttää että 32m asunto niin pieni ettei sohvalle ole kuin yksi paikka missä voi olla
Tv ei näy kunnolla, juuri ne kanavat joita itse katsoisi ei näy, ja jos sattuvat näkymään niin alle 2 minuuttia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kans tosi onnellinen liitto 30+ vuoden jälkeen. Siksi ihmettelenkin tätä rähjäämistä
Hienoa, että noin pitkä onnellinen liitto. Eihän tämä ketjun riidat liity parisuhteisiin vaan D:n aiheuttamiin ongelmiin.