Miesystävässä on vain yksi ärsyttävä piirre
Hän syyllistää mua siitä, kun nähdään "vain" 2 - 3 kertaa viikossa. Ollaan seurusteltu kohta kolme vuotta. Onko teidän mielestä liian vähän treffejä viikolle? Niin paljon kuin miestä rakastankin, niin itselle riittäisi harvempikin näkeminen. Mulla asuu kotona vielä kaksi lasta, on useampi lemmikki ja kokopäivätyö. Vaikkei noitakaan olisi, en jaksa sellaista suhdetta, missä pitäisi viettää kaikki vapaa-aika yhdessä. Seksiä meillä on 1-2 kertaa joka treffeillä. Ollaan molemmat tosi seksuaalisia ihmisiä. Joinain yön yli vierailuilla seksiä saattaa olla kuusikin kertaa. Enkä nyt vitsaile vaan tämä on totta :D Kerroin tuon nyt tähän, jos joku meinaa tulla sanomaan ettei mies "saa" tarpeeksi. Tosin meillä molemmat "saa" eli minä en ole pelkkä "antaja".
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että miehesi pettää.
Eikö siinä tapauksessa haluaisi nähdä harvemmin eikä useammin..
Kuulostaa siltä, että kaipaat vierasta jännämiestä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että kaipaat vierasta jännämiestä.
En todellakaan kaipaa :D Enkä ymmärrä miksi tuo yksi ketjussa luulee provoksi. Jos jostain syystä haluaisin provoilla niin keksisin kyllä jotain vähän jännempää. Ap
Vielä en ole saanut yhtään vastausta siihen mitä kysyin... Ap
Hän haluaisi nähdä useammin. Senhän sinä jo aloituksessa kerrot. Sulla ei aika ja voimat siihen riitä. Jos et pysty enenpää aikaa miehelle pysty antamaan, niin ero. Mies ei ole tyytyväinen tähän tilanteeseen ja sinä et halua muuttaa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Hän haluaisi nähdä useammin. Senhän sinä jo aloituksessa kerrot. Sulla ei aika ja voimat siihen riitä. Jos et pysty enenpää aikaa miehelle pysty antamaan, niin ero. Mies ei ole tyytyväinen tähän tilanteeseen ja sinä et halua muuttaa tilannetta.
Kyllä oon tuota miettinytkin. En mä pysty enkä haluakaan sitomaan itseäni mieheen yhtään enempää. Tykkään liikaa ns. omasta ajasta ja itsenäisyydestä. Luojan kiitos mies on samaa mieltä siitä, että ei muuteta yhteen... Millään en toisaalta haluaisi lopettaakaan suhdetta, kun mies kaikessa muussa mielessä, mulle aivan täydellinen. Ap
Vierailija kirjoitti:
JA MISTÄHÄN IHMEESTÄ TUOKIN AJATUS TULI??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siinä tapauksessa haluaisi nähdä harvemmin eikä useammin..
Ei. Hän järkeistää pettämisensä sillä, että ap ei suostu näkemään häntä useammin. Mutta toistaiseksi nauttii kahdesta naisesta. Ehkä se toinenkaan ei ole useammin saatavilla tms. Klassisin pettämisen merkki, että aletaan syyllistää, kun ei saa useammin tai saa enempää huomiota.
Ulkona sataa. Tarkoittaako se että mieheni pettää?
Vierailija kirjoitti:
Ulkona sataa. Tarkoittaako se että mieheni pettää?
Ei tarkoita. Mutta kun seksuaalinen mies alkaa syyllistää tuollaisesta, niin juttu on ihan varma, että on joko toinen nainen tai monia naisia.
Tää mun aloitus lähti siitä, kun äsken mies laittoi viestiä ja kysyi ehditäänkö tänään menemään mun kodin lähellä olevalle rannalle kun on niin lämmin ilta. Heti vastasin että mennään vaan. Sitten tuli perään viestiä että "jes hyvä kun mietipä ollaanko montaakaan kertaa kuluneena kesänä ehditty viettää yhessä lämmintä iltaa". Itse muistan kyllä montakin. Tuli vaan ärsyttävä fiilis tollasesta syyllistämisestä vaikka nytkin heti vastasin että sopii. Jotenkin tulee olo ettei oikein mikään riitä. Ap
Kannattaa keskustella asiasta ja omista tarpeista avoimesti jos ne eivät kohtaa.
Vastaus ap:n kysymykseen, ei ole liian vähän treffejä viikolle. Ongelman ydin on jossakin muualla.
Ja miksi sillä on väliä onko tuo kanssamammojen mielestä sopiva määrä treffejä?
Jos et kerran halua nähdä häntä tuon useammin, et sitten näe.
Jos tämä ei miehelle käy, hän osannee tehdä omat johtopäätöksensä.
Tuon ärsyttävän vinkumisensa hän saa kyllä lopettaa. Suu kiinni tai luiskaan. Sano sille että minä sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oon tuota miettinytkin. En mä pysty enkä haluakaan sitomaan itseäni mieheen yhtään enempää. Tykkään liikaa ns. omasta ajasta ja itsenäisyydestä. Luojan kiitos mies on samaa mieltä siitä, että ei muuteta yhteen... Millään en toisaalta haluaisi lopettaakaan suhdetta, kun mies kaikessa muussa mielessä, mulle aivan täydellinen. Ap
Eipä tietenkään halua muuttaa yhteen. Teettekö muutakin kuin harrastatte lähinnä sitä seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Tää mun aloitus lähti siitä, kun äsken mies laittoi viestiä ja kysyi ehditäänkö tänään menemään mun kodin lähellä olevalle rannalle kun on niin lämmin ilta. Heti vastasin että mennään vaan. Sitten tuli perään viestiä että "jes hyvä kun mietipä ollaanko montaakaan kertaa kuluneena kesänä ehditty viettää yhessä lämmintä iltaa". Itse muistan kyllä montakin. Tuli vaan ärsyttävä fiilis tollasesta syyllistämisestä vaikka nytkin heti vastasin että sopii. Jotenkin tulee olo ettei oikein mikään riitä. Ap
Mikset sitten kuuntele sitä fiilistä. Jos koet, että mikään ei hänelle riitä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämä ei liity varsinaisesti sinuun, vaan mies haikailee kesän loppumista. Useinhan kesän lopussa on tunne, että olisi pitänyt ottaa kesästä enemmän irti. Käydä vaikka rannalla enemmän.